Tuleeko ex sinun uniin?
Tuleeko sinun ex uniin?Viime yönä näin unta ja siinä oli minun ex.Olen nähnyt monet kerrat näitä unia. Nämä unet eivät ole mukavia unia.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Ei tule!Hän on kuollut 03/21
Kyllä voi silti uniin tulla.
Ei mutta menneisyys muutoin, olen töihin lähdössä, pöytä ja muut sekaisin, vaikka aina olen ollut siisti.
Yksi tulee ja tätä on kestänyt 15-vuotta. Olen tottunut. Hänellä saattaa olla jokin tarkoituskin. Kun aloin tapailemaan täysin väärää ihmistä, hän vieraili silloin unissa usein. Kuin olisi yrittänyt varoittaa. Enkä tietenkään osannut kuunnella.
Rakastin häntä ja rakastan omalla tavallani vieläkin. Ei meistä vaan ole toistemme kanssa elämään.
Tulee ja tervetuloa taas.
Välit ovat nykyään ok unissa ja valveilla.
Yksi heistä vain, nuoruuden romanssi, vierailee aika ajoin unissani.
Olen olettanut tämän olevan jotain hellyyden kaipuuta jota mieli paikkaa näyttämällä mulle tilanteita jossa hellyyttä on.
Mulla tulee noin kerran vuodossa lapsuuden ihastus uniin ja juuri viime yönä oli tämä hetki. Hän näytti aivan erilaiselta miltä hänet muistan, hiukset oli vaaleat vaikka oikeasti oli brunette mutta tällä kerralla hän oli itseni ikäinen eikä nuori, kaunis jollaisena hänet muistan. Herätessäni mietin, että mitähän hänelle kuuluu, olisi hauska tavata pitkästä aikaa.
Ei. Mutta eräs stalkkeri mies tulee ja ei hyvässä mielessä. Yhdessä unessa r..skasi minut ja kuvottaa vieläkin tuo uni. Mulla on traumoja tuosta miehestä. On itseäni paljon vanhempi ja yhä vain sinkku, vaikka on kohta eläkkeellä. Vainonnu mua jo yli 30v.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta eräs stalkkeri mies tulee ja ei hyvässä mielessä. Yhdessä unessa r..skasi minut ja kuvottaa vieläkin tuo uni. Mulla on traumoja tuosta miehestä. On itseäni paljon vanhempi ja yhä vain sinkku, vaikka on kohta eläkkeellä. Vainonnu mua jo yli 30v.
Lisään; jo siitä lähtien kun olin vielä alaikäinen pahasti. eli jotain 12v.
On tullut uniin muutamia kertoja. Unessa ollaan tultu toimeen, vaikka muuten ei olla missään tekemisissä, vaikka on yhteiset lapset.
Nyt en pitkään aikaan ole nähnyt. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään; jo siitä lähtien kun olin vielä alaikäinen pahasti. eli jotain 12v.
Hyi miten kauhea ukko.
Kyllä tulee, yäk. Kuin Vileniuksen Asko.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on tuon miehen vika että sinä kehittelet hänestä stalkkaus- ym. unia?
Kyllä näen ja usein. Erostamme 35 vuotta. Hän oli minun Twin Flame.