Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan?

Vierailija
26.07.2022 |

Vertaistukea kaipaan. Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan? Pohtiiko kukaan muu samaa tai on saanut toteutettua?

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuttavani tutustui mieheensä 39-vuotiaana, saivat heidän lapset , kun tuttuni oli 41 ja 43

Vierailija
2/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh ? Et saa tietää ellet yritä, joten miksi kyselet täällä palstalla? Ala yrittämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, johan yksi sun toinen yli kymmenen vuotta sinua vanhempi on raskaana tai saanut juuri vauvan.

Vierailija
4/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa saa vielä melko helposti lapsia tuossa iässä. Eivät kaikki. Ei voi tietää ennen kuin kokeilet.

Vierailija
5/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen, joka sai lapsensa 39, 40 ja 46 vuoden iässä. Kaikki sujui ilman ongelmia.

Vierailija
6/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh ? Et saa tietää ellet yritä, joten miksi kyselet täällä palstalla? Ala yrittämään

Vierailija
7/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todennäköisesti vielä pelattu, mutta mies olisi varmaan jo hyvä olla, että ehtii.

Vierailija
8/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu biologisesta iästäsi. Se voi olla +- 15 vuotta numeerisesta iästäsi.

Vierailija
9/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa saa vielä melko helposti lapsia tuossa iässä. Eivät kaikki. Ei voi tietää ennen kuin kokeilet.

Realistisempaa olisi sanoa, että pieni osa saa enää tuossa iässä helposti tai melko helposti lapsia. Jotkut kuitenkin saavat. Ja isohko osa tuossa iässä tai hieman vanhempana ensimmäisen lapsensa saavista on käyttänyt ensin pitkän pennin hoitoihin. Kokeilemalla selviää mikä on oma tilanne.

Vierailija
10/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sukupolvi sitten naiset kuolivat 39-vuotiaana.

Vierailija
11/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta Puolaan. Sperma 500e

Vierailija
12/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saaminen on tuossa iässä vielä täysin mahdollista, mutta miehen löytäminen on epätodennäköistä. Olen itse nyt 43-vuotias ja suunnilleen sun ikäisenä tai pari vuotta nuorempana laitoin vielä turbovaihteen päälle deittailussa ja tein kyllä kaikkeni, että olisin löytänyt miehen. Olisin ollut myös valmis laskemaan standardejani todella matalalle ja pariutumaan mm. sellaisenkin miehen kanssa, jolla oli jo lapsia kahdesta eri avioliitosta. Onneksi kukaan noista miehistä ei lopulta halunnut pariutua mun kanssa!

Miehet kyllä osaavat käyttää hyödyksi vauvakuumeisia naisia ja kun pari kuukautta on seurusteltu vakavasti, niin yhtäkkiä tyhjästä kehitetään joku ylitsepääsemätön riita, jonka nojalla mies liukenee kuvioista. Tuota samaa kaavaa tuli toistettua useamman kerran... Kannattaa siis olla varuillaan, ettet turhaan särje sydäntäsi.

Jälkeenpäin ajateltuna tuo ajanjakso taisi olla se kuuluisa "biologisen kellon tikitys", jonka ääni on nyt muutama vuosi myöhemmin vaiennut kokonaan. Ihan hullua ajatella, että vielä pari vuotta sitten olin täysin pakkomielteinen vauvojen suhteen, katsoin kaikkia vauvoihin liittyviä realityohjelmia ja googlailin lastenvaunuja. Aivan sairasta! Nykyään mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikään lapsiin liittyvä. 

Vierailija
13/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen 43- vuotiaana, hedelmöityshoidoilla ja luovutusmunasoluilla.

Vierailija
14/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaalla se on semmoiset fifty-sixty, sanoisi Nykänen. Eli puolet saa halutessaan lapsen luonnonmenetelmällä, puolet ei.

Jokainen vuosi heikentää mahdollisuuksia.

Vierailija
15/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama sukupolvi sitten naiset kuolivat 39-vuotiaana.

Kyllä ne kuolivat jo ekaan synnytykseensä jos olivat kuollakseen.

Vierailija
16/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain toisen 43-vuotiaana.

Eli ei ole!

Vierailija
17/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan vielä saada lapsen. Mutta vaikeampaa on löytää se sopiva mies. Kivat miehet on varattuja. Kannattaa siis hankkia lapsi yksin.

Vierailija
18/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tähän maailman tilanteeseen kun on koronat ja epävarmaa kaikki jos saisin itse valita mutta myöhäistä, niin tän kaiken olisin mieluusti jättäny kokematta.

Vierailija
19/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai juuri vauvan 41 vuotiaana.

Vierailija
20/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen joka sai esikoisen 40 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi