Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri herännyt ja heti pitää miehen mielestä lähteä viipottamaan jonnekin.

Vierailija
27.07.2022 |

Mies herää aiemmin ja kun minä herään niin heti alkaa Mennäänkö tänään poimimaan mustikoitta/sieneen/pyöräilemään/ jne jne jne. Sit pitäis olla heti valmis lähtemään sillä punaisella sekunnilla. Yleensä sit sen x asian jälkeen pitää olla menossa jonnekin muualle ja kotona käydään kääntymässä syömässä ja tekemässä ruoan sekä nukkumassa.
Sanomattakin selvä että miestä ei kiinnosta kodinhoidolliset asiat. Minä niitä sitten teen yömyöhään ja heti kun silmät saat auki aamulla niin pitäis suurinpiirtein olla jo menossa jonnekin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että olet kuin siskoni joka nukkuu yhteen asti ja ennen lähtöä lähikauppaan tai lenkkipolulle meikkaaminen ja kynsisaksien etsiminen kestää tunnin, ja ai niin 8 minuutin matkalle pitää etsiä vesipullo, sadetakki, aurinkorasvaa ja hyttysvoidetta. Sitten katsoin kommentin aikaleimaa... 9:30...

Vierailija
22/23 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket sen miehen mustikkaan ja jäät tekemään kotitöitä. Sitten kun kumpikin on selvinnyt niistä hommista niin voitte mennä yhdessä pyöräilemään jos teillä on samanlainen tahti eikä siitä tule riitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette selvästi sovi toisillenne. Mies kärsii laiskasta ja saamattomasta vaimosta ja sinä kärsit kun mielestäsi mies on hyper aktiivinen. Itse tajusin juuri etten sovi alkuunkaan puolisoni kanssa yhteen luonteemme erilaisuuksien takia. Minä haluan elää ja kokea enkä maata himassa sohvalla vapaa-aikanani. Mies puolestaan tykkää maata läppäri sylissä päivin öin, käy välillä salilla ja tulee takisin kotiin makaamaan.. yrittäjänä ei tarvitse edes lähteä kotoaan minnekään. Minä taas kärsin suunnattomasti kun aina pitää anoa miestä mukaan, jopa kävelylenkille. Miksen tee yksin? Kyllä teenkin mutta en mennyt naimisiin ja parisuhteeseen ollakseni aina yksin. Ero tämän takia tulee, aivan varmasti!

Erotkaa. Olet jokapaikanhöylä ja lörppösuu. Miehesi kärsii.

No lue vika rivi senkin imbesilli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä