Naapurissa asuu narkkareita, onko muilla kokemusta?
Tuntuu siltä, että pois muutto alkaa olla ainoa ratkaisu:(
Lieveilmiöt kun ovat noiden mukana mukavia, on mm:
- Poliisi käynyt useampaan kertaan eri syistä.
- Takapihalla pössytellään isolla (vaihtelee) porukalla kannabista, samalla kytätään muiden naapurien toimet. Tämä on aiheuttanut sen, että omalla pihalla ei todellakaan halua viettää aikaa.
- Kannabiksen haju tulee (sisältä ja pihalta, polttelevat molemmissa sään yms mukaan) muihin asuntoihin.
- Sekopäissään haukkuvat naapureitaan (menisi kai jo kunnianloukkauksesta osa jutuista) kovaan ääneen ja kaikille.
- Vielä sekopäissään ovat oven takana, jos on jokin asia mihin sinua tarvitaan. Silloin ollaan mielin kielin, mutta muut naapurit haukutaan estoitta. Rahaa tai palveluksia en anna, olen lopettanut oven availun jos en odota vieraita.
Noita ei näköjään ikinä häädetä, huoh. Tässä vain osa lukuisista asioista mitä noiden naapurina saat nauttia. Onko muilla kokemusta nisteistä naapurinaan?
Ja ei, se kannabiksen haju omassa asunnossa ei ole mikään ruoanlaittoon tms verrattavissa oleva haju, yksi tuttu väitti niin vaan voin oikeasti pahoin sen vuoksi:( Onko ainoa keino vain itse muuttaa?
Kommentit (199)
Ehdinköhän nähdä sen päivän kun suomessa saa polttaa kannabissavut laillisesti tai edes sallitusti? Olen aika vanha niin voi olla etten ehdi nähdä. Joudun käyttämään laittomasti.
Jos naapuri polttaa sisällä, niin voiko tuosta tulla oireita? Ei varmaankaan päihtymistä, mutta päänsärkyä, väsymystä tms? Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos naapuri polttaa sisällä, niin voiko tuosta tulla oireita? Ei varmaankaan päihtymistä, mutta päänsärkyä, väsymystä tms? Tietääkö kukaan?
Naapurin polttamisesta ei saa kyttäystä pahempia oireita. Jossakin oli arvio että päivittäin kannabista polttavia olisi 5000 - 8000. Niistä jos tehdään ilmoituksia ja poliisi tarkastaa ne kaikki niin sitten poliisit ei ehdi tehdä mitään muuta. Se kannabis pitäisi vähintään sallia niin poliisit ei joutuisi tekemään turhia töitä.
Mulla on myös samanlaisia kokemuksia naapureista, jotka pössyttelivät terassilla kannabista ja muita huumausaineita. He kasvattivat myös asunnossaan kannabista. Sen lisäksi he nimittelivät naapureita ja tekivät ja yrittivät tehdä asuntomurtoja naapureiden asuntoon. Näpistelivät naapureiden pihoilta heidän omaisuutta ja taloyhtiön tiloista taloyhtiön omaisuutta. Toivat myös omasta kotimaastaan virosta jälleenmyyntitarkoituksessa jatkuvasti nuuskaa, alkoholia ja tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös samanlaisia kokemuksia naapureista, jotka pössyttelivät terassilla kannabista ja muita huumausaineita. He kasvattivat myös asunnossaan kannabista. Sen lisäksi he nimittelivät naapureita ja tekivät ja yrittivät tehdä asuntomurtoja naapureiden asuntoon. Näpistelivät naapureiden pihoilta heidän omaisuutta ja taloyhtiön tiloista taloyhtiön omaisuutta. Toivat myös omasta kotimaastaan virosta jälleenmyyntitarkoituksessa jatkuvasti nuuskaa, alkoholia ja tupakkaa.
Epäilen että kukaan tekisi rikoksia noin näkyvästi. Mitä muuta huumetta pössytellään kuin kannabista? Onhan niitä ammattirikollisia mutta ei nuo kuulosta oikein sellaisiltakaan. Jälleenmyynti on hyvää bisnestä. Samoin kuten koko veroton huumekauppa. Tätä se on kunnes lakia muutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että kukaan tekisi rikoksia noin näkyvästi.
Voihan sitä epäillä, kunnes on asunut narkomaanien naapurissa. Rapun ovista tullaan läpi yöllä karmit kaulassa hakemaan huumetäydennyksiä. Myydään varastettua tavaraa, murtaudutaan kellareihin jne. Ei koskaan enää, mielummin asun vaikka yksin korvessa kuin katson narkomaaneja omilla nurkilla
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miksi noita ei laiteta johonkin kaltaistensa joukkoon tuettuun asumiseen.
Jokaisesta taloyhtiöstä löytyy, ellei muuta kauemmas kokonaan paremmille alueille jossa ei vuokra- asuntoja yhtäkään.
Maailmassa on vaikea pstä eroon weetee-porukasta, se on hyvin tiedossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että kukaan tekisi rikoksia noin näkyvästi.
Voihan sitä epäillä, kunnes on asunut narkomaanien naapurissa. Rapun ovista tullaan läpi yöllä karmit kaulassa hakemaan huumetäydennyksiä. Myydään varastettua tavaraa, murtaudutaan kellareihin jne. Ei koskaan enää, mielummin asun vaikka yksin korvessa kui
Olen viihdekäyttänyt kannabista yli 30 vuotta niin olen nähnyt vaikka mitä. Sitä kun joutuu ostamaan epämääräisiltä tyypeiltä niin joo narkit touhuaa kaikenlaista rikollista. Pirinistit varsinkin vie ruuvitkin seinistä jos niistä maksetaan metallin keräyksissä. Kun saisi kasvattaa omaan käyttöön niin ei joutuisi näkemään niitä jotka nyt myy. Kun on omin silmin nähnyt miten tämä homma on kehittynyt ysäriltä tähän päivään niin voin sanoa ettei kielto toimi. Poliitikot on ainoat jotka voi muuttaa lakia ja ne eivät muuta sitä. Huumeiden käytön annetaan kasvaa katastrofiksi asti ja vasta sitten poliitikot saattaa tehdä jotain.
Kun on vuosikymmeniä nähty miten käyttö ja haitat kasvaa niin lopulta siinä tulee ns. kriittinen piste. Asiantuntijoiden puheet ei auta. Ei ne vaikuta muissakaan asioissa kun poliitikot luulevat tietävänsä kaiken paremmin. Ne tuuliviirit, puhuvat päät puhuvat niin totta kuin osaavat. Eikä sitä "osaamista" voi kehua.
Joko sille kannabiksen laittomuudelle on löytynyt perustelut?
Reumasairaan elämä on helvettiä. Lääkäriin ei pääse. Lääkkeitä ei saa. Joka yö herään kipuihin ja nukun aina huonosti.
Muutaman kerran olen polttanut pimeitä markkinoilta kannabista, mutta en voi sitä käyttää. Kivut kyllä lähtee, mutta lähtee myös järki. Liian korkea THC pitoisuus.
Kyllä ainakin lääkekannabis pitäisi saada reseptilääkkeeksi tietyille diagnooseille. Ainakin kokeiluun.
Tulisi verotulojakin.
Vierailija kirjoitti:
AP:n juttu ei vaikuta uskottavalta. Kannabisporukka ei todellakaan pidä meteliä eikä sekoile naapureiden ovilla. Kannabis tekee ihmisestä hiljaisen ja vetäytyvän ja lopulta säikyn. Pilvenpoltto ei todellakaan tee ihmisestä äänekästä.
Veikkaan, että AP:n naapurissa on alkoholistejia tai sekakäyttäjiä. Pelkkä pilvitouhu ei ole sellaista kuin AP maalailee.
Kyllähän noi pilvenpolttajat on ihan eri tason metelöijiä kuin pilvenpolttajat itse väittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miksi noita ei laiteta johonkin kaltaistensa joukkoon tuettuun asumiseen.
Jokaisesta taloyhtiöstä löytyy, ellei muuta kauemmas kokonaan paremmille alueille jossa ei vuokra- asuntoja yhtäkään.
Entäs bt -porukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs bt -porukka?
Miksi kantasuomalaisia einäy pyöräilemässä Wolt reppu selässään?
Yläpuolella asui kerran narkkeja. Ihan hirveä riehuminen ja älämölö joka yö eikä valitukset isännöitsijälle auttaneet. Lopulta kannabiksen löyhkä oli niin voimakas, että oli selvää, että siellä kasvatetaan. Yksi viesti poliisille ja seuraavana päivänä ne hakivat viljelmät pois. Taisivat saada häädön.
Ei asu narkkeja, mutta asui "novelleja". Valitettiin niiden jokaisesta inahduksesta ja saatiin häädettyä porukka. Olivat kyllä todella häiriöksi laumoineen.
Vierailija kirjoitti:
Reumasairaan elämä on helvettiä. Lääkäriin ei pääse. Lääkkeitä ei saa. Joka yö herään kipuihin ja nukun aina huonosti.
Muutaman kerran olen polttanut pimeitä markkinoilta kannabista, mutta en voi sitä käyttää. Kivut kyllä lähtee, mutta lähtee myös järki. Liian korkea THC pitoisuus.
Kyllä ainakin lääkekannabis pitäisi saada reseptilääkkeeksi tietyille diagnooseille. Ainakin kokeiluun.
Tulisi verotulojakin.
Teoriassa suomessa on lääkekannabista mutta sitä ei kuitenkaan saa kuin viimeisenä vaihtoehtona jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko sille kannabiksen laittomuudelle on löytynyt perustelut?
Ei eikä löydy muuta kuin selitys se on huume ja huumeet ovat laittomia. Melkoinen selitys kun alkoholi täyttää kovan huumeen määritelmät.