Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa asuu narkkareita, onko muilla kokemusta?

Vierailija
25.07.2022 |

Tuntuu siltä, että pois muutto alkaa olla ainoa ratkaisu:(

Lieveilmiöt kun ovat noiden mukana mukavia, on mm:

- Poliisi käynyt useampaan kertaan eri syistä.

- Takapihalla pössytellään isolla (vaihtelee) porukalla kannabista, samalla kytätään muiden naapurien toimet. Tämä on aiheuttanut sen, että omalla pihalla ei todellakaan halua viettää aikaa.

- Kannabiksen haju tulee (sisältä ja pihalta, polttelevat molemmissa sään yms mukaan) muihin asuntoihin.

- Sekopäissään haukkuvat naapureitaan (menisi kai jo kunnianloukkauksesta osa jutuista) kovaan ääneen ja kaikille.

- Vielä sekopäissään ovat oven takana, jos on jokin asia mihin sinua tarvitaan. Silloin ollaan mielin kielin, mutta muut naapurit haukutaan estoitta. Rahaa tai palveluksia en anna, olen lopettanut oven availun jos en odota vieraita.

Noita ei näköjään ikinä häädetä, huoh. Tässä vain osa lukuisista asioista mitä noiden naapurina saat nauttia. Onko muilla kokemusta nisteistä naapurinaan?

Ja ei, se kannabiksen haju omassa asunnossa ei ole mikään ruoanlaittoon tms verrattavissa oleva haju, yksi tuttu väitti niin vaan voin oikeasti pahoin sen vuoksi:( Onko ainoa keino vain itse muuttaa?

Kommentit (199)

Vierailija
161/199 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse soisin, että kannabista myytäisiin vapaasti apteekissa täysi-ikäisille. Se olisi miedompaa ja matalampi TeeHooCee pitoisuus. Tulisi verotuloja ja loppuisi tuo kotona kasvattelu ja ostoralli.

Vatuttaa, että koko rappu haisee kukinnoille.

Ja sinäkö tosissasi kuvittelet, että sitä kannabista ei polttaisi edelleen sisällä? Ihan taatusti narkit polttaisivat edelleen parvekkeella ja vielä luultavammin sisällä asunnoissaan.

Nuo laiskat p*skaläjät kun EIVÄT JAKSA mennä ulos polttamaan. Eli haisisi ihan yhtä paljon ja narkkkien asema paranisi, naapurien vain huononisi. Kannabista ei saa koskaan laillistaa. 

Yleisin syy polttaa sisällä on laittomuus. Jos käyttö olisi laillista kynnys ulos polttamaan olisi tpsi åieni, aina löytyy näitä mukavuudenhalusia jotka tykkää polttaa sohvalla, mutta vastqqvia tupakoitsijoita on myös eli ei kannata yleistää

Vierailija
162/199 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen naapurit tarvitsevat sinua? Tuota kohtaa en ymmärtänyt.

Helpoin ja luultavasti myös ainoa ratkaisu on poismuutto. Itse olisin jo lähtenyt.

Persun mielestä siis narkit saa määräillä, kuka asuu missäkin. (PS lakkautettava rikollisjärjestönä.)

Ap: jokaisesta kerrasta kun häiriötä on tai poliisi käy, ilmoita isännöitsijälle. Kehota naapureitasikin tekemään niin. Tieto ei kulje poliisilta isännöintiin. Mä oon kuvannut nämä narkit myös ja vinkannut poliisille.

On asukkaiden omalla vastuulla mahdollistaa tuollaisen käytöksen jatkuminen. 

Perussuomalaisilla on kaksoisstandardit tässäkin asiassa. Puolueena niillä on eniten tuomioita ja yllätys syyttävät vihervassareita huumeiden käytöstä. Kannabiksen oikeasti suurin haitallisuus on sen laittomuus. Vihreitä haukuttiin kaikin mahdollisin tavoin siitä kun halusivat kannabiksen pois rikollisten käsistä. Irvokasta miten paljon on niitä jotka haluavat kannabiksen laitonta myyntiä. Se kun on todellisuus ilman laillista myyntiä ja kuten tilastot kertovat hyvin on noussut kovien huumeiden käyttö nykyisen kiellon aikana. Kymmenessä vuodessa kovien huumeiden käyttö on kolminkertaistunut. Joo vihreitä pitää haukkua kun kehtaavat ehdottaa muutosta jolla olisi todellista vaikutusta huumeongelmaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/199 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi löysi kerran muutaman gramman eikä tehnyt mitään juttua. Tästä on yli 10v Ei edes vienyt niitä. Sanoi että jos me juostaisi jokaisen pilvipään perässä emme ehtisi muuta tekemään. On oikeitakin narkkareita ja rikoksia. 

Muistellaanko erityisesti 90 lukua. Lama, itsareita, häpeää ja viinaa viinaa lisää viinaa. Tehdään pontikkaa josta 2 lähti näkö. Kotikylässä lähes kaikki vaimot sai turpaansa ja moni lapsikin. Talot oli hajalla ja haulikon kanssa minunkin isäni juoksi. Kun sain sen kokeilemaan hän ihmetteli miks mun nuoruudessa ei ollu tätä. Kesyä tavaraa viinaan verrattuna.

PALJON enemmän maailmassa pilveä käytetään. Vain suomalainen ei ymmärrä, että raha ratkaisee. Mielummin minäkin sitä Alkosta ostaisin ja valtio saisi veronsa.

Arabi maissa lähes kaikki polttaa. Viinasta lähet lusimaan, 100 raipan iskua ehkä jopa kuolema. 

Siinä vähän faktaa vauva palsta laisille joiden elämä osalla on postimerkin kokoinen. "minä olen parempi ku juon laillista"valivalivaliuliuli

Vierailija
164/199 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli narkkis naapurina. Kauhee älämölö, yritti seinää pitkin sisään kun ei löytänyt ovea, yöllä kun heräs TAAS niin rappukäytävä oli paiskottu täyteen naisen tavaroita ja vaatteita ja isäntä kantoi alastonta naista pihalle. 2 vuotta meni ennenku sain kämpän myytyä.;)

Vierailija
165/199 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä postiluukusta minigrip-pussiin pakattua pesujauhetta vahvistettuna rotanmyrkyllä. Ongelma ratkaistu.

T: Urpo

Vierailija
166/199 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pistä postiluukusta minigrip-pussiin pakattua pesujauhetta vahvistettuna rotanmyrkyllä. Ongelma ratkaistu.

T: Urpo

Narkit maistaa aina ensin kuten olet saattanut elokuvissa nähdä. Vähän sormen päällä suuhun. Tiedäthän että ihmisen myrkyttäminen on rikos. Jos kävisi niin ettei maista vaan tykittää suoneen.

Vierailija
167/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi missä pulla mössössä ihminen on elänyt, jos luulee aggressiivisten narkkien olevan kannabiksen käyttäjiä. Siinä tapauksessa enemmistö mailman ihmisistä on vaarallisia.

Kumma juttu kun laillistuu jatkuvasti. 

Vierailija
168/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi missä pulla mössössä ihminen on elänyt, jos luulee aggressiivisten narkkien olevan kannabiksen käyttäjiä. Siinä tapauksessa enemmistö mailman ihmisistä on vaarallisia.

Kumma juttu kun laillistuu jatkuvasti. 

Kannabiksen vihaaja keksii milloin mitäkin juttuja. Sehän kirjoitti että kovat huumeet voi laillistaa ennemmin mutta kannabista ei saa laillistaa ikinä. Sillä on jokin henkilökohtainen viha kannabista vastaan. Se vähiten haitallinen päihde pitäisi laillistaa suomessakin. Ei siitä laittomuudesta hyödy kuin rikolliset.

Vierailija
169/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut joskus. Tästä tyypistä ei ollut meille häiriötä, sillä hän yritti pitää matalaa profiilia ja olla hyvissä väleissä kanssamme. Oletettavasti, jotta emme valittaisi hänestä minnekään. Käski aina ilmoittaa, jos hänen kaverinsa ovat häiriöksi, niin hän laittaa ne kuriin.

Kerran tämän tyypin kaverit varastivat meiltä polkupyörän, mutta naapuri haki sen takaisin. Oikein toimiva naapuruussuhde siis. Siitä huolimatta olen iloinen, että meillä oli lopulta varaa muuttaa paremmalle asuinalueelle. 

Vierailija
170/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kannabiksen laittomuus vähennä mitään ongelmia.

Vierailija
171/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tekemisissä heidän kanssaan lainkaan. Isännöitsijälle valitus aina kun häiriötä ja poliisi paikalle. Älä jätä häkkivarastoon mitään arvokasta. Älä avaa ovea heille, jos ovat jotain vailla. Siinä hädässä voi kestää, mutta kun tarpeeksi näyttöä niin pakko sellainen on antaa. 

Vierailija
172/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Muutin pois.

Suomessa häiriköt, rikolliset ja muu epäsosiaalinen aines ovat suojeltuja. Kyllähän omatkin narkkinaapurini lopulta saivat häädön, mutta itse en jäänyt sitä kuukausia kestävää prosessia odottelemaan asunnossa, jossa nukkuminen oli lähes mahdotonta eikä päiväsaikaankaan kovin mukavaa ollut narkkien rymyämistä kuunnella ja katsella.

Vierailija
173/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta, välillä haisee kannabis kun kävelen lähikerrostalon ohi, polttavat parvekkeella.

Melkein oksentaa aina kun tuo haisee samalle kuin taloyhtiön roskakatos. Muistan kun kävin Damissakin ekan kerran, katselin ympärille missä kaadettu mädäntyviä roskia kun tunsi hajun.

Toivottavasti ei koskaan sallita, jo pelkästään hajun takia.

Miltä se haisee? En tiedä koskaan haistaneeni sitä.

Laita pääsi biojäte roska-astiaan, haisee samalta

Sinulla on hajuaistissa vikaa jos nuo haisevat samalle. On se harmi kun kannabis ei laillistu vielä vuosiin suomessa. Käyttö kasvaa kyllä kuten aina kiellon aikana.

Vierailija
174/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurustossa asuu paljon lihavia pössyttelijöitä. Ihmisestä huomaa, kun pilveä kuluu liikaa. Olemus veltto. Persoonallisuus muuttuu änkyräksi ja usein liiankin itsetietoiseksi. Salaliittoteoriat valtaavat pään jne. 

Sitten tiedän reumasairaan vanhemman naisen, joka saattaa joskus harvoin polttaa tötsyt, kun on oikein kipeä. Hän urheilee ja huolehtii kunnostaan. Joskus kipuihin polttaa. Mistään ei huomaa käyttöä. 

Sinä et tunne yhtään pössyttelijää. Minä tiedän useita ja harva on ylipainoinen. Yhtään salaliitto hörhöä en tunne. Jos kannabiksen haitaksi sanoo vaikka hyppykupan niin kannabiksen vastustajat uskovat sen. Uskoohan ne porttiteorian joka on myönnetty keksityksi niin kyllä niille kelpaa kaikki muutkin keksityt haitat.

Kyllä mun tuntemille pössyttelijöille tulee ahmimiskohtauksia ja lihomista. Raukeus puolestaan saa lihakset surkastumaan. Ja heidän jutut ovat kovasti muuttuneet pössyttelyn myötä.

Kommentin ap

Vierailija
175/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurustossa asuu paljon lihavia pössyttelijöitä. Ihmisestä huomaa, kun pilveä kuluu liikaa. Olemus veltto. Persoonallisuus muuttuu änkyräksi ja usein liiankin itsetietoiseksi. Salaliittoteoriat valtaavat pään jne. 

Sitten tiedän reumasairaan vanhemman naisen, joka saattaa joskus harvoin polttaa tötsyt, kun on oikein kipeä. Hän urheilee ja huolehtii kunnostaan. Joskus kipuihin polttaa. Mistään ei huomaa käyttöä. 

Sinä et tunne yhtään pössyttelijää. Minä tiedän useita ja harva on ylipainoinen. Yhtään salaliitto hörhöä en tunne. Jos kannabiksen haitaksi sanoo vaikka hyppykupan niin kannabiksen vastustajat uskovat sen. Uskoohan ne porttiteorian joka on myönnetty keksityksi niin kyllä niille kelpaa kaikki muutkin keksityt haitat.

Kyllä mun tuntemille pössyttelijö

Uskotaan vähemmälläkin ettet tunne pössyttelijöitä. Höpötät vanhoja stereotypioita. Tavallinen työkaverisi saattaa olla viihdekäyttäjä. Se on niin yleistä nykyään että todennäköisesti tiedät tai peräti tunnet käyttäjiä jotka eivät ole kertoneet sinulle käytöstään. 

Vierailija
176/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua vähän arkaan paikkaan. Todennäköisesti itsekin olet sellainen joka polttelee ihan liikaa. Ehkä tarvitse koko ajan vahvempia sätkiä. Eikä edes enää toimi, kuten pitäisi.

Ehkä juot siinä sivussa alkoholiakin tehostaaksesi vaikutusta...?

Muisteletko aikaa, kun sätkä vielä nauratti?

Vierailija
177/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemus, saivat koko kesän polttaa kannabis sisällä ja melut alkoi 21 aamuun asti ja talonyhtiö ei välitä vaikka muut on omistajia. Sitten vuokraa eri ja vaihtelee nimeä, vaikka asuu ne samat yhä. Muuttaa yritän mutta vaikeaa ilman luottotietoja, toimistot eivät ota. Yksi naapuri viettää kaikki päivät baarissa ja tienaa pitämällä koirahoitolaa niin että ne haukkuvat yksin klo 10-23 asti, yksi asukas polttaa sisällä aina. Samassa talossa myynnissä 5 asuntoa ja 3 tyhjää vuokralla eli ainakin 8 asunnosta halutaan eroon, plus pois jo muuttaneet. Nyt taas kuuluu koiran haukunta on yksi kaikki päivät. Isännöinti on eri kaupungissa Helsingissä, eivät puutu. Kun ilmoitin vioista he ilmoitti huoltomies saa tulla tänne, siis minulle ja turhaan. Valittaa ei saisi. 

Vierailija
178/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari nainen asuu ja eri nimiä vaihtuu ovessa. Polttaa ja bilettää aamuun asti. Asunnossa ravannut pitkin kesää erilaista asema porukkaa ja tietysti eri miehiä ja eri ääniä. Ei käy ulkona, mutta rahat riittää. Talonyhtiö ja isännöinti tai edes poliisi ei piittaa koska tämä niin surkea alue slummi jossa kaikki sallittu. Itselle on super kallis tuhannen euron vuokra vioista huolimatta. Muut naapurit kerää työkseen koiria jotka räkyttää sisällä 24h, seinät paperia. Koko koira lajin mitä vain löytää samasta talosta, kaikki rodut ja sekarotuiset. Ja lisää muuttaa. Pitävät koiria yksiöissä yksin. 

Vierailija
179/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Muutin pois.

Suomessa häiriköt, rikolliset ja muu epäsosiaalinen aines ovat suojeltuja. Kyllähän omatkin narkkinaapurini lopulta saivat häädön, mutta itse en jäänyt sitä kuukausia kestävää prosessia odottelemaan asunnossa, jossa nukkuminen oli lähes mahdotonta eikä päiväsaikaankaan kovin mukavaa ollut narkkien rymyämistä kuunnella ja katsella.

Tämä. Olen itse muuttamassa kuukauden sisään. Älämölö naapurissa alkoi syyskuun lopulla eikä loppua näy. Pahimmillaan tuntuu että katosta tulevat läpi. Älämölö alkaa mihin kelloaikaan tahansa, rappukäytävässä vaeltaa kööri ja alaovea paiskotaan eläimellisesti. Myös naapuriasunnon kaikki kaapit paiskotaan täysiä kiinni ja puhelimet sun muut pudotetaan äänekkäästi lattiaan ja tietysti huudetaan kiroillen perään. Kunnon bilemöykkä alkanut esim. 1.00, 5.00, 22.00. Olen herännyt sunnuntaina seiskan aikaan kuuntelemään örinää ja oikeaa karjuntaa, en tiedä mitkä deliriumit tai laskut oli äijällä päällä. Asunnossa ravataan ja juostaan kantapäitä hakaten edestakaisin niin että ikkunat helisevät, en ymmärrä miten se on muutaman kymmenen neliön asunnossa edes mahdollista, varsinkin sillä temmolla vetää edes takaisin kämpässä. En jää odottelemaan ihmettä. En edes tiedä piittaavatko muut naapurit ja millaisia edes ovat. Onneksi ei ole oma kämppä, on helppo lähteä. 

Vierailija
180/199 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä oikeat narkkarit käyttävät mitä kukakin ja kannabista lisäksi. Sen haistaa helpoiten mutta jo käytöksestä näkee ja kuulee kun vedetään muutakin. Jatkuva biletys kertoo ongelmasta sekin. Oikea viihdekäyttö ei ole jatkuvaa käyttöä. Eikä myöskään sekakäyttöä. Niitä ne poliisit näkevät eniten koska ne aiheuttavat paljon häiriöitä. En minäkään halua olla narkkareiden ja sekakäyttäjien kanssa tekemisissä vaikka viihdekäytön kannabista. En käytä mitään muuta laitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi