Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan?

Vierailija
26.07.2022 |

Vertaistukea kaipaan. Onko peli menetetty 39 vuotiaana lapsen hankintaan? Pohtiiko kukaan muu samaa tai on saanut toteutettua?

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit varmaan vielä saada lapsen. Mutta vaikeampaa on löytää se sopiva mies. Kivat miehet on varattuja. Kannattaa siis hankkia lapsi yksin.

Joo, tosi kiva vahtia 17 v teiniä 57-vuotiaana yh-mammana. :D

Vierailija
22/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se monelle vielä mahdollista, mutta jos sulla ap ei ole jo puolisoa, niin ei ehkä kannata alkaa enää sellaista etsiä vaan tehdä vaan se lapsi yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole peli menetetty! Sain kaksi iltatähteäni 42- ja 44-vuotiaana. Mutta täytyy kyllä sanoa, että sen jälkeen tuli todella sellainen olo, että nyt on vauvakuumeet ohi. Mahtavaa silti, että saimme heidät! Enemmän kaduttaisi varmastikin, jos ei oltaisi yritettykään siinä pelossa, että ikäni hannaa vastaan.

Vierailija
24/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varokaa 39 vuotiasta aikapommia!

Vierailija
25/162 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saaminen on tuossa iässä vielä täysin mahdollista, mutta miehen löytäminen on epätodennäköistä. Olen itse nyt 43-vuotias ja suunnilleen sun ikäisenä tai pari vuotta nuorempana laitoin vielä turbovaihteen päälle deittailussa ja tein kyllä kaikkeni, että olisin löytänyt miehen. Olisin ollut myös valmis laskemaan standardejani todella matalalle ja pariutumaan mm. sellaisenkin miehen kanssa, jolla oli jo lapsia kahdesta eri avioliitosta. Onneksi kukaan noista miehistä ei lopulta halunnut pariutua mun kanssa!

Miehet kyllä osaavat käyttää hyödyksi vauvakuumeisia naisia ja kun pari kuukautta on seurusteltu vakavasti, niin yhtäkkiä tyhjästä kehitetään joku ylitsepääsemätön riita, jonka nojalla mies liukenee kuvioista. Tuota samaa kaavaa tuli toistettua useamman kerran... Kannattaa siis olla varuillaan, ettet turhaan särje sydäntäsi.

Jälkeenpäin ajateltuna tuo ajanjakso taisi olla se kuuluisa "biologisen kellon tikitys", jonka ääni on nyt muutama vuosi myöhemmin vaiennut kokonaan. Ihan hullua ajatella, että vielä pari vuotta sitten olin täysin pakkomielteinen vauvojen suhteen, katsoin kaikkia vauvoihin liittyviä realityohjelmia ja googlailin lastenvaunuja. Aivan sairasta! Nykyään mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikään lapsiin liittyvä. 

Hormonit. Tuttua minullekin, jonain kuukausina kierron tietyssä vaiheessa minäkin saatavn haaveilla lapsesta, muulloin ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen 42v.

Vierailija
26/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentoinneista

Vierailija
27/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti ole. Itse tulin vahingossa raskaaksi kumista huolimatta just ovisaikaan. Raskaus oli kemiallinen, mutta tulinpa kuitenkin. Olisi silti ollut toivottu...no ehkäpä vielä...

Vierailija
28/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit varmaan vielä saada lapsen. Mutta vaikeampaa on löytää se sopiva mies. Kivat miehet on varattuja. Kannattaa siis hankkia lapsi yksin.

Joo, tosi kiva vahtia 17 v teiniä 57-vuotiaana yh-mammana. :D

Melko uuvatti olit 17-vuotiaana, jos joku sinua joutui vielä vahtimaan.

Vierailija
29/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä myöhäistä. Tulin itse läpi ehkäisyn raskaaksi ja sain esikoiseni 44-vuotiaana. Raskaus sujui hyvin ja vauva on aivan ihana.

Vierailija
30/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia vanhempiakin ensimmäisen lapsen saaneita. Julkisuudesta tutuista ainakin Riitta Väisänen sai lapsen 40-vuotiaana. Nopeasti tuli raskaaksi, kun oli alkanut seurustellakin ihan vasta.

Vierailija
31/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
32/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä jotain tilastofaktaa siitä, kuinka suuri osuus lapsista on jollain tavalla autisteja, asbergereitä, ADHD- tmv. tapauksia, jos äiti on ollut yli 40-vuotias synnyttäessään. Jotenkin tuntuu, että niissäkin perheissä, joissa on monta lasta, "ruuti on alkanut kastumaan" ajan myötä, ja lapsikatraan viimeisillä lapsilla on usein jotain oppimis- tai keskittymishäiriöitä, ylivilkkautta, yliherkkyyttä jne. Täällä tietysti kaikki iäkkäänä lapsen saaneet kilvan kehuvat omaa lastaan ihanaksi, mutta viimeistään kouluiässähän se paljastuu, että onko lapsella häiriöitä vai ei. Luultavasti jonkinlainen ero on olemassa nuorena lapsen saaneisiin, mutta kuinka iso se on?

Vierailija
33/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä jotain tilastofaktaa siitä, kuinka suuri osuus lapsista on jollain tavalla autisteja, asbergereitä, ADHD- tmv. tapauksia, jos äiti on ollut yli 40-vuotias synnyttäessään. Jotenkin tuntuu, että niissäkin perheissä, joissa on monta lasta, "ruuti on alkanut kastumaan" ajan myötä, ja lapsikatraan viimeisillä lapsilla on usein jotain oppimis- tai keskittymishäiriöitä, ylivilkkautta, yliherkkyyttä jne. Täällä tietysti kaikki iäkkäänä lapsen saaneet kilvan kehuvat omaa lastaan ihanaksi, mutta viimeistään kouluiässähän se paljastuu, että onko lapsella häiriöitä vai ei. Luultavasti jonkinlainen ero on olemassa nuorena lapsen saaneisiin, mutta kuinka iso se on?

Tutkimusten mukaan riski autismille jne on suurempi, mikäli lapsen ISÄ on yli 40v. Mutta tokihan se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin, että äitejä haukutaan joka asiasta.

34/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä jotain tilastofaktaa siitä, kuinka suuri osuus lapsista on jollain tavalla autisteja, asbergereitä, ADHD- tmv. tapauksia, jos äiti on ollut yli 40-vuotias synnyttäessään?

Sehön on todettu, että lapsen riski autismiin kasvaa huomattavasti, jos isä on siittämisen aikaan yli 45-vuotias. Ja yli 40-v naisilla usein on muutaman vuoden vanhempi mies.

Vierailija
35/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
36/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä pääset vielä itsellisenä hedelmöityshoitoon.

Vierailija
37/162 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tutkimuksissa niin selviää enemmän, että kannattaako edes yrittää? Itse sain esikoisen 41 v luomusti. Tapasin lapsen isä 39 v. Keskimäärin se on mahdollista, mutta osa ei enää voi saada lapsia. Vaihdevuodet alkaa 40-60-vuotiaana ja lapsia voi saada kymmenen vuotta aiemmin.

Vierailija
38/162 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/162 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukseni syntyi kun olin 39 v.

Vierailija
40/162 |