Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierailija
26.07.2022 |

Päivittäin muita kiusaavat ja alentavat ihmiset, ne jotka säännöllisesti haluaa pahaa muille. Kyllä se karma vielä tuo eteenne hetkiä jolloin joudutte nielemään karvasta kalkkia. Elämä kun ei mene niin että se paha mitä taakseen jättää, jäisi sinne, sen edestään löytää. Yksikään ilkeä ihminen ei ole päässyt karmaa pakoon. Odota vain!

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tärkeää, sen takia että liitty edellisiin elämiin ja tuleviin elämiin:

Samskarat ovat todellisuutta jokaisen ihmisen elämässä. Samskaroiden olemassaolo on yhtä luonnollista ja väistämätöntä kuin rikkaruohojen olemassaolo puutarhassa. Samskarat (kirjaimellisesti "mielen painaumat" tai "mielen vaikutelmat") ovat osa karman kiertokulkua. Tämän syklin osat ovat seuraavat: toiminta (karma) → vaikutelma (samskara) → taipumus (vasana) → mentaalinen malli (vritti) → toiminta (karma). Näin ollen karman kiertokulku on suljettu ympyrä.

Vierailija
22/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samskarat ovat äärettömiä, miten voimme hallita niitä? Itse asiassa emme voi kontrolloida menneitä samskarojamme, sillä ne ovat syntyneet automaattisesti menneiden tekojemme seurauksena. Pikemminkin meidän pitäisi kysyä, miten voimme estää samskaroita hallitsemasta meitä. Kunkin idän koulukunnan kannattajat pitävät omia menetelmiään tehokkaimpina, ja jotkut puhuvat "polkujen synteesistä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elävät olennot syntyvät dualismissa, illuusiossa, pyrkien miellyttäviin asioihin ja välttäen epämiellyttäviä asioita. Abhinivesha tarkoittaa pakkoa, näitä jatkuvia halun stereotypioita. Vriti on siis abhinivesha, ajatusten ja halujen pakkomielteiset stereotypiat, jotka oikeuttavat minut. Jos minulla on esimerkiksi huonoja tapoja, huonoja taipumuksia, mieleni ajatuksen pitäisi taistella niitä vastaan. Mutta jos olen ehdollistunut sielu, niin sen sijaan, että taistelisin niitä vastaan, oikeutan ne.

Vierailija
24/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma on kosminen laki. Koskee kaikkia. Fyysisellä tasolla karman laki ilmaistaan Newtonin kolmantena lakina.

Karman laki tarkoittaa käytännössä tätä: Se on syyn ja seurauksen laki, joka on hyvin samankaltainen kuin Sir Isaac Newtonin kolmas kolmas laki, jonka mukaan jokaiseen toimintaan liittyy yhtä suuri tai vastakkainen reaktio.

This is effectively what the Law of Karma means: It is the Law of Cause and Effect, very similar to Sir Isaac Newton’s Third Law of Motion, which states that for every action there is an equal or opposite reaction.

Vierailija
25/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi lakia, karma ja kausaliteetti, jotka liittyvät toisiinsa ... sanovat pohjimmiltaan, että jokaisella teolla on seurauksensa ja että hyvillä teoilla on väistämättä hyvät seuraukset.

Useimmat ihmiset uskovat näihin lakeihin, joiden mukaan jokaisen ihmisen aikomukset ja teot vaikuttavat hänen tulevaisuuteensa. Se on hieno asia, sillä kaikki käsitteet, jotka saavat meidät ajattelemaan tekojemme seurauksia, auttavat meitä tulemaan paremmiksi ihmisiksi - mikä puolestaan tekee maailmasta paremman paikan.

Vierailija
26/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki tekee meidät tietoisiksi vastuustamme teoistamme ja luo meissä myös rationaalisen pelon epäystävällisen teon tekemisestä, lähinnä siksi, että emme halua, että sama asia tapahtuu meille.

Tieteellisessä mielessä karman lakia voi verrata Newtonin kolmanteen liikelakiin. Yksinkertaisesti sanottuna tämä laki sanoo, että jokaiseen toimintaan liittyy yhtä suuri ja vastakkainen reaktio. Newton ehdotti sitä kuvaamaan fysiikan lakeja aineellisessa maailmankaikkeudessa - mutta se ilmaisee myös henkisen todellisuutemme totuuden. Itse asiassa karma, kausaliteetti ja Newtonin kolmas laki ilmaisevat kaikki samaa asiaa, ja kun ne yhdistetään, ne ilmaisevat jotakin vielä syvällisempää - tieteen ja uskonnon olennaisen harmonian.

Vierailija
27/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on oman elämänsä luoja. Jos ajattelee vaan negatiivisesti, kaikki on huonosti eikä mitään hyvää ole ikinä missään, niin vedät elämääsi tuollaisia asioita. Asennemuutoksella tuonkin kierteen voi katkaista. Sitäpaitsi vastoinkäymiset ovat parhaita keinoja oppia asioita. Kun niihin asennoituu oppina. Jos samaa kuraa tulee vuodesta toiseen, toistat samoja virheitä. Melko yksinkartaista kun tuon vain hoksaisi eikä pitäisi sitä lähtökohtaisesti huuhaana.

Vierailija
28/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kummallista, kun jotkut aina vain ajattelevat, että karma on jokin koston väline.  Jos omalle kohdalle mitä sattuu ja tapahtuu, ei koskaan kuule mitään karmaan viittaavaakaan. Mutta kai siitä saa lohtua?

TÄMÄ EI OLE KOSTO.

Kyse ei ole kostosta, vaan kosmisesta laista.

Sanskritin kielen perusmääritelmän mukaan karma tarkoittaa yksinkertaisesti "toimintaa". Pohjimmiltaan kaikki tekomme luo vastaavaa energiaa, joka palaa takaisin meille muodossa tai toisessa.

Tiedämme, että fyysinen voima aiheuttaa reaktion, kun sitä käytetään, ja että mikään voima tai energia ei katoa olemattomiin.

Vierailija
29/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihminen tekee, olipa se sitten fyysistä tai henkistä, sama energia tulee lopulta takaisin. Kultainen sääntö tekee meidät tietoisiksi teoistamme, jotta voimme pohtia lopputulosta ennen kuin ryhdymme mihinkään toimiin tai käytämme voimaa.

Älkää kohdelko toisia tavalla, jota itse pitäisitte loukkaavana. - Buddhalaisuus

Kaikessa tehkää toisille niin kuin toivotte heidän tekevän teille; sillä tämä on laki ja profeetat. - Kristinusko

Yksi sana, joka kiteyttää kaiken hyvän käytöksen perustan... rakastava ystävällisyys. Älä tee toisille sitä, mitä et halua tehdä itsellesi. - Konfutselaisuus

Älä tee toisille mitään sellaista, mitä et haluaisi heidän tekevän sinulle. - Hindulaisuus

Kukaan teistä ei todella usko, ennen kuin toivotte toisille sitä, mitä toivotte itsellenne. - Islam.

Älä tee lähimmäisellesi sitä, mikä on sinulle inhottavaa. Tämä on koko laki; kaikki muu on kommentointia. Menkää ja oppikaa se. - Juutalaisuus

Älä tee vääryyttä tai vihaa lähimmäistäsi. Sillä et tee vääryyttä hänelle, vaan itsellesi. - Pima-alkuperäiskansojen sananlasku

Älä tee toisille sitä, mikä on vahingollista itsellesi. - Zarathustralaisuus

Tarkastelemmepa siis tekojamme Newtonin lain, karman lain tai Kultaisen säännön kautta, johtopäätös tulee hyvin selväksi.

Vierailija
30/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus karma on välitöntä, mutta useammin järjestelmä jättää bumerangin vaikutuksen myöhempään ajankohtaan tai (useimmiten) venyttää vaikutuksen ajan kuluessa, mutta energiaa vapautuu tasaisesti koko ajan.

Vierailija
31/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on järjestelmä, rakenne, jossa kaikki on loogista ja järkevää. Maailma on toisiinsa kytkeytynyt: kun vedät yhdestä narusta, kokonaiset osajärjestelmät lähtevät liikkeelle.

Tätä kuvaa hyvin "perhosvaikutus", joka on luonnontieteiden termi, jolla viitataan joidenkin kaoottisten järjestelmien ominaisuuteen: järjestelmään kohdistuvalla vähäisellä vaikutuksella voi olla laajoja ja ennalta arvaamattomia seurauksia, myös täysin eri paikassa.

Vierailija
32/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, millaista energiaa me vetäämme puoleemme, riippuu muun muassa tavasta, jolla ajattelemme, toimimme ja suhtaudumme toisiin ihmisiin.

Vierailija
33/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on oman elämänsä luoja. Jos ajattelee vaan negatiivisesti, kaikki on huonosti eikä mitään hyvää ole ikinä missään, niin vedät elämääsi tuollaisia asioita. Asennemuutoksella tuonkin kierteen voi katkaista. Sitäpaitsi vastoinkäymiset ovat parhaita keinoja oppia asioita. Kun niihin asennoituu oppina. Jos samaa kuraa tulee vuodesta toiseen, toistat samoja virheitä. Melko yksinkartaista kun tuon vain hoksaisi eikä pitäisi sitä lähtökohtaisesti huuhaana.

Virheistä oppii. Olemmehän me täällä, maapallolla,  koulussa oppimassa.

Vierailija
34/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on oikeus erehtyä ja tehdä virheitä ja me opimme usein virheistä tekemällä johtopäätöksiä.

Vierailija
35/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on niin, että olen hyvin lojaali ja luotettava ja pitkälti uhrautuva. MUTTA jos luottamukseni petetään esimerkiksi siten että se johon luotin, yllättäen ja täysin ilman syytä nauraa minulle ja pilkkaa minua ja nimittelee ja levittelee asioitani ympäriinsä - silloin lojaaliuteni loppuu kuin seinään ja minä kostan.

Olen järjestänyt esihenkilölle potkut. En kosta heti, pikaistuksissa, vaan suunnitelmallisesti, rauhallisesti ja usein siten, ettei kohde saa tietää, kuka hänelle ikävän tilanteen aiheutti.

Vierailija
36/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on niin, että olen hyvin lojaali ja luotettava ja pitkälti uhrautuva. MUTTA jos luottamukseni petetään esimerkiksi siten että se johon luotin, yllättäen ja täysin ilman syytä nauraa minulle ja pilkkaa minua ja nimittelee ja levittelee asioitani ympäriinsä - silloin lojaaliuteni loppuu kuin seinään ja minä kostan.

Olen järjestänyt esihenkilölle potkut. En kosta heti, pikaistuksissa, vaan suunnitelmallisesti, rauhallisesti ja usein siten, ettei kohde saa tietää, kuka hänelle ikävän tilanteen aiheutti.

Jokainen tavallaan.

Vierailija
37/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ja nimittelee ja levittelee asioitani ympäriinsä - silloin lojaaliuteni loppuu kuin seinään ja minä kostan".

Tässä on syytä olla varovainen. Mitä jos joku ilkeämielinen kertoisi sinulle, että joku puhui sinusta pahaa, mutta ei puhunut. Niin on joskus tapahtunut.

Vierailija
38/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ja nimittelee ja levittelee asioitani ympäriinsä - silloin lojaaliuteni loppuu kuin seinään ja minä kostan".

Tässä on syytä olla varovainen. Mitä jos joku ilkeämielinen kertoisi sinulle, että joku puhui sinusta pahaa, mutta ei puhunut. Niin on joskus tapahtunut.

Tämä ihminen kirjoitti minusta netissä tunnistettavasti - asioista jotka tapahtuivat minun ja hänen välillä, ei muita silminnäkijöitä. Siksi asia lähti eteenpäin.

Vierailija
39/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihminen kirjoitti minusta netissä tunnistettavasti - asioista jotka tapahtuivat minun ja hänen välillä, ei muita silminnäkijöitä. Siksi asia lähti eteenpäin.

Ymmärrän. Otan osaa.

Vierailija
40/100 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Otan osaa.

Kiitos. Johtavassa asemassa oleva henkilö, paljastui että hän on uhmaikäisen tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän