Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä korun ostan 18-vuotiaalle kummitytölle?

Vierailija
27.07.2022 |

Kummityttö täytti 18 ja juhlat on viikon päästä. Tytön äiti vinkkasi, että tyttö haluaisi korun. Korun saajalla on elegantti ja klassinen tyyli, joten varmaan arvostaisi eniten jotain yksinkertaista ja herkkää korua. Oma koruasiantuntemukseni on hyvin rajallinen, joten kyselen täältä apua. Onko teillä mielessä jonkinlaista kaunista ja eleganttia korua, joka kestää aikaa ja katsetta? :)

Kommentit (252)

Vierailija
61/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold chaini niin saa respectii itäkuskukses 

Vierailija
62/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevalalta löytyy monia 100 euron koruja, jotka eivät ole liian kalliita 18-vuotislahjaksi kummitytölle.

Oma 21-vuotias on myös tykännyt erityisesti näistä eleganteista malleista, mm. tästä:

https://t.ly/csik

Oi, kiitos paljon vinkistä tuo onkin aivan ihana rippilahja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttisormus, jossa yhden karaatin kivi, kestää aikaa ja katseita.

Vierailija
64/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakorun voi heittää roskiin. Mieluummin kultaa tai ei ollenkaan.

Vierailija
65/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
67/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi

Vierailija
68/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

satisfyer pro v2

Vierailija
69/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevalalta löytyy monia 100 euron koruja, jotka eivät ole liian kalliita 18-vuotislahjaksi kummitytölle.

Oma 21-vuotias on myös tykännyt erityisesti näistä eleganteista malleista, mm. tästä:

Ap:lle hyvä neuvo! Älä osta hopeakoruja, sillä ne ovat täyttä påcgaa. Rodinointi kuluu pois nopeasti, vaikka kyseessä olisi kuinka kallis ja hyvän merkin koru. Anna lahjaksi lahjakortti koruliikkeeseen, jolloin hän voi valita itse mieleisensä korun. Olen tuon tytön ikäinen ja arvostaisin sellaista eniten:)

Et taida ymmärtää rodiointia?

Vierailija
70/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle hyvä neuvo! Älä osta hopeakoruja, sillä ne ovat täyttä påcgaa. Rodinointi kuluu pois nopeasti, vaikka kyseessä olisi kuinka kallis ja hyvän merkin koru. Anna lahjaksi lahjakortti koruliikkeeseen, jolloin hän voi valita itse mieleisensä korun. Olen tuon tytön ikäinen ja arvostaisin sellaista eniten:)

Mihin se rodinointi kuluu? Aika kovaa saa hinkata, että irtoaa. Kaikkia hopeakoruja ei edes rodinoida. Silloin niitä pitää kiillottaa vähän useammin, mutta ei se erityisen kova vaiva ole.

:DDD Se kuluu vähitellen pois, jos käytät korua. Eri asia on sitten, jos pidät sitä ainoastaan korurasian somisteena. Rodinoimaton hopeakoru puolestaan tummuu, vaikkei sitä käyttäisikään. Kiillotus on tosi hankalaa, jos koru sisältää helmen tai kiven.

Tummunut hopeakoru laitetaan astiaan jossa on metallifolio ja lämmintä suolavettä. Ei ole hankalaa.

Arvaa, olenko kokeillut myös tuota keinoa. Hopeakoru kyllä puhdistuu, mutta vain osittain. Voin sanoa pettyneeni niin syvästi laadukkaisiinkin hopeakoruihin, etten hanki niitä enää koskaan itselleni.

Vierailija
71/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin en ymmärrä? Rodinoinnin tarkoituksena on säilyttää hopeakorun kauneus. Aivan samalla tavalla kuin valkokultaiset korutkin joutuu aika ajoin rodinoimaan, jos toivoo niiden loiston säilyvän. En koe kuitenkaan hopeakorujen säännöllistä rodinointia sen arvoisena, ennemmin käytän rahani johonkin laadukkaampaan.

Vierailija
72/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta huomasin, että puhuit rodioinnista rodinoinnin sijaan. Täytyy tarkistaa, mitä tuo termi tarkoittaa. Rodinointi kun tarkoittaa yleensä valkokultaisen korun päällystämistä rodiumilla.

Vierailija
73/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyskultainen laattakaulakoru jossa lukee Gangsta barbie sucks & rules: oranssilla, siniseksi maalatulla pohjalla

Vierailija
74/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorislävistys.

Vierailija
75/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 18-vuotias tyttömme ei suostu käyttämään noita "epäcooleja" koruja. Hän suosii ainoastaan merkkikoruja ja sai syntymäpäivälahjakseen isältään bmw:n ja minulta Chanelin korvakorut.

Vierailija
76/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakorun

Vierailija
77/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napakorun

White trashin kansallispuku

Vierailija
78/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorislävistyksen

Vierailija
79/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän 18-vuotias tyttömme ei suostu käyttämään noita "epäcooleja" koruja. Hän suosii ainoastaan merkkikoruja ja sai syntymäpäivälahjakseen isältään bmw:n ja minulta Chanelin korvakorut.

Chanelin korut ovat olleet mulle toinen suuri pettymyksen aihe, koska korviksiin "liimatut" helmet ovat pudonneet vähäisenkin käytön jälkeen. Aluksi jaksoin lähettää ne valmistajalle korjattavaksi, mutta lopulta myin ne pois. Chanelin korujen laatu on yhtä k u r a a. Samalla hinnalla saa jo todella laadukkaan, oikeasti aidon, korun. Ja ennen kuin joku sanoo mun ostaneen feikkikoruja, korvikseni olivat peräisin Chanelin Pariisin myymälästä.

Vierailija
80/252 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekkikoru