Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa kun luulen, ettei mulle ole babyshoweria tulossa

Vierailija
26.07.2022 |

Olen aina ollut innolla järkkäämässä kavereille vauvakutsuja, mutta kukaan ei ole toistaiseksi semmosia järjestänyt minulle. Esikoiseni LA on siis jo viikon päästä, eli olisihan babyshowerit jo olleet, jos olisivat tullakseen. Olen niin pettynyt kavereihini, jotka eivät jaksaneet edes jotain pienimuotoista järjestää.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyshowerit on kyllä semmoista syöpää etten aio osallistua enää yksiinkään. Lahjojen keruuta itseäni huomattavasti varakkaammille ihmisille, jotka lisääntyvät vapaaehtoisesti. Naurettava konsepti.

Mutta asiaan. Jos sulle ei järkätä, et järjestä enää muille. Simple as that. Tuossahan nyt näet miten paljon ne ihmiset sinua arvostavat joille sinä kuitenkin haluat hyvää.

Vierailija
2/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia murehdittaa se saako lasta lainkaan tai että se syntymässä oleva lapsi on vakavasti sairas. Jotkut taas masentuu kun teennäiset Amerikanjuhlat jää saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee suihkuun, niin sitten oot saanut babyshowerin.

Vierailija
4/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap niistä juhlista välittää, vaan vastavuoroisesta ystävyydestä. Ap ilahduttaa ystäviä, ystävät eivät ap:ta.

Jatkossa et järjestä etkä osallistu yksiinkään babyshowereihin.

Vierailija
5/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta em.tilaisuus kuuluu samaan amerikkaiseen hömpötyssarjaan kuin Halloween ym. Täyttä soopaa ja teennäistä.

Vierailija
6/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi silloin kun minä sain lapseni, ei ollut tapana järjestää tuollaisia, niin vältyin näköjään tuoltakin stressiltä.

Vierailija
7/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat jää saamatta siis

Ei oo Suomen tapa tuo bsbyshower

Vierailija
8/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla ap peiliin katsomisen paikka nyt? Oletko oikeasti ollut niin hyvä kaveri muille, kuin itsellesi uskottelet? Ehkä sinusta ei vaan pidetä. Oli niin tai näin, hyväksy tosiasiat, jatka elämääsi eteenpäin ja etsi uusia kavereita.

Vierailija
9/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme huomionkipeä.

Vierailija
10/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ap niistä juhlista välittää, vaan vastavuoroisesta ystävyydestä. Ap ilahduttaa ystäviä, ystävät eivät ap:ta.

Kiitos tästä! Juuri näin, lahjat ym. täysin sivuseikka, minulle olisi riittänyt ihan vaan jokin lyhytkin yhteinen hetki (kahvittelu jonkun luona, lounaspiknik puistossa tms.) kaveriporukalla.

Vierailija
11/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla ap peiliin katsomisen paikka nyt? Oletko oikeasti ollut niin hyvä kaveri muille, kuin itsellesi uskottelet? Ehkä sinusta ei vaan pidetä. Oli niin tai näin, hyväksy tosiasiat, jatka elämääsi eteenpäin ja etsi uusia kavereita.

Ei välttämättä. Ap on kaveripiirissä aina se, joka järjestää. Kun on ap:n vuoro saada jotain, kukaan muu ei vain viitsi.  Tämä on tapa useassa porukassa, aina on se yksi joka touhuaa ja järjestää, ja muut tottuvat siihen. Mutta kun tämä yksi on itse vuorossa saada jotain, ei löydy keltään viitseliäisyyttä järjestää, vaan kaikki odottavat, että joku muu sen tekee. Ehkä joku on jo havahtunutkin, että hetkinen, miksei me järjestetä mitään. Mä olen se, joka osallistuu mutta olen huono järjestämään tai muistamaan mitään. Yksi ihminen porukassa täytti vuosia ja minä sain tietää vasta kun kokouspaikalla oli kakkukahvit. Olisin mä voinut jotain tehdä, mutta en tiennyt koko asiasta ja lähimmät kaverinsa eivät saaneet aikaiseksi. 

Vierailija
12/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa rotinat tuodaan perinteisesti synnytyksen jälkeen vasta koska lapsi voi kuolla synnytyksessä

Vierailija
13/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikki kaverit ovat jo lisääntyneet, eikä kukaan kerkiä miettiä babyshowereita pikkulapsi arjen keskellä. Ikävää. Mikään ei kumminkaan estä sinua ap, pitämästä juhlia mihin kutsut kaikki läheiset ystäväsi.

Vierailija
14/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin halusiko ne kamut oikeasti babyshowereita

Vierailija
16/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! Juuri näin, lahjat ym. täysin sivuseikka, minulle olisi riittänyt ihan vaan jokin lyhytkin yhteinen hetki (kahvittelu jonkun luona, lounaspiknik puistossa tms.) kaveriporukalla.

Jatkossa et sitten järjestele muille tai osallistu toisten juhliin, muistaisin kyllä tuon.

Muuten en ymmärrä koko hössötystä myöskään.

Vierailija
17/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä? Jos ei halua, kävelee pois niistä juhlista. 

Jos itselle järjestetään niin on vain reilua järjestää myös sille toiselle.

/1

Vierailija
18/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Ap on kaveripiirissä aina se, joka järjestää. Kun on ap:n vuoro saada jotain, kukaan muu ei vain viitsi.  Tämä on tapa useassa porukassa, aina on se yksi joka touhuaa ja järjestää, ja muut tottuvat siihen. Mutta kun tämä yksi on itse vuorossa saada jotain, ei löydy keltään viitseliäisyyttä järjestää, vaan kaikki odottavat, että joku muu sen tekee. Ehkä joku on jo havahtunutkin, että hetkinen, miksei me järjestetä mitään. Mä olen se, joka osallistuu mutta olen huono järjestämään tai muistamaan mitään. Yksi ihminen porukassa täytti vuosia ja minä sain tietää vasta kun kokouspaikalla oli kakkukahvit. Olisin mä voinut jotain tehdä, mutta en tiennyt koko asiasta ja lähimmät kaverinsa eivät saaneet aikaiseksi. 

Tai sitten ap on vaan ainoa joka millään tavalla arvostaa jotain babyshowereita. Muut on aiemmin tulleet kohteliaisuuttaan paikalle, mutta kukaan ei ole niin kiinnostunut kyseisestä juhlasta että haluaisi itse sellaista järjestää.

Vierailija
19/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ap voinut olla lapsettomana kaveripiirinsä touhutäti, jolla on aina aikaa ja energiaa järjestää juttuja muille. Nyt kun olisi muiden vuoro järjestää jotakin hänelle, ei kellään kesälomaa viettävistä kiireisistä perheenäideistä olekaan ollut tähän intoa ja/tai resursseja. Semmoista se valitettavasti on, ihmiset on perusluonteeltaan laiskoja ja mukavuudenhaluisia oman edun tavoittelijoita.

Vierailija
20/68 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä? Jos ei halua, kävelee pois niistä juhlista. 

Jos itselle järjestetään niin on vain reilua järjestää myös sille toiselle.

/1

Ai että kävelee vaan saman tien pois jos sinut yllätetään joku kaunis päivä sillä että nyt olis nää sun juhlat! Voin vaan kuvitella sitä pahansuopaisuuden määrää tällä palstalla jos joku oikeasti tekisi noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi