Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan?

Vierailija
26.07.2022 |

Vertaistukea kaipaan. Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan? Pohtiiko kukaan muu samaa tai on saanut toteutettua?

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi tietää, jos ei yritä. Hedelmäliisyys on vähän yksilöllistä. Jotkut saavat vielä yli 40-vuotiaanakin, mutta toiset eivät. Yleensä hedelmällisyys alkaa laska noin 35-vuotiaana, mutta sinä voit olla poikkeus ja saada nopeastikin lapsen. Moni saa lapsen kyllä yli 40-vuotiaana, mutta kukaa ei kerro, onko käytetty hoitoja tai onko käytetty luovutettuja munasoluja, joilla raskautaa melkein minkä ikäinen tahansa.  Toki voit käyttää hoitoja, mutta muista ilmoittautua hoitojonoon 1/2 vuotta ennen kuin täytät 40. Siitä vaan nopeasti yrittämään.

Vierailija
82/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait oot jo yrittämässä, etkä roiku täällä kyselemässä. Sitten äkkiä lääkäriin, jos ei tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniäni oli 39 esikoisen synnyttyä ja 40 toinen lapsi ja 41 kolmas.

Ihan luomusti.

Ootko varma, että oli luomuja. Vai oliko koetputkia. Saattoi käydä myös niin, että hoidossa kehittyi useita alkioita, joista osa pakastettiin ja siirrettiin sitten myöhemmin. Kukaan ei kerro mielellään, jos joutuu hoitoja käyttämään, ei edes anopille.

Vierailija
84/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä jotka tekevät lapsia liian vanhana.

Vierailija
85/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapset 40-, 41- ja 43-vuotiaana.

Vierailija
86/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on kyllä menetty, jos vasta 39-vuotiaana pohdiskelee asiaa. 

Vierailija
87/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 45-, 48- ja 50-vuotiaana. 

Vierailija
88/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomuna siis. Lapset ovat nyt 12, 11 ja 9. Vielä ei ole tuntunut että olisin liian vanha heidän äidikseen. Lapset pitävät virkeänä ja nuorekkaana, ei ole aikaa passivoitua.

Vierailija
89/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäss sen tietää? Mulle selvisi 29 vuotiaana etten voi saada lapsia. En edes tiennyt tästä. Mutta onnekas asia oli se etten koskaan ole halunnut lapsia joten kohtalo valitsi oikean ihmisen. Onnea sinulle yritykseen!

Vierailija
90/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tietenkin luomuna.

Vierailija
91/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ei tämä mikään kilpailu ole.

Vierailija
92/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomuna siis. Lapset ovat nyt 12, 11 ja 9. Vielä ei ole tuntunut että olisin liian vanha heidän äidikseen. Lapset pitävät virkeänä ja nuorekkaana, ei ole aikaa passivoitua.

Miksi odotit näin kauan?

Vierailija
93/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se siltä usein tuntuu....

Vierailija
94/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija Stombom sai lapsen 54-vuotiaana. Ei ole kyllä kerrottu, että olisi luomu. 

Krista Kiuru sai 47-vuotiaana, elämä yllätti iloisesti?

Laura Malmivaara 48-vuotiaana, tietenkin taas luomuna.

Hannakaisa Heikkinen 47-vuotiaana, yrtti 10 vuotta 3. lastaan

Minna Tervamäki 45-vuotiaana, 1. lapsi

Kati Tervo, 44-vuotiaana.

jne...............

Vierailija
95/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geena Davis oli pitkäli yli 40, varmaan ainakin 45, kun kaikki lapset syntyivät sen jälkeen, kun meni naimisiin lääkärin kanssa.

Vierailija
96/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Riskit liian suuret.

Vierailija
97/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei voi tietää, jos ei yritä. Hedelmäliisyys on vähän yksilöllistä. Jotkut saavat vielä yli 40-vuotiaanakin, mutta toiset eivät. Yleensä hedelmällisyys alkaa laska noin 35-vuotiaana, mutta sinä voit olla poikkeus ja saada nopeastikin lapsen. Moni saa lapsen kyllä yli 40-vuotiaana, mutta kukaa ei kerro, onko käytetty hoitoja tai onko käytetty luovutettuja munasoluja, joilla raskautaa melkein minkä ikäinen tahansa.  Toki voit käyttää hoitoja, mutta muista ilmoittautua hoitojonoon 1/2 vuotta ennen kuin täytät 40. Siitä vaan nopeasti yrittämään.

Hedelmällisyys eli munasolut alkaa naisella kuolla kylläkin jo 20 vuotiaana ja kiihtyy 30 vuotiaaksi asti. 35 vuotias on riskisynnyttäjä.

Vierailija
98/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saaminen on tuossa iässä vielä täysin mahdollista, mutta miehen löytäminen on epätodennäköistä. Olen itse nyt 43-vuotias ja suunnilleen sun ikäisenä tai pari vuotta nuorempana laitoin vielä turbovaihteen päälle deittailussa ja tein kyllä kaikkeni, että olisin löytänyt miehen. Olisin ollut myös valmis laskemaan standardejani todella matalalle ja pariutumaan mm. sellaisenkin miehen kanssa, jolla oli jo lapsia kahdesta eri avioliitosta. Onneksi kukaan noista miehistä ei lopulta halunnut pariutua mun kanssa!

Miehet kyllä osaavat käyttää hyödyksi vauvakuumeisia naisia ja kun pari kuukautta on seurusteltu vakavasti, niin yhtäkkiä tyhjästä kehitetään joku ylitsepääsemätön riita, jonka nojalla mies liukenee kuvioista. Tuota samaa kaavaa tuli toistettua useamman kerran... Kannattaa siis olla varuillaan, ettet turhaan särje sydäntäsi.

Jälkeenpäin ajateltuna tuo ajanjakso taisi olla se kuuluisa "biologisen kellon tikitys", jonka ääni on nyt muutama vuosi myöhemmin vaiennut kokonaan. Ihan hullua ajatella, että vielä pari vuotta sitten olin täysin pakkomielteinen vauvojen suhteen, katsoin kaikkia vauvoihin liittyviä realityohjelmia ja googlailin lastenvaunuja. Aivan sairasta! Nykyään mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikään lapsiin liittyvä. 

Hormonit. Tuttua minullekin, jonain kuukausina kierron tietyssä vaiheessa minäkin saatavn haaveilla lapsesta, muulloin ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen 42v.

Mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, ja olen jo 32-vuotias. Tuleekohan sitä koskaan? Kaduttaako, joskus nelikymppisenä, jos ei nyt tee lapsia ennen kuin on liian myöhäistä?

Vierailija
99/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

THE WALL!

Vierailija
100/162 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saaminen on tuossa iässä vielä täysin mahdollista, mutta miehen löytäminen on epätodennäköistä. Olen itse nyt 43-vuotias ja suunnilleen sun ikäisenä tai pari vuotta nuorempana laitoin vielä turbovaihteen päälle deittailussa ja tein kyllä kaikkeni, että olisin löytänyt miehen. Olisin ollut myös valmis laskemaan standardejani todella matalalle ja pariutumaan mm. sellaisenkin miehen kanssa, jolla oli jo lapsia kahdesta eri avioliitosta. Onneksi kukaan noista miehistä ei lopulta halunnut pariutua mun kanssa!

Miehet kyllä osaavat käyttää hyödyksi vauvakuumeisia naisia ja kun pari kuukautta on seurusteltu vakavasti, niin yhtäkkiä tyhjästä kehitetään joku ylitsepääsemätön riita, jonka nojalla mies liukenee kuvioista. Tuota samaa kaavaa tuli toistettua useamman kerran... Kannattaa siis olla varuillaan, ettet turhaan särje sydäntäsi.

Jälkeenpäin ajateltuna tuo ajanjakso taisi olla se kuuluisa "biologisen kellon tikitys", jonka ääni on nyt muutama vuosi myöhemmin vaiennut kokonaan. Ihan hullua ajatella, että vielä pari vuotta sitten olin täysin pakkomielteinen vauvojen suhteen, katsoin kaikkia vauvoihin liittyviä realityohjelmia ja googlailin lastenvaunuja. Aivan sairasta! Nykyään mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikään lapsiin liittyvä. 

Hormonit. Tuttua minullekin, jonain kuukausina kierron tietyssä vaiheessa minäkin saatavn haaveilla lapsesta, muulloin ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen 42v.

Mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, ja olen jo 32-vuotias. Tuleekohan sitä koskaan? Kaduttaako, joskus nelikymppisenä, jos ei nyt tee lapsia ennen kuin on liian myöhäistä?

Jos sulla ei ole jo sopivaa isäkandia siinä vierellä valmiina lapsentekoon, niin ON MYÖHÄISTÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi