Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehtiin eilen lapsen kanssa yhteistyöllä Mensan nettitesti

Vierailija
25.07.2022 |

Lapsi on 10-vuotias. Saatiin 132. 😀

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan noista aina sellaista 110. Terkuin matemaattisesti lahjakas suunnitteluinsinööri. 

Vierailija
22/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kukaan ei näissä keskusteluissa kerro todellista tulostaan. Minä voin kertoa: 122. Minulle se kyllä riittää. Älykkyys kuitenkin on vain yksi ominaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kans 139 kun tein sen huvikseni samalla imettäen vauvaa ja 2 ja 4 v:n melskatessa jaloissa :D pidän itseäni ainakin semifiksuna, mutta jotenkin putosi pohja nettitestin uskottavuudelta ainakin omissa silmissä. Virallisiin kokeisiin en uskalla mennä koska en halua kuulla äo:ni olevankin alle 100.

Teitkö tieteenkuvalehden testin vai Mensan sivun testin?

Mensan sivun, 2020 tein.

Vierailija
24/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kukaan ei näissä keskusteluissa kerro todellista tulostaan. Minä voin kertoa: 122. Minulle se kyllä riittää. Älykkyys kuitenkin on vain yksi ominaisuus

Mä vedin kerran mututuntumalla, siis veikkaamalla koko testin. Sain 116. 

Vierailija
25/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kans 139 kun tein sen huvikseni samalla imettäen vauvaa ja 2 ja 4 v:n melskatessa jaloissa :D pidän itseäni ainakin semifiksuna, mutta jotenkin putosi pohja nettitestin uskottavuudelta ainakin omissa silmissä. Virallisiin kokeisiin en uskalla mennä koska en halua kuulla äo:ni olevankin alle 100.

Kyllä se nettitesti ihan oikeita tuloksia antaa. Minä sain siitä ankarasti keskittyen 117 ja tyttöystäväni 105.

Wau! Oot varmaan tosi hieno ihminen. Saanko nimmarin?

Vierailija
26/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nettitesti ihan oikeita tuloksia antaa. Minä sain siitä ankarasti keskittyen 117 ja tyttöystäväni 105.

En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta olen kyllä hyvä, komea ja itsevarma mies.

T: Sama

Vierailija
27/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 9v sai 131

Vierailija
28/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta olen kyllä hyvä, komea ja itsevarma mies.

T: Sama

Ei yllätä ettet ymmärrä

Vierailija
29/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8 kk vanha vauva sai juuri eilen 142.

Vierailija
30/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mensan kotitestillä 103 ja samassa luki, että tulokseni on korkeampi, kuin 57.9 prosentilla väestöstä.

Myös tuohon testiin pitää huomioida mihin ikäryhmään kuuluu. Sillä mitä nuorempi niin sitä nopeammat ratkaisu taidot ovat. Itse oon 29v.

Vierailija
31/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niitä ei ole tarkoitus tehdä kimpassa.

Vierailija
32/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan noista aina sellaista 110. Terkuin matemaattisesti lahjakas suunnitteluinsinööri. 

Mä saan noista suunnilleen 145-147. T. Matemaattisesti lahjakas tradenomi+farmaseutti

Vierailija
33/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdestaan kun tekee niin siinä on kahdet hoksottimet käytössä eli on helpompaa kuin yksin tekeminen.

Vierailija
34/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei toi oli sitten eri ihminen, tämä viimeksi lainattu. t. eka lainattu

+ upeaa jos testi oli oikeassa

Vierailija
35/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin olen tehnyt. Tuntuu että kaikki saa noista testeistä korkeat pisteet. Ainakin kaikki jotka itse tiedän. Aina asettuu siihen että kuuluu muka väestön viisaimpaan osaan. Uskoo ken tahtoo. Pidän noita ihan humpuukkina oikeasti.

Vierailija
36/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mäkin olen tehnyt. Tuntuu että kaikki saa noista testeistä korkeat pisteet. Ainakin kaikki jotka itse tiedän. Aina asettuu siihen että kuuluu muka väestön viisaimpaan osaan. Uskoo ken tahtoo. Pidän noita ihan humpuukkina oikeasti.

Johtuu siitä, että vain korkeat pisteet saaneet paljastavat omat pisteensä.

Vierailija
37/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan noista suunnilleen 145-147. T. Matemaattisesti lahjakas tradenomi+farmaseutti

Sama täällä 146- 152 välillä. Ei ole tarvinnut juuri lukea tentteihin.

Vierailija
38/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain virallisessa Mensan testissä 105. Jos keskiarvo on 100 niin olen älykkäämpi kuin puolet teistä!

T. Niin maan prkuleen älykäs

Vierailija
39/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos te sen yhdessä teitte ja saitte tulokseksi 132, niin teidän kumman äo on 66, koska 132 jaettuna kahdella on 66.

Teidän kumman. Mikä kumma?

Av:n lukeminen toimii myös hyvin äo-testinä! Jos ei ymmärrä lausetta, kun yhdestä sanasta uupuu yksi tavu, on tulos erittäin heikko.

Vierailija
40/71 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain kerran krapulassa 135. Olin töissä eikä työnteko napannut joten tein noita nettitestejä.

Saitko potkut sieltä kun krapulassa olit muka töissä?