Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan?

Vierailija
26.07.2022 |

Vertaistukea kaipaan. Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan? Pohtiiko kukaan muu samaa tai on saanut toteutettua?

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei voi tietää, jos ei yritä. Hedelmäliisyys on vähän yksilöllistä. Jotkut saavat vielä yli 40-vuotiaanakin, mutta toiset eivät. Yleensä hedelmällisyys alkaa laska noin 35-vuotiaana, mutta sinä voit olla poikkeus ja saada nopeastikin lapsen. Moni saa lapsen kyllä yli 40-vuotiaana, mutta kukaa ei kerro, onko käytetty hoitoja tai onko käytetty luovutettuja munasoluja, joilla raskautaa melkein minkä ikäinen tahansa.  Toki voit käyttää hoitoja, mutta muista ilmoittautua hoitojonoon 1/2 vuotta ennen kuin täytät 40. Siitä vaan nopeasti yrittämään.

Hedelmällisyys eli munasolut alkaa naisella kuolla kylläkin jo 20 vuotiaana ja kiihtyy 30 vuotiaaksi asti. 35 vuotias on riskisynnyttäjä.

No se on täällä todettu jo tosi pitkään, että riskit ovat aika pienet. Raskaaksi tuleminen on se suurin ongelma.

Vierailija
102/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei voi tietää, jos ei yritä. Hedelmäliisyys on vähän yksilöllistä. Jotkut saavat vielä yli 40-vuotiaanakin, mutta toiset eivät. Yleensä hedelmällisyys alkaa laska noin 35-vuotiaana, mutta sinä voit olla poikkeus ja saada nopeastikin lapsen. Moni saa lapsen kyllä yli 40-vuotiaana, mutta kukaa ei kerro, onko käytetty hoitoja tai onko käytetty luovutettuja munasoluja, joilla raskautaa melkein minkä ikäinen tahansa.  Toki voit käyttää hoitoja, mutta muista ilmoittautua hoitojonoon 1/2 vuotta ennen kuin täytät 40. Siitä vaan nopeasti yrittämään.

Hedelmällisyys eli munasolut alkaa naisella kuolla kylläkin jo 20 vuotiaana ja kiihtyy 30 vuotiaaksi asti. 35 vuotias on riskisynnyttäjä.

Oikeastaan vanheneminen alkaa tosi aikaisin. Tiedetään, että jo 30-vuotiaalla on munasolut vanhentuneet ja 35-vuotiaalla vielä enemmän. Riskit ovat aika pienet, jos on luovutetuilla munasoluilla aikaan saatu raskaus. Nykyään pystytään myös ottamaan verestä testejä, joissa näkyy onko lapsi terve. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saaminen on tuossa iässä vielä täysin mahdollista, mutta miehen löytäminen on epätodennäköistä. Olen itse nyt 43-vuotias ja suunnilleen sun ikäisenä tai pari vuotta nuorempana laitoin vielä turbovaihteen päälle deittailussa ja tein kyllä kaikkeni, että olisin löytänyt miehen. Olisin ollut myös valmis laskemaan standardejani todella matalalle ja pariutumaan mm. sellaisenkin miehen kanssa, jolla oli jo lapsia kahdesta eri avioliitosta. Onneksi kukaan noista miehistä ei lopulta halunnut pariutua mun kanssa!

Miehet kyllä osaavat käyttää hyödyksi vauvakuumeisia naisia ja kun pari kuukautta on seurusteltu vakavasti, niin yhtäkkiä tyhjästä kehitetään joku ylitsepääsemätön riita, jonka nojalla mies liukenee kuvioista. Tuota samaa kaavaa tuli toistettua useamman kerran... Kannattaa siis olla varuillaan, ettet turhaan särje sydäntäsi.

Jälkeenpäin ajateltuna tuo ajanjakso taisi olla se kuuluisa "biologisen kellon tikitys", jonka ääni on nyt muutama vuosi myöhemmin vaiennut kokonaan. Ihan hullua ajatella, että vielä pari vuotta sitten olin täysin pakkomielteinen vauvojen suhteen, katsoin kaikkia vauvoihin liittyviä realityohjelmia ja googlailin lastenvaunuja. Aivan sairasta! Nykyään mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikään lapsiin liittyvä. 

Hormonit. Tuttua minullekin, jonain kuukausina kierron tietyssä vaiheessa minäkin saatavn haaveilla lapsesta, muulloin ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen 42v.

Mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, ja olen jo 32-vuotias. Tuleekohan sitä koskaan? Kaduttaako, joskus nelikymppisenä, jos ei nyt tee lapsia ennen kuin on liian myöhäistä?

Jos sulla ei ole jo sopivaa isäkandia siinä vierellä valmiina lapsentekoon, niin ON MYÖHÄISTÄ.

On mulla mies, joka haluaisi lapsia. Itse olen neutraali lasten suhteen.

Vierailija
104/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mahdollista mutta ei enää kaikille. Mielestäni julkisen puolen hedelmöityshoitojen 40v ikäraja naiselle kertoo aika paljon. Hoitoja ei tehdä jos raskaaksi tulemisen mahdollisuus on alle 10 %.

Vierailija
105/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on ainakin täynnä 40-50v miehiä jotka haluaa vielä lapsia.

Enemmän ehkä 39v naisen fysiologiasta kiinni.

Eivät tee 39v naisella mitään, kun ei voi saada lapsia.

Vierailija
106/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeraa panemista vaan 👍

Vierailija
107/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saaminen on tuossa iässä vielä täysin mahdollista, mutta miehen löytäminen on epätodennäköistä. Olen itse nyt 43-vuotias ja suunnilleen sun ikäisenä tai pari vuotta nuorempana laitoin vielä turbovaihteen päälle deittailussa ja tein kyllä kaikkeni, että olisin löytänyt miehen. Olisin ollut myös valmis laskemaan standardejani todella matalalle ja pariutumaan mm. sellaisenkin miehen kanssa, jolla oli jo lapsia kahdesta eri avioliitosta. Onneksi kukaan noista miehistä ei lopulta halunnut pariutua mun kanssa!

Miehet kyllä osaavat käyttää hyödyksi vauvakuumeisia naisia ja kun pari kuukautta on seurusteltu vakavasti, niin yhtäkkiä tyhjästä kehitetään joku ylitsepääsemätön riita, jonka nojalla mies liukenee kuvioista. Tuota samaa kaavaa tuli toistettua useamman kerran... Kannattaa siis olla varuillaan, ettet turhaan särje sydäntäsi.

Jälkeenpäin ajateltuna tuo ajanjakso taisi olla se kuuluisa "biologisen kellon tikitys", jonka ääni on nyt muutama vuosi myöhemmin vaiennut kokonaan. Ihan hullua ajatella, että vielä pari vuotta sitten olin täysin pakkomielteinen vauvojen suhteen, katsoin kaikkia vauvoihin liittyviä realityohjelmia ja googlailin lastenvaunuja. Aivan sairasta! Nykyään mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikään lapsiin liittyvä. 

Hormonit. Tuttua minullekin, jonain kuukausina kierron tietyssä vaiheessa minäkin saatavn haaveilla lapsesta, muulloin ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen 42v.

Mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, ja olen jo 32-vuotias. Tuleekohan sitä koskaan? Kaduttaako, joskus nelikymppisenä, jos ei nyt tee lapsia ennen kuin on liian myöhäistä?

Jos sulla ei ole jo sopivaa isäkandia siinä vierellä valmiina lapsentekoon, niin ON MYÖHÄISTÄ.

Et ole neutraali jos mies haluaa lapsia ja sinä estät. Et niitä lapsia ole kyennyt sille miehellesi synnyttämään.

Vierailija
108/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on täällä todettu jo tosi pitkään, että riskit ovat aika pienet. Raskaaksi tuleminen on se suurin ongelma.

Niin tai tarkemmin feminismin opi on se ongelma, eli naisille valehdellaan että ensin ura sitten lapset joskun. Ja hups parhaat tyttövuodet menee nopsaan eikä enää niin paljon kiinnosta miehiä eikä edes voi enää saada terveitä lapsia.

Vierailija
109/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole

Vierailija
110/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkeraa panemista vaan 👍

tämä

eikä pyllyyn tänää

Vierailija
111/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestö romahtaa kaikkialla maailmassa

Vauvoja ei synny tarpeeksi maailmassa ja se tulee aiheuttamaan sotia!

Tilanne on muuttunut ja maailman väestö tulee romahtamaan koska vauvoja syntyy lian vähän

Moraalinen velvollisuus hankkia lapsia jos voi!

Maailman laajuinen ongelma!

Vierailija
112/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Tanskaan! Siellä 50+ nainen panee 40 v miehen kaa synnytysosaston liinavaatekomerossa ja tulee raskaaksi. Ellei tuo kikka onnistu niin siellä on muita metodeja!

Heh, uskottava sarja Ylellä. Mut kuvastaa sitä todellisuutta, että Tanskassa oikeesti keski-ikäiset naiset sikiävät.

Siellä 40+ ensisynnyttäjä on ihan normi. Tunnen pari. Esim. Tuttavani löysi ensimmäisen miehen sieltä vasta nelikymppisenä. Vähän harmittaa kun en itse lähtenyt. Koko yhteiskunta jotenkin tukee kaiken ikäisiä äitejä, joten luulen et on psykologinen vaikutus onnistumiseen myös.

Vierailija
113/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hommaa sieltä joku parikymppinen "luovuttajaksi" ja pidät sit vaan lapsen.

Tiedän tällaisekin tapauksen. Joku ulkkari, nainen just jotain 39. Panivat hotellissa muutaman kerran... Eräs tuttavani jolla varaa osti yksityiseltä hedelmöityshoidon ja lähti 41 v ulkomaille panemaan. Nämä molemmat siis yh äitejä nyt.

Vierailija
114/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole neutraali jos mies haluaa lapsia ja sinä estät. Et niitä lapsia ole kyennyt sille miehellesi synnyttämään.

Terveiset 50-luvulta?

Vierailija
115/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva sodan uhka yllä sekä hyvinvointivaltion pala palalta mureneminen. Vieläkö lapsen ajattelit hankkia ?

Vierailija
116/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väestö romahtaa kaikkialla maailmassa

Vauvoja ei synny tarpeeksi maailmassa ja se tulee aiheuttamaan sotia!

Tilanne on muuttunut ja maailman väestö tulee romahtamaan koska vauvoja syntyy lian vähän

Moraalinen velvollisuus hankkia lapsia jos voi!

Maailman laajuinen ongelma!

Paitsi afrikassa ja lähi-idässä josta ylijäämä pursuu eurooppaan jossa kadut on kultaa.

Vierailija
117/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tällaisekin tapauksen. Joku ulkkari, nainen just jotain 39. Panivat hotellissa muutaman kerran... Eräs tuttavani jolla varaa osti yksityiseltä hedelmöityshoidon ja lähti 41 v ulkomaille panemaan. Nämä molemmat siis yh äitejä nyt.

Spermahaukat on ahdistavia. Olen törmännyt tuollaisiin tätinaisiin. Surullista. Lapsi tarvitsee myös isän.

Vierailija
118/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todennäköisesti vielä pelattu, mutta mies olisi varmaan jo hyvä olla, että ehtii.

Tarviiko sitäkään. Tekee yksin jos kovin haluaa.

Vierailija
119/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermahaukat on ahdistavia. Olen törmännyt tuollaisiin tätinaisiin. Surullista. Lapsi tarvitsee myös isän.

Monet lapset kasvavat ilman isää.

Vierailija
120/162 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Tauski just hakenut uutta rakkautta ja lapsiakin sais tulla.

Ei muuta ku viestiä matkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän