Miksi jotkut miehet etsivät aina itseään nuorempia naisia?
Ei lainkaan tavatonta, että joku 30v. mies etsii 18-25-vuotiaita naisia, tai 40v. mies etsii 20-30-vuotiaita naisia.
Saahan sitä toki etsiä, mutta mikä järki etsiä itseä 10-20v. nuorempia, ja sitten ihmetellä, kun vapaaehtoisia ei juuri ole?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Mun miespuolinen kaveri on 40-vuotias ja ei ihan oikeasti ymmärrä että on vanhentumassa. Hiusraja katoaa, vatsa pömpöttää, kädet ja jalat ihan narut. Ja silti Tinderissä etsii 22-vuotiaita :D
Kuulemma on aika catch, vaikka pankkitililläkin pari kymppiä. Mitä jotkut miehet oikein kuvittelevat itsestään?
On aika ikävää, että miesten kaljuuntuminen nähdään vanhuuden merkkinä, sillä geeneistähän se riippuu enemmän kuin iästä. Itselläni hiusraja on paennut 35-vuotiaana kun taas päälle seitsemänkymppisellä isälläni ei vieläkään ollenkaan, eli olen perinyt kaljuuntumisen geenit äitini suvusta.
Nyt menee jo u li-sanastakin viesti sensuuriin. Hyvä modet!
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jo u li-sanastakin viesti sensuuriin. Hyvä modet!
Kannattaa kokeilla argumentoida jollain muulla tavalla kuin henkilökohtaisuuksiin menevillä loukkauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Se on miehen luonto. Tuore kiinnostaa enemmän kuin vanhaksi menevä.
Kimmoisa kiihottaa. Valitettavasti jo 40 vuotiaat naiset ovat ryppyisiä ja paikat roikkuvat. En vaan voi sille mitään että ei heidän kanssa ota eteen. Ystävinä hekin ovat kyllä mukavia.
M53
Miksi KAIKKI naiset etsivät itseään parempia miehiä? Fakta on että harva nainen suostuu tapailemaan miestä, joka on tätä rumempi, köyhempi, tyhmempi yms. yms. Vastaus: naisen biologiassa on pariutua YLÖSPÄIN. Miehen biologiassa taas on löytää nuori ja hedelmällinen nainen lisääntymiseen. Yksinkertaista.
No ethän sä nyt voi verrata. Mun yks ex 9v., toinen 12v. mua vanhempi. Ikäeroja nekin, mutta kumpikaan ei olis voinut olla mun isä tai isoisä. Esim. Harlineilla on yli 35v. ikäeroa. 7 vuoden "ikäero" on vielä ihan normaali tai ei oikeastaan mikään ikäero ollenkaan. Nyt järki käteen.