Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierailija
26.07.2022 |

Päivittäin muita kiusaavat ja alentavat ihmiset, ne jotka säännöllisesti haluaa pahaa muille. Kyllä se karma vielä tuo eteenne hetkiä jolloin joudutte nielemään karvasta kalkkia. Elämä kun ei mene niin että se paha mitä taakseen jättää, jäisi sinne, sen edestään löytää. Yksikään ilkeä ihminen ei ole päässyt karmaa pakoon. Odota vain!

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on niin, että olen hyvin lojaali ja luotettava ja pitkälti uhrautuva. MUTTA jos luottamukseni petetään esimerkiksi siten että se johon luotin, yllättäen ja täysin ilman syytä nauraa minulle ja pilkkaa minua ja nimittelee ja levittelee asioitani ympäriinsä - silloin lojaaliuteni loppuu kuin seinään ja minä kostan.

Olen järjestänyt esihenkilölle potkut. En kosta heti, pikaistuksissa, vaan suunnitelmallisesti, rauhallisesti ja usein siten, ettei kohde saa tietää, kuka hänelle ikävän tilanteen aiheutti.

"ja nimittelee ja levittelee asioitani ympäriinsä - silloin lojaaliuteni loppuu kuin seinään ja minä kostan".

Tässä on syytä olla varovainen. Mitä jos joku ilkeämielinen kertoisi sinulle, että joku puhui sinusta pahaa, mutta ei puhunut. Niin on joskus tapahtunut.

Tämä ihminen kirjoitti minusta netissä tunnistettavasti - asioista jotka tapahtuivat minun ja hänen välillä, ei muita silminnäkijöitä. Siksi asia lähti eteenpäin.

Ymmärrän. Otan osaa.

Kiitos. Johtavassa asemassa oleva henkilö, paljastui että hän on uhmaikäisen tasolla.

Yritä jatkaa eteenpäin. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on niin, että olen hyvin lojaali ja luotettava ja pitkälti uhrautuva. MUTTA jos luottamukseni petetään esimerkiksi siten että se johon luotin, yllättäen ja täysin ilman syytä nauraa minulle ja pilkkaa minua ja nimittelee ja levittelee asioitani ympäriinsä - silloin lojaaliuteni loppuu kuin seinään ja minä kostan.

Olen järjestänyt esihenkilölle potkut. En kosta heti, pikaistuksissa, vaan suunnitelmallisesti, rauhallisesti ja usein siten, ettei kohde saa tietää, kuka hänelle ikävän tilanteen aiheutti.

"ja nimittelee ja levittelee asioitani ympäriinsä - silloin lojaaliuteni loppuu kuin seinään ja minä kostan".

Tässä on syytä olla varovainen. Mitä jos joku ilkeämielinen kertoisi sinulle, että joku puhui sinusta pahaa, mutta ei puhunut. Niin on joskus tapahtunut.

Tämä ihminen kirjoitti minusta netissä tunnistettavasti - asioista jotka tapahtuivat minun ja hänen välillä, ei muita silminnäkijöitä. Siksi asia lähti eteenpäin.

Ymmärrän. Otan osaa.

Kiitos. Johtavassa asemassa oleva henkilö, paljastui että hän on uhmaikäisen tasolla.

Yritä jatkaa eteenpäin. Onnea!

Yritän. En kanna häpeää joka kuuluu hänelle, joten asiasta tulee jollakin aikataululla julkinen.

En kuitenkaan toimi pikaistuksissa vaan harkiten.

Vierailija
44/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma olisi kyllä piristävää huomata myös käytännössä. Kun näkisi näiden odottamisen ja kärsivällisyyden vaatijoiden kohtaavan saman pysähtyneisyyden ja vastoinkäymisten kohtaavan heitä. Odottaisivatko ja olisivatko kärsivällisiä?

Vierailija
45/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma olisi kyllä piristävää huomata myös käytännössä. Kun näkisi näiden odottamisen ja kärsivällisyyden vaatijoiden kohtaavan saman pysähtyneisyyden ja vastoinkäymisten kohtaavan heitä. Odottaisivatko ja olisivatko kärsivällisiä?

Tässä elämässä saat edellisen elämän karman seuraukset ja seuraavassa elämässä tämän elämän karman seuraukset, mutta ei aina. Monimutkaista.

Vierailija
46/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä taakseen jättää sen edestänsä löytää

Vierailija
47/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiheutat kärsimystä muille eläville olennoille, koet samaa kärsimystä seuraavassa elämässäsi. Valtionpäämiehet ja muut sellaiset henkilöt, kuten presidentti jne. ottavat

YHDEN KUUDESOSAN (1/6) alamaistensa karmasta itsensä kantaakseen. Eli he saavat 1/6 alamaistensa karmareaktioista itselleen. Siksi kenenkään ei pitäisi kadehtia maan hallitsijoita, sillä heidän tulevaisuutensa tulee olemaan hirvittävä.

Vierailija
48/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö syyllistyy tekoon, ja ensimmäisenä opimme, että voit valita, mutta se, mitä sen jälkeen tapahtuu, ei ole meistä kiinni. Toiseksi olemme oppineet, että ihminen tekee teon, ja se on peruuttamaton. Kolmas on se, että henkilö tekee teon ja kaikki otetaan huomioon, ei-lineaarisesti, kaikki tuomitaan, kaikki otetaan huomioon, myös MOTIIVIT. Neljänneksi, jotkut reaktiot tulevat välittömästi, se tarkoittaa, että me elämme, me kehitymme. Mutta osa reaktiosta tulee myöhemmin, ja jos kyseessä on vakava teko, se voi ulottua monien, MONIEN  elämien mittaiseksi.

Vierailija
49/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kristillinen filosofia salli ajatuksen jälleensyntymisestä. Ajatus sielunvaelluksesta oli tärkeässä asemassa Pythagoraan, Sokrateen ja Platonin kirjoituksissa. ...Näistä ja muista poliittisista syistä Konstantinopolin toinen kirkolliskokous tuomitsi Origeneksen opetukset, ja sen seurauksena aristoteelinen perinne nousi länsimaissa etualalle. Tämä johti tietynlaiseen materialistiseen maailmankuvaan. Tämän seurauksena tiede työnsi uskonnon taka-alalle, ja uskonto itse oli liian keskittynyt ympäröivään maailmaan käsittelemään myös tulevan (tai menneen) elämän ongelmia.

Monet ovat todenneet kristillisen uskonnon synkän tilan länsimaissa, eikä parannusta ole valitettavasti näköpiirissä.

Yhteenvetona voidaan todeta, että elleivät kristityt ajattelijat käänny uudelleen platonis-augustiolaisen kristinuskon ja Origeneksen opetukselle ominaisen logiikan puoleen, he huomaavat jonain päivänä, että heidän uskontonsa kulkee rinta rinnan sen materialismin kanssa, jota se on aina kiihkeästi vastustanut. Itse Kristus ei olisi voinut tunnustaa tällaista uskontunnustusta kristityksi.

Tässä on englanninkielinen kirja täsmälleen samasta asiasta.

https://www.amazon.co.uk/Reincarnation-Controversy-Uncovering-Truth-Rel…

Reinkarnaatiokiista: Uncovering the Truth in the World Religions: Uncovering the Truth in the World Religions Paperback

Tässä kirjassa selvitetään monia myyttejä ja stereotypioita jälleensyntymisajattelusta, joita esiintyy maailman suurimmissa uskonnoissa. On ilo nähdä, että niin monet lähteet on koottu ja tiivistetty mukavaan, pieneen teokseen, joka on tehokas sekä opiskelijoiden että yleisön lukijoiden kouluttamisessa. Guy L. Beck, tohtori, uskontotieteen laitos, Loyolan yliopisto.

Kristityt vastustavat taas sitä, että ihmisille kerrotaan jälleensyntymisestä.

https://www.facebook.com/Gaia/videos/why-was-reincarnation-removed-from…

Reinkarnaatio on poistettu Raamatusta.

Vierailija
50/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kristinusko että islam eivät ole enää sitä, mitä ne olivat alussa. Nämä uskonnot ovat muuttuneet ajan myötä. Sekä varhaisessa kristinuskossa että varhaisessa islamissa oli mukana jälleensyntyminen.

Alkuperäinen islamilainen käsitys kuolemasta liittyi erottamattomasti ajatukseen jälleensyntymisestä.

Islamilaisissa kirjoituksissa reinkarnaatio ilmaistaan sanalla tanasukh, mutta ortodoksiset muslimifilosofit käyttävät tätä sanaa harvoin.

Syyrialaiset sufit, pitivät jälleensyntymistä perusperiaatteena, jolle heidän opetuksensa rakentuivat. Tämä islamin synkretistinen haara kehittyi 1100-luvulla. Sitä on harjoitettu pääasiassa Libanonissa, Jordaniassa ja Syyriassa, mutta viime aikoina sen vaikutusvalta ortodoksimuslimien keskuudessa on kasvanut, ilmeisesti sen luontaisen syvän henkisyyden ja yhteyden vuoksi muinaisiin uskontoihin, joiden viisautta pidetään kadonneena nykyaikaisille totuuden etsijöille. Keskiajalla ortodoksiseen kristilliseen koulukuntaan kuulumattomien oppineiden vainot saivat monet oppineet ja filosofit pakenemaan Euroopasta. Jotkut heistä muuttivat Persiaan, toiset Arabiaan, ja jotkut lähtivät aina Intiaan asti.

Useiden vuosisatojen ajan Muhammedin huomattavat seuraajat hyväksyivät reinkarnaatio-opin, mutta salasivat sen laajalta uskovien piiriltä.

Muiden maailmanuskontojen tavoin islam sysää sielun jälleensyntymisen teorian taka-alalle pitäen uskoa jälleensyntymiseen pahimmillaan harhaoppina ja parhaimmillaan mystikkojen ja muiden alkuperäiskansojen etuoikeutena. Islamin eri virtausten ja pyhien kirjoitusten huolellinen tutkiminen osoittaa kuitenkin, että reinkarnaatio-oppi on olennainen osa tämän opin uskonnollista perinnettä.

Vierailija
51/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on myös se, että jopa islamissa oli alun perin jälleensyntymisen käsite.

Uskonnot nykyisessä muodossaan menettäisivät perustansa, jos reinkarnaatio olisi tiedossa. Mitä ei kaikkea tehdä, jotta ihmisiä voitaisiin hallita. Ja mikä olisikaan parempi keino hallita kuin oppi ikuisesta helvetistä.

Vierailija
52/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sukulaisten ja tuttavien kokemukset ole henkilökohtaista karmaa. En usko karmaan, mutta jos sellainen on olemassa, niin kokekoon jokainen omansa, sotkematta muita sotkuihinsa.

Vierailija
54/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät sukulaisten ja tuttavien kokemukset ole henkilökohtaista karmaa. En usko karmaan, mutta jos sellainen on olemassa, niin kokekoon jokainen omansa, sotkematta muita sotkuihinsa.

KR 1933/-38

5Moos. 5:9 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat.

Mutta karman lain mukaan jokainen on vastuussa vain omista synneistään eikä muiden synneistä, eikä karman laissa ole myöskään kostonhimoa eikä kiivautta, kuten yllä olevassa tekstissä.

Vierailija
56/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"niin kokekoon jokainen omansa, sotkematta muita sotkuihinsa".

Niin.

Vierailija
57/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vastuussa muiden perheenjäsenten teoista. Mutta karman lain mukaan voimme syntyä tietynlaiseen perheeseen. Vanhemmat ovat kuitenkin  vastuussa lapsistaan tiettyyn ikään asti.

Vierailija
58/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeudessa ei ole sattumanvaraisuutta, vaan kaikki on korkeamman oikeudenmukaisuuden lain alaista. Jos kärsimme tänään, se tarkoittaa, että olemme rikkoneet tätä lakia menneisyydessä. Syyn ja seurauksen lain ymmärtäminen antaa meille mahdollisuuden kohdata kohtaamamme vaikeudet ja keksiä keinoja niiden voittamiseksi, ottaa vastuu elämästämme eikä syyttää muita ongelmistamme.

Vierailija
59/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen tekee teon, hän ei voi enää sanoa "anteeksi, muutin mieleni". Tätä kutsutaan karman peruuttamattomuudeksi.

Vierailija
60/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen sielu, minämme perusta, elää monta elämää. Toimintamme menneissä elämissä ja tässä elämässä luovat nykyisen elämän käsikirjoituksen. Jokaisessa elämässä tapahtuu samanaikaisesti kaksi prosessia: ensinnäkin saamme aikaisempien tekojemme seuraukset (työstämme karman pois) ja toiseksi muodostamme (kehitämme) uutta karmaa tekemällä hyveellisiä tai syntisiä tekoja. On mahdollista sanoa, että me kehitämme karmaa ja luomme kohtalon. Toisin sanoen meidän on otettava vastaan menneiden tekojemme seuraukset ("karmareaktiot"), mutta olemme vapaita valitsemaan, mitä teemme ja miten toimimme nykyhetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä