Miksi jotkut miehet etsivät aina itseään nuorempia naisia?
Ei lainkaan tavatonta, että joku 30v. mies etsii 18-25-vuotiaita naisia, tai 40v. mies etsii 20-30-vuotiaita naisia.
Saahan sitä toki etsiä, mutta mikä järki etsiä itseä 10-20v. nuorempia, ja sitten ihmetellä, kun vapaaehtoisia ei juuri ole?
Kommentit (126)
Siksi kun tekee mieli. Muita viisaita kysymyksiä?
No jos haluaa suhteessa olla vanhempi? Vähän kuin jotkut naiset etsivät vain itseään pidempiä miehiä?
Kiva sitten jonkun 28v. naisen elää jonkun 50v. impotentin kanssa, joka ei jaksa edes harrastaa mitään.
Jokainen asettaa omat kriteerinsä. Näkee deittipalstoilla naisillakin vaihtelevia ikätoiveita. Joku hakee yhdenyön hupia, toinen vakkaripetiseuraa ja kolmas parisuhdetta sekä kaikenlaista muuta hakijaa löytyy.
Paljonko sitten oikeassa elämässä on 10-20 vuotta nuorempia hakevia ja jotka valittavat, kun ei oikein halukkaita löydy.
Oma vaimoni on itseni ikäinen.
Täysin menettänyt seksuaalisuutensa. Ei edes koske minuun.
Nuorempana oli halukas. Itse olen yhä halukas.
Tämä on taas aivan tyhjää ihmettelyä. Kukaan nuori nainen ei ota vanhaa kääpää. Joten aivan sama mitä luuseriukot hakee. Ilman jäävät kumminkin.
Ulkomailta löytyy, koska monessa konservatiivisessa maassa on normaalia, että nainen on paljon miestä nuorempi parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva sitten jonkun 28v. naisen elää jonkun 50v. impotentin kanssa, joka ei jaksa edes harrastaa mitään.
Että sellaista solvaamista.
Oksettavaa.
Veikkaisin, että huono itsetunto. Pitää kokea olevansa jonkinlainen "pomo" tai "isähahmo" suhteessa.
Mun miespuolinen kaveri on 40-vuotias ja ei ihan oikeasti ymmärrä että on vanhentumassa. Hiusraja katoaa, vatsa pömpöttää, kädet ja jalat ihan narut. Ja silti Tinderissä etsii 22-vuotiaita :D
Kuulemma on aika catch, vaikka pankkitililläkin pari kymppiä. Mitä jotkut miehet oikein kuvittelevat itsestään?
Mix jotkut kyselevät tyhmiä AV:lla? Eihä siin oo mittää järkkee :O
Oon 46 ja vaimo 31. Seuraava kysymys.
Ovat jääneet lapsen tasolle, jos pitää etsiä lähes teinejä.
Mun isäni pappa syntyi 1865 ja hänen vaimonsa 1882. Äidin isä taas 1912 ja hänen vaimo 1926
Aivan samoin kuin mummoikäiset hakevat nuoria poikia.
Minulla on koko ajan hakusessa nuori rakastelukumppani vaimon tilalle.
Nuoret naiset pitävät nuorekkaina.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että huono itsetunto. Pitää kokea olevansa jonkinlainen "pomo" tai "isähahmo" suhteessa.
Ei mitään tekemistä itsetunnon tai pomottelun kanssa. kaunis vain kiinnostaa.
Nuoremmat ei ehkä ole vielä lösähtäneet. Vanhemmat naiset on plösöjä lähes järjestään. Jos on pitänyt itsestään huolta niin kyllä sellainen milffikin kelpaa.
Se on miehen luonto. Tuore kiinnostaa enemmän kuin vanhaksi menevä.