Jos muistaisit asioita edellisestä elämästäsi, niin kiinnostaisiko sinua selvittää kuka olit?
Jos nuo muistikuvat olisivat siis ihan Suomesta noin 60 vuoden sisällä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Elämämme on ainutkertaista. Ei ole paluuta takaisin, ei menneeseen eikä tulevaan. Ajatus tulee Budhismista joka on harhaoppi.
Olet täydellisesti väärässä.
Kyllä minä olisin niin utelias, että koittaisin ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Elämämme on ainutkertaista. Ei ole paluuta takaisin, ei menneeseen eikä tulevaan. Ajatus tulee Budhismista joka on harhaoppi.
Kristinusko vasta harhaoppia onkin.
En usko kristinuskon satukirjaan, joten miksi uskoisin myöskään tuollaiseen humpuukiin josta ei ole mitään todellisia todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Elämämme on ainutkertaista, kuten jokaisen biologisen olennon.
Buddhismi on täyttä soopaa mutta kyllä samaa paskaa on kristinuskosikin.
Vierailija kirjoitti:
En usko kristinuskon satukirjaan, joten miksi uskoisin myöskään tuollaiseen humpuukiin josta ei ole mitään todellisia todisteita?
Sinulla siis ei selvästikään ole muistikuvia edellisestä elämästäsi.
Ap:llä ilmeisesti on muistikuvia? Miksipä et ottaisi selvää, jos se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämämme on ainutkertaista, kuten jokaisen biologisen olennon.
Buddhismi on täyttä soopaa mutta kyllä samaa paskaa on kristinuskosikin.
Sinun pienessä totuudessasi voi olla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla siis ei selvästikään ole muistikuvia edellisestä elämästäsi.
Kuten ei kenelläkään muulla ole. Ihminen toki kuvittelee lohdukseen kaikenlaista kun nykyhetki ahdistaa.
Kiinnostaisi, sillä olen aika utelias itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä ilmeisesti on muistikuvia? Miksipä et ottaisi selvää, jos se on mahdollista.
En tiedä mistä aloittaisin. Tuntuu typerältä mennä kyselemään ihmisiltä ihmisestä, joka kuoli eräässä paikassa jotakin kymmeniä vuosia sitten. Pitäisi palkata salapoliisi.
Ap
Ei. Riittävästi vaivaa jo tästäkin elämästä.
Olin Suomen kuningas. Edellisessä elämässä siis.
Vierailija kirjoitti:
Olin Suomen kuningas. Edellisessä elämässä siis.
Koska sellaista ei ole ollut, olet siis elänyt rinnakkaistodellisuudessa. Mistäs sitä tietää, vaikka olisi niinkin.
Jos muistaisin asioita "edellisestä elämästä", tietäisin olevani seonnut.
En koskaan ota uniani todesta, enkä edes taltioi niitä muistiini. Elämä on ainutkertaista, se eletään vain kerran!
Olisi se mielenkiintoista! Lähinnä haluaisin tietää, onko tämän elämän tuttavissa sellaisia, jotka olen tuntenut edellisissäkin elämissä. Ja kun itse aloitin harvinaisemman käsityömuodon harrastamisen, opin sen todella nopeasti ja kädet vain menivät omia aikojaan. Tuli vahva tunne, että tätä olen tehnyt ennenkin. Ja opettajani ei millään meinannut uskoa, että ensikertaa olin kys. vempeleeseen koskenut vain pari viikkoa ennen. Laji on siis nykyään hyvin harvinainen, mutta vielä sata vuotta sitten sitä harjoitettiin tällä alueella todella paljon.
Ei ole mitään perusteita olettaa, että on mitään edellisiä elämiä.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ota uniani todesta, enkä edes taltioi niitä muistiini. Elämä on ainutkertaista, se eletään vain kerran!
Miten sun unet liittyy menneisiin elämiin?