Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström, petit meidät naiset ja tytöt!

Vierailija
27.07.2022 |

Miksi, oi miksi ihmeessä menit laitattamaan tissiesi ihon alle silikonia!

Herranen aika sekosiko tämä "seksuaaliterapeutti" jotenkin vai mistä on kyse??

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Marja Kihlström? Miksi hänen tissintäytteensä vaikuttaisi elämääni mitenkään? Ei, Marja ei ole pettänyt minua millään tavalla. Toivottavasti Marjalla on hauska elämä ja sitä rataa, minä jatkan omani elämistä.

Kiitos sinulle että pidit kuitenkin tauon omasta onnellisesta elämästäsi ihan vain kertoaksesi tuon meille :)

Vierailija
122/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä en nyt ole lainkaan pettynyt kenenkään silikoneista. Naisella on täysi oikeus tehdä tai olla tekemättä keholleen just mitä haluaa.

Tottakai on oikeus. Ei tässä siitä ole kyse. Vaan siitä et millasen viestin antaa, että edes menestynyt ja miehensä jumaloima seksipapitar ei kykene hyväksymään omaa vartaloaan imetysten jälkeen. Ei kykene olemaan sinut kehonsa kanssa ilman plastiikkakirurgiaa. Se on vaan hemmetin surullista ja väärin.

Miksi kaikki epäkohdiksi kokemansa asiat pitää vaan hyväksyä? Sitäpaitsi jos rinnat roikkuvat paljonkin niin ne on muuten ihan helvetin hankalat saada sullottua rintsikoihin ja istuvien liivien löytäminen taas oma hommansa. Myös urheillessa ikävät.

En minä näe mitään väärää enkä surullista siinä että nainen haluaa muokata rintojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonien ottaminen kertoo mielestäni aina jotain ihmisen arvoista. Tämä on oma näkemykseni ja jotkut ovat eri mieltä. Itse koen niin, että silarit ottava äiti arvostaa enemmän ulkonäköä kuin terveyttä ja omien lastensa elämää. Näin siksi, että silareihin liittyy aina tiedostettuja, vapaaehtoisesti otettuja komplikaatioriskejä.

Vierailija
124/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Marja Kihlström? Miksi hänen tissintäytteensä vaikuttaisi elämääni mitenkään? Ei, Marja ei ole pettänyt minua millään tavalla. Toivottavasti Marjalla on hauska elämä ja sitä rataa, minä jatkan omani elämistä.

Kiitos sinulle että pidit kuitenkin tauon omasta onnellisesta elämästäsi ihan vain kertoaksesi tuon meille :)

Ole hyvä! :)

Vierailija
125/151 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset tältä tyypiltä ainakaan hakeko apua seksuaalisuuden ja parisuhteen ongelmiin. On paljon asiantuntevampia, koulutetumpia ja kokeneempia seksuaaliterapeutteja.

Vierailija
126/151 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlström on ensisijaisesti julkkis, ja saa siitä paremmat tienestit kuin ammatin harjoittamisesta (mikäli hän niitä hommia edes tekeekään). Tästä näkökulmasta tempaus voi olla perusteltu, showbisnes vaatii mitä showbisnes vaatii.

Ammatillinen uskottavuus hänellä tästä tuskin paljoa voi kärsiä...

Vierailija
127/151 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihlström on ensisijaisesti julkkis, ja saa siitä paremmat tienestit kuin ammatin harjoittamisesta (mikäli hän niitä hommia edes tekeekään). Tästä näkökulmasta tempaus voi olla perusteltu, showbisnes vaatii mitä showbisnes vaatii.

Ammatillinen uskottavuus hänellä tästä tuskin paljoa voi kärsiä...

Ammatillinen uskottavuus on nolla.

Vierailija
128/151 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida vaikka ketju on vanha. Onhan silikonien laitto iso asia, on nukutus ja kehossa vierasesine. Mutta samaan aikaan kuitenkin naiset käyttää ties mitä kosmetiikkaa iholla vuosikymmeniä ja altistuu kemikaaleille ja käytetään ties mitä laihdutusvalmisteita. Toiseksekseen on tekopyhää mennä nostamaan jotain tiettyä asiaa, kuten silikoneja, tikun nokkaan kun suurin osa naisista kuitenkaan ei hyväksy esim omaa luonnollista karvoitustaan vaan käytetään rahaa ja aikaa siihen että on sileää ylä- että alapäässä. Ja meikataan ja pukeudutaan tietyllä tavalla koska? Varmaan myös miehiä miellyttääksemme tai vähintäänkin olemme sisäistäneet miehisen katseen ja se ohjaa meitä tiedostamattakin. Että voitaisiinko olla kommentoimatta että kuinka muilla ei ole itsevarmuutta kun ei sitä ole monella muullakaan - harvalla vaan on vara laittaa silareita. Mun mielestä on ok korjata ulkonäköään jos siinä on joku asia mikä itseä vaivaa. Toki on erittäin ok myös kysyä että olisiko kulttuurissa korjattavaa jos littanat rinnat eivät voi olla seksikkäät ja voi kysyä että onko uskottava seksuaaliterapeutti jos ei ole itsetuntoa olla sellainen kuin on.

Jospa asiassa ei olisi dramaattisempaa kuin että tykkää isommista rinnoista kuin mitä itsellä enää on jäljellä. Ihan vain koska pitää. Miksi sinä värjäät hiuksiasi tai punaat huuliasi? Miksi oma väri ei kelpaa? Miksi käyt salilla hakemassa pyöreämpää peppua?

Minulla ei ole silikoneja. Päinvastoin olen pienennyttänyt rinnat terveyssyistä, mutta silti pidän rintojen itseä miellyttävää tuntua ja näköä tärkeänä asiana. Joskus isommat on kivemmat, joskus pienet.

Vierailija
129/151 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tämä ole trans? Aina olen luullut että on alunperin mies.

Vierailija
130/151 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida vaikka ketju on vanha. Onhan silikonien laitto iso asia, on nukutus ja kehossa vierasesine. Mutta samaan aikaan kuitenkin naiset käyttää ties mitä kosmetiikkaa iholla vuosikymmeniä ja altistuu kemikaaleille ja käytetään ties mitä laihdutusvalmisteita. Toiseksekseen on tekopyhää mennä nostamaan jotain tiettyä asiaa, kuten silikoneja, tikun nokkaan kun suurin osa naisista kuitenkaan ei hyväksy esim omaa luonnollista karvoitustaan vaan käytetään rahaa ja aikaa siihen että on sileää ylä- että alapäässä. Ja meikataan ja pukeudutaan tietyllä tavalla koska? Varmaan myös miehiä miellyttääksemme tai vähintäänkin olemme sisäistäneet miehisen katseen ja se ohjaa meitä tiedostamattakin. Että voitaisiinko olla kommentoimatta että kuinka muilla ei ole itsevarmuutta kun ei sitä ole monella muullakaan - harvalla vaan on vara laittaa silareita. Mun mielestä on ok korjata ulkonäköään jos siinä on joku asia mikä itseä vaivaa. Toki on erittäin ok myös kysyä että olisiko kulttuurissa korjattavaa jos littanat rinnat eivät voi olla seksikkäät ja voi kysyä että onko uskottava seksuaaliterapeutti jos ei ole itsetuntoa olla sellainen kuin on.

Jospa asiassa ei olisi dramaattisempaa kuin että tykkää isommista rinnoista kuin mitä itsellä enää on jäljellä. Ihan vain koska pitää. Miksi sinä värjäät hiuksiasi tai punaat huuliasi? Miksi oma väri ei kelpaa? Miksi käyt salilla hakemassa pyöreämpää peppua?

Minulla ei ole silikoneja. Päinvastoin olen pienennyttänyt rinnat terveyssyistä, mutta silti pidän rintojen itseä miellyttävää tuntua ja näköä tärkeänä asiana. Joskus isommat on kivemmat, joskus pienet.

Sinulta meni pointti ohi. Ei tässä ollut tuosta kyse, vaan siitä, että hän kovasti tyrkyttää asennetta "hyväksy itsesi sellaisena kuin olet" mutta itse ei tee niin. Tekopyhää.

Vierailija
131/151 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen äänensä on hirveä , ei sovi juontajaksi-jää niin jälkeen brittien Anna Ritcharsonista

Vierailija
132/151 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Marjan antaisi mieluusti kokea peniksen voiman! Toisinkuin av-mammojen.

Vierailija
133/151 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta meni pointti ohi. Ei tässä ollut tuosta kyse, vaan siitä, että hän kovasti tyrkyttää asennetta "hyväksy itsesi sellaisena kuin olet" mutta itse ei tee niin. Tekopyhää.

Pitääkö ihmisen pystyä olemaan itse täydellisesti jotain voidakseen kannustaa toisia olemaan jotain? Osata täydellisesti kaikki voidakseen opettaa? Mielestäni ei. Näkisin että hän osoittaa ennemmin inhimillisyyttä ja samaistuttavuutta näin. Mutta muissakin asioissa suomalaiset on kovin mustavalkoisia, täytyy olla täydellisesti jotain ollakseen uskottava. Ehkä hänkin muokkaa omaa suhtautumistaan lempeämpään suuntaan eikä ole enää ehdoton että pitää vain härkäpäisesti yrittää hyväksyä jotain mihin ei vain yrityksestä huolimatta ole tyytyinen. Ei tekopyhyyttä, vaan totuuden myöntämistä, sanoisin.

Vierailija
134/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä huomiohuo**a on perse paljaana somessa... Luoja mikä tyyppi!

Vierailija
135/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
136/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi häntä terapeutikseni. Tarvetta sellaiseen ehkä olisi, mutta tälle en haluaisi avautua.

Vierailija
137/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin näitä seksuaaliterapeutteja tarvitaan, oikeasti?

Jotenkin tuntuu vinksahtaneiden tai pervojen hyväksikäyttäjien peiteroolilta.

Vierailija
138/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluneen näköinen iho hänellä kasvoissa.

Säikähdin ikää vasta 37-38!

Menee täysin 47-48 ikäisestä tuo naama.

VoiMarja, luuletko, että tuosta jotenkin nuorenet, kun tulet 40sitten 44 48 ulkonäköpelisi on valitettavasti peruttu eikö sitä pelasta edes tekotissit eikä muoviräpsyt silmissä.

Vierailija
139/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluneen näköinen iho hänellä kasvoissa.

Säikähdin ikää vasta 37-38!

Menee täysin 47-48 ikäisestä tuo naama.

VoiMarja, luuletko, että tuosta jotenkin nuorenet, kun tulet 40sitten 44 48 ulkonäköpelisi on valitettavasti peruttu eikö sitä pelasta edes tekotissit eikä muoviräpsyt silmissä.

Ulkonäköpelisi vanhan näköisen naaman kanssa Marjalla valitettavasti pelattu

Selkeä ikääntyvä iho, vaikka termiä käytetään yleisesti vasta kymmenen vuotta häntä vanhemmista.

Mutta jotkut happanee nopeasti, jotkut hitaasti. Marja kuuluu nopeasti happaneviin, kuten aitolehtikin. Eli Minna kortetunkio.

Vierailija
140/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Putkisto on yli 60 v ja vuosikymmeniä tuota kaimaansa vanhempi, mutta hänellä silti nuorekkaampi iho.

Taitaa tavat vaikuttaapsttt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän