Tuleeko ex sinun uniin?
Tuleeko sinun ex uniin?Viime yönä näin unta ja siinä oli minun ex.Olen nähnyt monet kerrat näitä unia. Nämä unet eivät ole mukavia unia.
Kommentit (140)
Yli 20 vuotta tuli - onneksi ei enään. Anteeksi Anja!
Vierailija kirjoitti:
2 EX:sää on kuollut ,Eivät tule uniini.
Kohta tullaan :)
Ei tuu. Koira sen sijaan tulee. Kaipaan koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, painajaisiin.[/quote
Painajaisunia näen kun ex niihin saapuu.
Useina vuosina oli hankaluuksia saada pelimies pois unista, vaikka voimakkaasti yritin saada ne unet pois. Joskus vielä tulee jokin pieni osa. Onneksi on parempaan päin reippaasti. Jipii. Tosiaan on kyse siitä että halusin katkoa kaikki yhteydet pois henkisesti ja se on järkevää. Pelimiehellä oli eri naiset.
Ei kysy lupaa ja tulee.Ei ole tervetullut.
Ei tule uniin eikä hereillä ollessa mieleen. Pyydän anteeksi, jos tulen jonkun uneen tai mieleen, mutta saat kuluttaa aikaasi minua mielessäsi pitäen, kun vain et ole parisuhteessa. Parisuhteessa ollessa hanki lääkitys harhoillesi.
Nai kkonen yritti jättää miesasiakkaansa mutta nyt tämä onkin toisen kanssa naikkosen painajaisissa.
Tulee. Viime yönä viimeksi. Ei ole kivaa 😔
2 EX on kuollut.1 Ex elossa. Koskaan eivät ole tuleet uniini.
Se, että ex tulee uniin on viesti alitajunnaltasi, että et ole vielä käsitellyt eroa tarpeeksi.
Näin unen, että eksä oli minun kanssani jossain tanssilavalla. Käveli ohitseni minua huomaamatta ja tanssitti jotain kaunista naista. Heräsin unesta itku silmässä. Olen vanha nainen ja vieläkin nämä näköjään tulee uniin.
Ikävä kyllä tulee.Nämä unet eivät ole mukavia unia.
No just aamulla heräsin uneen, jossa olin taksin kyydissä ja hermostuin taksikuskille siitä, että kehtasi yrittää periä 640 euroa 7 minuutin matkasta. Maksoin kuitenkin.
Hyppäsin taksista ulos ja edessä oli tilataksi, jonka katolla oli vielä joku ihme mainos, että kaikki matkat vain 460€. Mietin, että todellako käyttäisin yli tuhat euroa pelkkiin taksikyyteihin näin olemattomille etäisyyksille.
Sitten jo vilkuttaa tilataksista exäni, että kömmi jo sisälle sieltä. Hetken protestoin kunnes huomaan, että exällä nöpöttää nännit valkosen paidan läpi, hyppään taksiin ja eiköhän se herätyskello pilannut tämänkin lupaavan unen minulta.
Näen kyllä eksästä unta, mutta unessa hän on aina se parikymppinen mies, johon rakastuin. Me tapaamme nykyään ainakin kerran vuodessa ja olen yöpynytkin hänen luonaan. Mitäpä tuota vihaa kantamaan. Olin itse syypää moniin ongelmiin ja liian nuoria oltiin. Onneksi ei lapsia saatu.
Nope. Porttikielto.