Annika Saarikko valittelee Me Naisissa kuinka valta-osa tuloista kuluu nyt korkoihin ja samaan aikaan kuluttaa lähes 1000 euroa viikossa
Tiistaina 180 eurolla vaatteita.
Torstaina 64 eurolla kirjoja.
970€ ja risat oli viikon menot, huh huh kun tekee tiukkaa!
Kommentit (28)
Annikalla olisi epäilemättä varaa säästää henkilökohtaisista ruokakuluista iso summa viikossa.
Sikanainen! Painaakin saman verran kuin emakko ja ruokatavat varmaan sen mukaiset!
Olette te perussuomalaiset todella älykkäitä, muuta en sano.
Pitäisikö hyvätuloisen Saarikon pahentaa taantumaa? Vai oisko pitänyt jättää nuo ostamatta seurantaviikolla ja ostaa vasta myöhemmin. Ostaa alekaarista kiinalaista paskaa? Mitä, häh?
Nyt älyllistä argumenttia kehiin. Ai niin, ei pysty
No on se nyt hitto, jollei suomalainen ministeri saa käyttää palkkaansa niinkuin haluaa. Niinkuin nyt vaikka tämä Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö hyvätuloisen Saarikon pahentaa taantumaa? Vai oisko pitänyt jättää nuo ostamatta seurantaviikolla ja ostaa vasta myöhemmin. Ostaa alekaarista kiinalaista paskaa? Mitä, häh?
Hänen pitää antaa rahaa haittam...muuton vastustajille
Hyvätuloinen Saarikko - meidän veronmaksajien rahoilla syönyt itsensä tuohon kuntoon ja viime hallutuksessa oli yksi täysruhoista eiku - tuhoista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloinen Saarikko - meidän veronmaksajien rahoilla syönyt itsensä tuohon kuntoon ja viime hallutuksessa* oli yksi täysruhoista eiku - tuhoista.
*hullutuksesssa.
Saarikko itse varoitteli muita hallitusvastuun aikana että suomalaisten pitää nyt kiristää vyötä koska heidän päätösten takia tuleva hallitus joutuu tekemään leikkauksia. Nyt se hyvällä palkallaan valittelee jostain koroista.
Vierailija kirjoitti:
Persuthan järjesti sille kuten muillekin palkansaajille veroalenkin. Jää enemmän handuun. Ettei tarvi koko ajan valittaa.
Vierailija kirjoitti:
No on se nyt hitto, jollei suomalainen ministeri saa käyttää palkkaansa niinkuin haluaa. Niinkuin nyt vaikka tämä Sanna.
Saa toki mutta on aika turha valittaa ettei rahat riitä.
Vierailija kirjoitti:
Saarikko itse varoitteli muita hallitusvastuun aikana että suomalaisten pitää nyt kiristää vyötä koska heidän päätösten takia tuleva hallitus joutuu tekemään leikkauksia. Nyt se hyvällä palkallaan valittelee jostain koroista.
Valittelee? No, totesi asian, ja luultavasti mieluummin Saarikko tekisi kestäviä kulutusvalintoja ja tukisi palvelutyöpaikkojen säilymistä kuin makselisi korkoja. Mutta eihän poliitikon puheet ole pelkkää oman taloustilanteen ällistelyä.
Yhtä älykästä olisi nyt alkaa arvioida Riikka Purran mehupuristimien hintoja. Liittyy asiaan aivan yhtä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittelee? No, totesi asian, ja luultavasti mieluummin Saarikko tekisi kestäviä kulutusvalintoja ja tukisi palvelutyöpaikkojen säilymistä kuin makselisi korkoja. Mutta eihän poliitikon puheet ole pelkkää oman taloustilanteen ällistelyä.
Yhtä älykästä olisi nyt alkaa arvioida Riikka Purran mehupuristimien hintoja. Liittyy asiaan aivan yhtä vähän.
Itse kyseinen syöttöpossu on velkansa ottanut joten se itse tiedostaa sen että hän makselee korkoja paljon. Jokainen joka ottaa velkaa ymmärtää myös sen että velalla on korkoa, velatonta korkoa ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyseinen syöttöpossu on velkansa ottanut joten se itse tiedostaa sen että hän makselee korkoja paljon. Jokainen joka ottaa velkaa ymmärtää myös sen että
Minusta on törkeää haukkua ihmisiä eläinten nimillä. Eivätköhän nämä kepun ministerit ole äänestäjäkuntansa näköisiä, ja ylipäänsä ministerin homma ei ole siitä kevyemmästä päästä. Syöttöporsaita kutsutaan nykyisin lihasioiksi, eivätkä ne ole rasvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hei käytäpäs nyt älyäsi. Jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa mutta sitten ei sovi valittaa, miten rahaa kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on törkeää haukkua ihmisiä eläinten nimillä. Eivätköhän nämä kepun ministerit ole äänestäjäkuntansa näköisiä, ja ylipäänsä ministerin homma ei ole siitä kevyemmästä päästä. Syöttöporsaita kutsutaan nykyisin lihasioiksi, eivätkä ne ole rasvaisia.
Kyseinen ihminen halusi eristää minut yhteiskunnasta, kyseinen ihminen siis ei halua että minä kuulun tähän yhteiskuntaan. Kyseisen ihmisen puoluekaverit myös haukkuivat minua ja pitivät minua uhkana muille ihmisille. Miksi minä en sitä saisi haukkua kun se vihaa muita ihmisiä ja itse se aiheuttaa pahaa oloa muihin ihmisiin, syöttöpossu mikä syöttöpossu se on. Laihduttaisi ihan alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tekis hyvää kiristää vyötä.
Jo ihan painonkin puolesta, Annika kuntokuurille
Espoon-kotimme lähellä on kierrätyskeskus. Tänä syksynä hain sieltä itselleni käytetyn ja kunnostetun pyörän."
Heikosti kyllä menee, kun joutuu turvautumaan verovaroin tuotetulla työllä korjattuun pyörään. Luulisi, että olisi varaa ostaa uusi pyörä, ja tukea markkinataloutta, eikä tarvitsisi viedä pyörää köyhän nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei käytäpäs nyt älyäsi. Jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa mutta sitten ei sovi valittaa, miten rahaa kuluu.
Ei Saarikko ole valittanut. Hän osallistui Me Naiset-lehden Viikko kukkarossa-juttusarjaan, jossa kerrotaan viikon menot, ja kerrotaan omista raha-asioista. Ei siinä mitään sen kummempaa valittamista ole. Totesi vain korkojen olevan suuret, kun miehen mielestä korkosuojausta ei tarvita, niin siksi sitä ei otettu.
Tekis hyvää kiristää vyötä.