Tuleeko ex sinun uniin?
Tuleeko sinun ex uniin?Viime yönä näin unta ja siinä oli minun ex.Olen nähnyt monet kerrat näitä unia. Nämä unet eivät ole mukavia unia.
Kommentit (140)
Tunkee. Muutaman kerran olen kehottanut painumaan helvettiin unesta ja onkin pysynyt poissa jonkin kuukauden yleensä tulee sotkemaan ja tuomaan tarpeetonta rojua nurkkiin.
Tulee, eikä ne unet koskaan ole mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Pahuutenne tähden henget tunkeutuvat uniinne. Jumalan silmissä eronnut aviopuoliso ei ole eronnut, koska minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako. Eronneet tekevät huorin kokoajan.
Suoraan henkiseltä keskiajalta.
Kyllä välillä, mutta onneksi ne unet unohtuvat nopeasti. Ei vaikuta elämääni sen kummemmin, kunhan ei tosielämässä yritä tunkeutua takaisin.
Ei ole kauan aikaa, kun mies 30 v. takaa seikkaili unessani. Lyhyt suhde vain oli.
Puuttuuko tuosta otsikosta m-kirjain?
Noin 15 vuotta sitten exsä aloitti uuden suhteen.Minä jo luulin että pääsin eroon lopullisesti.
Olen aina joskus nähnyt unia jossa on tämä exsä.Ei ole mukavia unia nämä ollut.
Tulee ja myös tulee mieleen, jos katson aikuisviihdettä. Ahdistavaa..
Vierailija kirjoitti:
No,älä sitten katso sitä aikuisviihdettä.
Alitajuntaansa ei voimaantunutkaan "otin eron" -nainen voi hallita.
Ehkä näen , Unta että jollakin pariskunnalla on ongelmia parisuhteessa.
Vastaan näin , vain koska mies on julkkis .
.. Sen kerron Ettei ole , nämä tietyt julkkiset kyseessä.
mm.
Siis ehkäpä näen , enne unta silminnäkijän unta, ehkä Jonkun tulevan Ex - miehen .
NO katotaan, tuleeko syksyn päälle Uusia EX pareja?
En toivo kellekkään.
Ei sentään, mutta tuli kyllä muualle pari viikkoa sitten. Näin ensirakkauteni kotipaikkakunnallani ja verestimme vanhoja muistoja. Tulipa todettua että aika aikaansa kutakin, ei meistä ainakaan tällä vuosikymmenellä paria tule. Sovittiin että katsotaan tilannetta uudelleen kymmenen vuoden kuluttua.
N31
2 EX:sää on kuollut ,Eivät tule uniini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,älä sitten katso sitä aikuisviihdettä.
Ei se nyt ihan niin pitäis mennä, että joku exä määrittelee edes muistojen tai flashbackien muodossa mitä saan tehdä ja mitä en.
Välillä. Ollaan kyllä kavereita exän kanssa ja jos oon hänestä nähnyt unta, niin olen sitten laittanut hänelle viestiä, että voisko mennä vierailemaan muitten luokse öisin. 😁
Viimeeksi viime yönä, sanoisin n. 3 kertaa vuodessa about.
Tunteina unen jälkeen joko ystävyydentunne, tai se haikea rakkaus jota ei ole enää sen ihmisen jälkeen tuntenut. Mielenkiintoista sinällään että kaikki unet yleensä viittaa siihen versioon siitä ihmisestä, jota hän oli, tai jota hän oli mielessäni silloin kun olimme yhdessä. Jos avaan aamulla unen jälkeen hänen instan, tunne on täysin eri, tai oikeammin tunteita ei ole.
Tulee ja se haluaa seksiä. Hyi v...u!