Miksi jotkut miehet etsivät aina itseään nuorempia naisia?
Ei lainkaan tavatonta, että joku 30v. mies etsii 18-25-vuotiaita naisia, tai 40v. mies etsii 20-30-vuotiaita naisia.
Saahan sitä toki etsiä, mutta mikä järki etsiä itseä 10-20v. nuorempia, ja sitten ihmetellä, kun vapaaehtoisia ei juuri ole?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Etsiä ja haluta saa, mitä vain. Nuoria naisia on enemmän kuin miehiä ja 20 vuoden päästä miehiä on enemmistö kaikissa ikäluokissa. Lisäksi moni viisikymppisenä seuraa etsivä nainen huomaa, että siellä on monia nuorempia miehiä, jotka ovat potentiaalisia tapailukumppaneita. Moni nainen haluaa eron jälkeen vain kevyttä tapailua ja seksiseuraa ja nuori mies on sopiva kumppani. Ankein tilanne on varmasti 55+ miehillä parisuhteen etsinnässä.
Aika jännä, oon aina ajatellut että 55+ Miehet olisivat suht vahvoilla deittailussa mikäli ovat hoitaneet asiansa hyvin eikä ole alkoholismia tai muita ongelmia. Ton ikäisissä on kuitenkin niin vähän enää niitä hyviä vapaita miehiä tarjolla, nuoremmissa ikäluokissa on vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee ilkeämmäksi vanhetessaan. Miehille käy päinvastoin. Nuoret naiset taas olevat todella mukavia ja kilttejä luonteeltaan. Se on ehkä se suurin syy.
Tämä on tosi outo väite. Itse olin nuorempana aika ärhäkkä, mutta nyt viisikymppisenä todella lempeä ja kärsivällinen. En muista, milloin viimeksi olisin korottanut ääneni tai suuttunut kunnolla. Sen sijaan mieheni kiukuttelee ja saa jatkuvia raivokohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiä ja haluta saa, mitä vain. Nuoria naisia on enemmän kuin miehiä ja 20 vuoden päästä miehiä on enemmistö kaikissa ikäluokissa. Lisäksi moni viisikymppisenä seuraa etsivä nainen huomaa, että siellä on monia nuorempia miehiä, jotka ovat potentiaalisia tapailukumppaneita. Moni nainen haluaa eron jälkeen vain kevyttä tapailua ja seksiseuraa ja nuori mies on sopiva kumppani. Ankein tilanne on varmasti 55+ miehillä parisuhteen etsinnässä.
Aika jännä, oon aina ajatellut että 55+ Miehet olisivat suht vahvoilla deittailussa mikäli ovat hoitaneet asiansa hyvin eikä ole alkoholismia tai muita ongelmia. Ton ikäisissä on kuitenkin niin vähän enää niitä hyviä vapaita miehiä tarjolla, nuoremmissa ikäluokissa on vielä enemmän.
Näinhän sitä aina luullaan. Ja miehet varmasti itse luulevat näin. Deittailin viisikymppisenä naisena, sain vuorokaudessa yli 50 viestiä miehiltä ikäluokassa 31-70. Pari miestä sanoi, ettei ole saanut omaan ilmoitukseensa yhtään vastausta. Aloin tapailla silloin 38-vuotiasta miestä ja nyt olemme tapailleet 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden hölmöyttä otin vanhemman miehen. Vodet tehneet miehestä tuhkamunan. Itse olen viriili ja aion ottaa eron. En jaksa vispata sitä lerppua, kun tulee jännetuppi tulehdus, eikä mitään tapahdu. 😂
Noin se kuuluukin tehdä. Mies lempataan, kun itse on nelikymppinen. Hyvässä lykyssä se eläkkeelle jäänyt ex voi kätevästi hoitaa kaikki lasten asiat, kun sillä on aikaa. Ja kelkasta pitää osata hypätä pois ennenkuin mies sairastuu, koska muut paheksuvat, jos nainen jättää sairaan puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet saavat vapaasti asettaa kriteerit naisille...
Noinko kova paikka se on palstanaisten itsetunnolle, kun nuori nainen menee heistä heittämällä ohi?
Täällä peukutuksista päätellen on menossa "vanhojen herrasmiesten" voimaantumis-yritys.
Höpö höpö. Saa sitä puolustautua järjettömiltä solvauksilta joita katkerat mammat suoltavat.
Olen nuori nainen; ei ole solvausta totuus, että vanhenevilla miehillä on oleellisia vaikeuksia lerppujensa kanssa. En ole mamma, enkä ollenkaan katkera. Nuoret uroot nyt vaan menevät kohdallani heittämällä vanhemman herrasmiehen ohi.
Mä luulen ettet saa nuorta etkä vanhaa:)
Jos miehellä lukee ilmoituksessa, että ei tiedä haluaako lapsia niin se karsii osan naisista pois esim. jos mies on 52 niin 40-vuotiaat ja sitä vanhemmat naiset eivät vastaa tuolle miehelle mitään ja nuoret taas ei välttämättä ole kiinnostuneita kyseisestä miehestä.
Saan tästä ehkä paskaa niskaani, mutta ei se aina mene niin että vain mies haluaa suhteen nuoremman naisen kanssa :) Itse olen iät ja ajat kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä, siis en mistään ikälopuista, vaan n. 10-15 vuotta vanhemmista. Sille ei ole mitään tiettyä syytä, paitsi ehkä se, että koen ns. Ukkomiehet turvallisempina ja luotettavempina kuin omanikäiseni hulivilit. Toki näissäkin on poikkeuksia, mutta ainakin oman miehen kanssa on mennyt hyvin. Miehellä on entisestä liitosta kaksi lasta, ikäeromme on 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä lukee ilmoituksessa, että ei tiedä haluaako lapsia niin se karsii osan naisista pois esim. jos mies on 52 niin 40-vuotiaat ja sitä vanhemmat naiset eivät vastaa tuolle miehelle mitään ja nuoret taas ei välttämättä ole kiinnostuneita kyseisestä miehestä.
Kaikkien miesten kannattaisi laittaa ilmoitukseen minkä ikäistä naista hakee.
Naiset ei myöskään kovin helposti ota itseä nuorempaan mieheen yhteyttä.
Monikohan näistäkin solvaavista kommenteista on saman naisen tekemiä.
Katkeraa, katkeraa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien miesten kannattaisi laittaa ilmoitukseen minkä ikäistä naista hakee.
Naiset ei myöskään kovin helposti ota itseä nuorempaan mieheen yhteyttä.
6 vuotta nuorempi mies on liian nuori, vaikka sillä olisi jo lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet saavat vapaasti asettaa kriteerit naisille...
Noinko kova paikka se on palstanaisten itsetunnolle, kun nuori nainen menee heistä heittämällä ohi?
Täällä peukutuksista päätellen on menossa "vanhojen herrasmiesten" voimaantumis-yritys.
Höpö höpö. Saa sitä puolustautua järjettömiltä solvauksilta joita katkerat mammat suoltavat.
Olen nuori nainen; ei ole solvausta totuus, että vanhenevilla miehillä on oleellisia vaikeuksia lerppujensa kanssa. En ole mamma, enkä ollenkaan katkera. Nuoret uroot nyt vaan menevät kohdallani heittämällä vanhemman herrasmiehen ohi.
Mä luulen ettet saa nuorta etkä vanhaa:)
No. luulosi on täysin väärä. Olen sen ikäinen nuori nainen, että tyrkkyä on liiaksi asti, nuorilta ja vanhoilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee ilkeämmäksi vanhetessaan. Miehille käy päinvastoin. Nuoret naiset taas olevat todella mukavia ja kilttejä luonteeltaan. Se on ehkä se suurin syy.
Vanha ukko se varsinainen mäkättäjä on. (Olen sivusta seurannut). Ja varsinainen mököttäjä. Ukot ovat niin kaavoihinsa kangistuneita, että pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html
Vierailija kirjoitti:
Hihih, täällä katkerat naiset kateellisena yrittää pilkata vanhempia herrasmiehiä.
Mistä nuoren naisen pitäisi olla kateellinen? Siitä ukonrehjakkeesta, jolla ei ole tukkaa eikä potenssia? Oman isän ikäisestä??
Vierailija kirjoitti:
Kiva sitten jonkun 28v. naisen elää jonkun 50v. impotentin kanssa, joka ei jaksa edes harrastaa mitään.
50v on aivan liian nuori.
Koska presidentillä, kuuluisalla elokuvaohjaajalla ja Leonardo DiCapriollakin on niin siksi minullakin on oikeus.
Neuvoton_87 kirjoitti:
Leonardo DiCaprio tapailee korkeintaan 25 vuotiaita naisia. Vaikuttaa ihan onnelliselta kaverilta. Miksen siis minäkin?
Et ole Leonardo.
Vierailija kirjoitti:
Hihih, täällä katkerat naiset kateellisena yrittää pilkata vanhempia herrasmiehiä.
Emme vain yritä vaan myös pilkkaamme.
Vierailija kirjoitti:
Mun miespuolinen kaveri on 40-vuotias ja ei ihan oikeasti ymmärrä että on vanhentumassa. Hiusraja katoaa, vatsa pömpöttää, kädet ja jalat ihan narut. Ja silti Tinderissä etsii 22-vuotiaita :D
Kuulemma on aika catch, vaikka pankkitililläkin pari kymppiä. Mitä jotkut miehet oikein kuvittelevat itsestään?
Et kai nyt vihjaa, että pariutumisessa on olemassa jonkinlaisia tasoja ihmisten välillä joita olisi syytä noudattaa? Ja että ulkonäkö ja varallisuus olisivat oleellinen osa tässä niin sanotussa tasoteoriassa?
Nuoruuden hölmöyttä otin vanhemman miehen. Vodet tehneet miehestä tuhkamunan. Itse olen viriili ja aion ottaa eron. En jaksa vispata sitä lerppua, kun tulee jännetuppi tulehdus, eikä mitään tapahdu. 😂