Tehtiin eilen lapsen kanssa yhteistyöllä Mensan nettitesti
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina saanut tulokseksi 128. Olen tehnyt eri testejä ja aina on tullut sama. Luulin että ne antaa kaikille tulokseksi aina 128, sillä myös veljeni on aina saanut sen tuloksen nettitesteistä 😆
Hauska kuulla että niistä voi saada jotain muutakin.
On niissä jonkilainen vaihteluväli, mutta sanallinen arvio on aina että on keskivertoa paljon älykkäämpi. Yleensä jotain että älykkäämpi kuin 95-98% väestöstä. Minäkin olen testin perusteella ihan professori-ainesta, mutta oikeassa elämässä ihan keskiverto tallaaja. Ihan ok olen koulussa pärjännyt, mutta en ollut mikään kympin oppilas (toki olin laiska ja olisin kyllä halutessani pystynyt parempaan). Mikään nero en varmasti ole, ja ssairaanhoitaja minusta sitten tuli.
Tämäpä on hämmästyttävää, että vauva palstalla on älykkäitä ihmisiä, kun ylipäätänsä vuorovaikutustaidot ja toisen kunnioittaminen on nolla tasolla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kerran krapulassa 135. Olin töissä eikä työnteko napannut joten tein noita nettitestejä.
Juupa juu ja lehmät lentää
Vähemmän älykäs ei ehkä usko mutta ei tuo Mensan sivuilla oleva testi ole älykkäille vaikea, tekee vaikka krapulassa ja hyvän tuloksen.
Krapulassa vauvaa imettäen samalla kun imuroi ja parivuotiaat kaksoset hyppivät ympärillä... :/
Vierailija kirjoitti:
132 ei ole vielä mitenkään erityinen
On todellakin.
Kulleja olette jos ette ole tarpeeksi älykkäitä. Kerran kokeilin vuosia sitten, tulos oli 126. Ja kyllä, pidän itseäni etenkin matemaattisesti älykkäänä.
Osa teistä paviaaneista ei osaa edes kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kukaan ei näissä keskusteluissa kerro todellista tulostaan. Minä voin kertoa: 122. Minulle se kyllä riittää. Älykkyys kuitenkin on vain yksi ominaisuus
-
Mä tein kerran ja sain hiukan väsyneenä 132. En vasiten tee uutta kertaa, ettei tulos huonone😂
Vierailija kirjoitti:
Kulleja olette jos ette ole tarpeeksi älykkäitä. Kerran kokeilin vuosia sitten, tulos oli 126. Ja kyllä, pidän itseäni etenkin matemaattisesti älykkäänä.
Osa teistä paviaaneista ei osaa edes kirjoittaa oikein.
- -
....ja osa, kuten edellinen, ei osaa edes käyttäytyä, vaikka kehumansa järkensä puolesta olettaisi sen sujuvan helposti.
Filosofinen kyssäri: Kumpi on mielestäsi tuomittavampaa ja paheksuttavampaa, jos huonosti käyttäytyvä on saapastyhmä vai huippuälykäs?
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä on hämmästyttävää, että vauva palstalla on älykkäitä ihmisiä, kun ylipäätänsä vuorovaikutustaidot ja toisen kunnioittaminen on nolla tasolla täällä.
Mensan sisäpiiri on liki aina sisällisodassa keskenään.
Kumma juttu miten niin monet ovat saaneet testistä yli 145 pistettä. 145 on korkein mahdollinen tulos Mensan nettitestistä. 🤔
Ap:llä on huono itsetunto. Haluaa kovasti päteä suorituksilla.