Tehtiin eilen lapsen kanssa yhteistyöllä Mensan nettitesti
Kommentit (71)
Jostain syystä kukaan ei näissä keskusteluissa kerro todellista tulostaan. Minä voin kertoa: 122. Minulle se kyllä riittää. Älykkyys kuitenkin on vain yksi ominaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kans 139 kun tein sen huvikseni samalla imettäen vauvaa ja 2 ja 4 v:n melskatessa jaloissa :D pidän itseäni ainakin semifiksuna, mutta jotenkin putosi pohja nettitestin uskottavuudelta ainakin omissa silmissä. Virallisiin kokeisiin en uskalla mennä koska en halua kuulla äo:ni olevankin alle 100.
Teitkö tieteenkuvalehden testin vai Mensan sivun testin?
Mensan sivun, 2020 tein.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kukaan ei näissä keskusteluissa kerro todellista tulostaan. Minä voin kertoa: 122. Minulle se kyllä riittää. Älykkyys kuitenkin on vain yksi ominaisuus
Mä vedin kerran mututuntumalla, siis veikkaamalla koko testin. Sain 116.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kans 139 kun tein sen huvikseni samalla imettäen vauvaa ja 2 ja 4 v:n melskatessa jaloissa :D pidän itseäni ainakin semifiksuna, mutta jotenkin putosi pohja nettitestin uskottavuudelta ainakin omissa silmissä. Virallisiin kokeisiin en uskalla mennä koska en halua kuulla äo:ni olevankin alle 100.
Kyllä se nettitesti ihan oikeita tuloksia antaa. Minä sain siitä ankarasti keskittyen 117 ja tyttöystäväni 105.
Wau! Oot varmaan tosi hieno ihminen. Saanko nimmarin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nettitesti ihan oikeita tuloksia antaa. Minä sain siitä ankarasti keskittyen 117 ja tyttöystäväni 105.
En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta olen kyllä hyvä, komea ja itsevarma mies.
T: Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta olen kyllä hyvä, komea ja itsevarma mies.
T: Sama
Ei yllätä ettet ymmärrä
Mun 8 kk vanha vauva sai juuri eilen 142.
Mä sain mensan kotitestillä 103 ja samassa luki, että tulokseni on korkeampi, kuin 57.9 prosentilla väestöstä.
Myös tuohon testiin pitää huomioida mihin ikäryhmään kuuluu. Sillä mitä nuorempi niin sitä nopeammat ratkaisu taidot ovat. Itse oon 29v.
Joo niitä ei ole tarkoitus tehdä kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan noista aina sellaista 110. Terkuin matemaattisesti lahjakas suunnitteluinsinööri.
Mä saan noista suunnilleen 145-147. T. Matemaattisesti lahjakas tradenomi+farmaseutti
Kahdestaan kun tekee niin siinä on kahdet hoksottimet käytössä eli on helpompaa kuin yksin tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei toi oli sitten eri ihminen, tämä viimeksi lainattu. t. eka lainattu
+ upeaa jos testi oli oikeassa
Joo, mäkin olen tehnyt. Tuntuu että kaikki saa noista testeistä korkeat pisteet. Ainakin kaikki jotka itse tiedän. Aina asettuu siihen että kuuluu muka väestön viisaimpaan osaan. Uskoo ken tahtoo. Pidän noita ihan humpuukkina oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkin olen tehnyt. Tuntuu että kaikki saa noista testeistä korkeat pisteet. Ainakin kaikki jotka itse tiedän. Aina asettuu siihen että kuuluu muka väestön viisaimpaan osaan. Uskoo ken tahtoo. Pidän noita ihan humpuukkina oikeasti.
Johtuu siitä, että vain korkeat pisteet saaneet paljastavat omat pisteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan noista aina sellaista 110. Terkuin matemaattisesti lahjakas suunnitteluinsinööri.
Mä saan noista suunnilleen 145-147. T. Matemaattisesti lahjakas tradenomi+farmaseutti
Sama täällä 146- 152 välillä. Ei ole tarvinnut juuri lukea tentteihin.
Sain virallisessa Mensan testissä 105. Jos keskiarvo on 100 niin olen älykkäämpi kuin puolet teistä!
T. Niin maan prkuleen älykäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos te sen yhdessä teitte ja saitte tulokseksi 132, niin teidän kumman äo on 66, koska 132 jaettuna kahdella on 66.
Teidän kumman. Mikä kumma?
Av:n lukeminen toimii myös hyvin äo-testinä! Jos ei ymmärrä lausetta, kun yhdestä sanasta uupuu yksi tavu, on tulos erittäin heikko.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kerran krapulassa 135. Olin töissä eikä työnteko napannut joten tein noita nettitestejä.
Saitko potkut sieltä kun krapulassa olit muka töissä?