Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehtiin eilen lapsen kanssa yhteistyöllä Mensan nettitesti

Vierailija
25.07.2022 |

Lapsi on 10-vuotias. Saatiin 132. 😀

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

132 ei ole vielä mitenkään erityinen

Vierailija
2/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarvitsit tuohon tulokseen apua 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

132 ei ole vielä mitenkään erityinen

Lol

Niin, ei kai se mensaan pääsy tosiaan ole mikään meriitti

Vierailija
4/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo 🤪😀😃🤣😅🤩😎🥳😝😛😋

Vierailija
5/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kans 139 kun tein sen huvikseni samalla imettäen vauvaa ja 2 ja 4 v:n melskatessa jaloissa :D pidän itseäni ainakin semifiksuna, mutta jotenkin putosi pohja nettitestin uskottavuudelta ainakin omissa silmissä. Virallisiin kokeisiin en uskalla mennä koska en halua kuulla äo:ni olevankin alle 100.

Vierailija
6/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mua huvittaa se, että me ihan ajan kuluksi tehtiin tuo ja testin ajan puitteissa jopa keskusteltiin siitä mikä olisi loogisin vastaus jne (ei tullut siis kiire). Ja kuitenkin tulos oli noinkin hyvä.

Vierailija
7/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kerran krapulassa 135. Olin töissä eikä työnteko napannut joten tein noita nettitestejä.

Vierailija
8/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kans 139 kun tein sen huvikseni samalla imettäen vauvaa ja 2 ja 4 v:n melskatessa jaloissa :D pidän itseäni ainakin semifiksuna, mutta jotenkin putosi pohja nettitestin uskottavuudelta ainakin omissa silmissä. Virallisiin kokeisiin en uskalla mennä koska en halua kuulla äo:ni olevankin alle 100.

Teitkö tieteenkuvalehden testin vai Mensan sivun testin?

Vierailija
9/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain kerran krapulassa 135. Olin töissä eikä työnteko napannut joten tein noita nettitestejä.

Juupa juu ja lehmät lentää

Vierailija
10/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos te sen yhdessä teitte ja saitte tulokseksi 132, niin teidän kumman äo on 66, koska 132 jaettuna kahdella on 66.

Vierailija
11/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu ja lehmät lentää

Vähemmän älykäs ei ehkä usko mutta ei tuo Mensan sivuilla oleva testi ole älykkäille vaikea, tekee vaikka krapulassa ja hyvän tuloksen.

Vierailija
12/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos te sen yhdessä teitte ja saitte tulokseksi 132, niin teidän kumman äo on 66, koska 132 jaettuna kahdella on 66.

Juuri näin!

Vierailija
13/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muuten ihan oikeaoppinen kaava.

Vierailija
14/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon univajeella 152. Oli pakko jakaa, sillä meisseli täytyy näyttää tänään hyvältä kun tärkeät treffit tulossa.

Vierailija
15/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan jaatte sitten tuloksen kahdella.

Vierailija
16/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mua huvittaa se, että me ihan ajan kuluksi tehtiin tuo ja testin ajan puitteissa jopa keskusteltiin siitä mikä olisi loogisin vastaus jne (ei tullut siis kiire). Ja kuitenkin tulos oli noinkin hyvä.

Totta kai tulos on hyvä koska sen tarkoitus on houkutella ihmisiä osallistumaan Mensan maksullisiin testeihin. Ne sitten ovatkin ihan eri tasoa.

Vierailija
17/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän kumman. Mikä kumma?

Vierailija
18/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kanssa sen testin ja sain tulokseksi 224.

Vierailija
19/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tulos on hyvä koska sen tarkoitus on houkutella ihmisiä osallistumaan Mensan maksullisiin testeihin. Ne sitten ovatkin ihan eri tasoa.

Minusta Ap lähinnä vitsailee Mensan testin kustannuksella

Vierailija
20/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nettitesti ihan oikeita tuloksia antaa. Minä sain siitä ankarasti keskittyen 117 ja tyttöystäväni 105.