Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen häpeää siitä, että en onnistu laihtumaan.

Vierailija
26.07.2022 |

Tiedän, miten pitäisi elää jotta laihtuisin, mutta en vaan saa tapahtumaan niitä pysyviä muutoksia elintapoihini. Vakavasti jo harkitsen ryömimistä johonkin koloon. Mietin, että jos linnoittautuisin kotiini etten kohtaa naapureita. Jos en menisi enää loman jälkeen töihin. Jos en enää tapaisi ystäviäni ja sukulaisiani. Onko kukaan muu yhtä säälittävässä tilanteessa? Tai päässyt siitä pois?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PohdiskelevaMies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vähänki jos osoittaa jonkilaista inhimillistä heikkoutta niin kylläpä löytyy paljon kurikersantteja moitiskelemaan! 

Se on vaa puhasta faktaa , mitä sä toivoit et ihmiset sanoo ? Syö pulla kyl se siit ?

ystävällisempää mieltä kommentointiin? ettei kaikkea vihan ja haukkumisen kautta?

Niin... Mä kun sanoin ton itsekuri jutun , kaikki väittää vastaan ja napauttaa alapeukkuu , vaikka se on ihan puhas totuus ... Tää on just esimerkki siitä miten ihmiset ei ees yritä . Jokainen joka elää terveellistä ja hyvinvoivaa elämää ja harrastaa liikuntaa , treenaa tai on kehittäny itelleen RUTIININ mitä noudattaa ilman ylimääräsiä mukinoita , tietää et itsekuri on ihan kaikki kaikessa ... Jokainen joka nauraa sille , todnäk ei elä tälläst elämää eikä osaa hallita itteensä.

vaikka olis kuinka ehdoton totuus, niin onko se pakko tarjoilla ilkeydellä höystettynä?

mä haluun kuulla mikä on syynä sille miks tolle itsekuri jutulle nauretaan ja peukutetaan alas , joten kertokaa mulle ku te sen tunnutte tietävän , jos sul ei oo yhtää itsekurii ni miten sä meinaat saada sun elämänmuutoksen käyntiin ? miten sä meinaat muuttaa yhtää mitää ilman itsekuria ? tää on just se ongelma välil ihmisis ketkä vinkuu painoaan , mitää neuvoja tai mitään ei olla valmiita ottamaa vastaa ihmisiltä jotka on jo voittanu sen "ongelman" omassa elämässään , eiköhä nää ihmiset (mukaanlukien minä joka on noudattanu omia rutiinejani 5 VUOTTA PUTKEEN ) tiedä vähä paremmin mistä ne puhuu ku ne kotona kaljaa ja makkaraa imevät keskiikäset  ihmiset 

Minusta se oli aivan hyvä ja asiallinen kommentti. Vaikea ymmärtää mikä siinä oli esim vihaa ja haukkumista, niin kuin joku tuolla sano. Ehkä se tulkitaan negatiivisesti, koska se on saattanut aiheuttaa sen lukijoissa negatiivisen tunnetilan. Se ei kuitenkaan tarkoita että itse kommentti olis negatiivinen. Saattoi olla kipeää totuutta jota kaikki ei oo vielä valmiita ottaan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla