Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan?

Vierailija
26.07.2022 |

Vertaistukea kaipaan. Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan? Pohtiiko kukaan muu samaa tai on saanut toteutettua?

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama sukulainen, jotka saivat ensimmäisen lapsen ollessaan 40-44. Useita kavereita, jotka saivat toisen tai kolmannen lapsen ollessaan 40+. Se on nykyään aika yleistä.

Vierailija
122/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Tanskaan! Siellä 50+ nainen panee 40 v miehen kaa synnytysosaston liinavaatekomerossa ja tulee raskaaksi. Ellei tuo kikka onnistu niin siellä on muita metodeja!

Heh, uskottava sarja Ylellä. Mut kuvastaa sitä todellisuutta, että Tanskassa oikeesti keski-ikäiset naiset sikiävät.

Siellä 40+ ensisynnyttäjä on ihan normi. Tunnen pari. Esim. Tuttavani löysi ensimmäisen miehen sieltä vasta nelikymppisenä. Vähän harmittaa kun en itse lähtenyt. Koko yhteiskunta jotenkin tukee kaiken ikäisiä äitejä, joten luulen et on psykologinen vaikutus onnistumiseen myös.

Mitä tahansa, kaikki sirkustemputkin käytössä. Kunhan ei tarvitse myöntää että feminismi on sairas oppi, joka oikeasti aiheuttaa isoja ongelmia naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama sukulainen, jotka saivat ensimmäisen lapsen ollessaan 40-44. Useita kavereita, jotka saivat toisen tai kolmannen lapsen ollessaan 40+. Se on nykyään aika yleistä.

Minäkin tunnen monta 60 vuotiasta naista jotka saivat ihanstuttavan vauvan kypsässä iässä. Vievät rollaattorillla lastentarhaan.

Vierailija
124/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun joku sukulaisnainen sai 1800-luvulla paljon lapsia ja hän sai nuorimmat lapset kun hän oli muistaakseni 46v, 47v ja 48v.

Vierailija
125/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni sai lapsen 42-vuotiaana.

Vierailija
126/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sukulainen sai 43 vuotiaan lapsen.

Vierailija
127/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Raamatussa kerrotaan, että Saara-niminen nainen sai lapsen 90-vuotiaana.

Vierailija
128/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan vielä,mutta ajatelkaa myös lasta jos lapsi on 10v ja vanhemmat väsyneitä 50v

Vierailija
129/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sukulainen sai 43 vuotiaan lapsen.

vanha jo syntyessään😁

Vierailija
130/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkeraa panemista vaan 👍

Miten? 80% naisista hyväksyy 20% miehistä ja muut 80% miehistä on ilmaa. "Missä on kunnon miehet". Vastaava kuin työvoimapula yrityksillä. Laittaa ilmoituksen, tulee 200 hakemusta. Yksikään ei kelpaa kun sitä tätä. Ja sitten vaaditaankin jo kehitysmaalaisten tuomista kun työvoimasta on kerrassaan pulaa. Tai likviditeettipula yrityksillä kun ostaa omia osakkeita miljardilla ja seuraavaksi valittaa kun rahat ei riitä palkkoihin. Että keskuspankin raha on liian kallista minikorkoineen. Yhteiskunnassa on vallalla itsesuggestio joka lähentelee mielisairautta.

Vierailija
131/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoiseni 40-vuotiaana,joten sanoisin ettei peli ole automaattisesti menetty vielä tässä iässä! :)

Vierailija
132/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Raamatussa kerrotaan, että Saara-niminen nainen sai lapsen 90-vuotiaana.

Ei ollut raamatussa vaan oli satukirjassa prinssi ja männynkäpy.

Vierailija
133/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden sisällä se suunnilleen selviää. Kannattaa jo alkaa varautumaan henkisesti siihen, ettei kenties päädykään vuosikausien mittaiseen vauvakuplaan vaan voi keskittyä muihin asioihin.

Nyt olisi aika miettiä, kumpi on tärkeämpää. Hyvä suhde ja mies vaiko vain saada lapsi jonkun kanssa.

Vierailija
134/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden vuoden sisällä se suunnilleen selviää. Kannattaa jo alkaa varautumaan henkisesti siihen, ettei kenties päädykään vuosikausien mittaiseen vauvakuplaan vaan voi keskittyä muihin asioihin.

Nyt olisi aika miettiä, kumpi on tärkeämpää. Hyvä suhde ja mies vaiko vain saada lapsi jonkun kanssa.

Kannattaa hankkia koira.

Vierailija
135/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hoidoilla pari yli 40 v saanut lahjasoluilla. Luomuna tai hoidoilla ja omilla soluilla kyllä muutamakin 37-40 v tulee mieleen. Eli riippuu yksilöstä. Aloittaisin yritykset kuitenkin heti, ja tutkimuksiin kannattaa mennä myös niin tietää sitten oman tilanteen.

Vierailija
136/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei varmaan vielä,mutta ajatelkaa myös lasta jos lapsi on 10v ja vanhemmat väsyneitä 50v

Pitääkö vanhempien muka leikkiä ja riehua 10 -vuotiaan lapsen kanssa? Ei vaan kuskata autolla harrastuksiin ja kavereiden luokse.

Onko 50 -vuotiaat "väsyneitä"? Väsyneimmät koskaan näkemäni vanhemmat olivat alaikäisiä, jotka säikkyivät aina jos vauva päästi pienenkin äänen ja isä sai raivarit jos vauva uskalsi vähän itkeä.

Vierailija
137/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

133 jatkaa. Kannattaa siis pohtia onko valmis laskemaan rajaa miehen tasolle, jos lapsen saaminen on riittävän tärkeää että on valmis vaikka yksinhuoltajaksi.

Vierailija
138/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se lapsettomuushoidoissa käyminen on kyllä tosi raskasta ja stressaavaa. Muuta ei juuri jaksa tehdä. Hormoonihoidot vaikuttavat kehoon ja mieleen. Kaikki elämä pitää ohjelmoida niiden mukaan. Pitää trampata ultrassa ja verikokeissa yms.

Vierailija
139/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain esikoiseni 40-vuotiaana,joten sanoisin ettei peli ole automaattisesti menetty vielä tässä iässä! :)

Joo mutta olemme yksilöitä. Jotkut ei raskaudu edes nuorina.

Vierailija
140/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun joku sukulaisnainen sai 1800-luvulla paljon lapsia ja hän sai nuorimmat lapset kun hän oli muistaakseni 46v, 47v ja 48v.

Joo mutta jotkut eivät saaneet elämässään kuin 1-2 lasta, vaikka tuolloin ei ollut ehkäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi