Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström, petit meidät naiset ja tytöt!

Vierailija
27.07.2022 |

Miksi, oi miksi ihmeessä menit laitattamaan tissiesi ihon alle silikonia!

Herranen aika sekosiko tämä "seksuaaliterapeutti" jotenkin vai mistä on kyse??

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä huomiohuo**a on perse paljaana somessa... Luoja mikä tyyppi!

A real attention whore...

Vierailija
142/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän ole nykyään täysipäiväinen julkkis, juontaja ja iltalehtien lausuntoautomaatti. En ole nähnyt Museokadun toimistolla ketään. Ei asiakkaita eikä häntä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän hän ole nykyään täysipäiväinen julkkis, juontaja ja iltalehtien lausuntoautomaatti. En ole nähnyt Museokadun toimistolla ketään. Ei asiakkaita eikä häntä itseään.

Kaikki on katoavaista. Milloinkohan luemme hänen erostaan?

Vierailija
144/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kyseinen nainen. Saarnaa kehon hyväksymisestä, itse ottaa tekotissit. Voiko olla enää kaksinaismoralismisempää?

Vierailija
145/151 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Marjalla silarit? Jos niin on tosi pienet, eihän nuo tahdo näkyä vaikka olisi napaan asti avoin kaula-aukko. Toki jos AA:sta on tehty A mutta harvemmin niin vähän silaria otetaan.

Vierailija
146/151 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin näitä seksuaaliterapeutteja tarvitaan, oikeasti?

Jotenkin tuntuu vinksahtaneiden tai pervojen hyväksikäyttäjien peiteroolilta.

Kuuluu nykyiseen todellisuuspakoiseen maailmanparannusideologiaan. Media näiden ilmainen promoottori. Samoin kuin seksityö: sitä vaan riittävästi tarjolle (mieluusti päihteilyn rinnalle) niin johan murheet unohtuvat.

Ihmisiä pidetään täysinä ääliöinä nykyään.

Vierailija
147/151 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Kilhlström on itse koulukiusaaja! Uskomatonta että hän kehtaa uhriutua, vaikka itse on vuosia kiusannut toisia. Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
148/151 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei muuten Marja sinun modet suojele sinua! En seuraa somea enää, niin en ole tajunnut että sinä olet julkisesti kertonut omasta kiusatuksi tulemis kokemuksesta. Miten tekopyhää sinulta!

Vierailija
149/151 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
150/151 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja siirtää toimintatapaansa myös omiin lapsiinsa. Eräskin alakoululuokka sai kärsiä taannoin vuoden verran tämän akan narsistisen pennun puuhasteluista. Ja tämä pariskunta vielä osallistui kiusaamiseen löydettyään luokan silloisesta instaopesta hengenheimolaisen. Eipä ole tuo opettaja enää opettajan hommissa, hyvä niin. 

Vierailija kirjoitti:

Maria Kilhlström on itse koulukiusaaja! Uskomatonta että hän kehtaa uhriutua, vaikka itse on vuosia kiusannut toisia. Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
151/151 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella. Kiusaaminen pitäisi todella saada nyt kuriin, kun tiedetään mihin hirmutekoihin se voi johtaa. En ymmärrä miten terapeuteiksikin pääsee ihan henkisesti tunnekylmiä tai juurikin narsistisia ihmisiä. Tokikaan en kyllä pysty pitämään seksuaaliterapeuttia kovinkaan vakavasti otettavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme