Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esikoululaiselle " opettavia" pelejä? Jaksaako kukaan lauantaina...

Vierailija
21.10.2006 |

Onkohan turha toivo viritellä kyselyä näin tylsästä aiheesta lauantaina...?



Eskarilainen tykkäisi pelailla tietokoneella, mutta en haluaisi hankkia " oikeita pelejä" . Meillä on Nalle Puhin esikoulupeli, Leikkilä ja saman sarjan Eskari.

Mitä muita kivoja " pelejä" on, jotka olisivat rauhallisia ja ehkä jotenkin jopa opettavaisia? Ei siis mitään tättädä-tättädä-pum- juttuja.

Onko kenelläkään kokemusta esim. Rakenna Matti Mainion kanssa sarjasta?

Onko nuo opi kellonajat sun muut lapsista itsestään tylsiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai annatteko eskarilaisen pelata mitä vaan?

Vierailija
2/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkonen on ihan loppuun asti kaluttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita googleen ' teletubbies' ja valitse sieltä ensimmäinen linkki.

Vierailija
4/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teletappien sivuja on myös kahlattu, samoin kuin monia muita netin pelisivuja mitä oli joskus tuolla taapero-puolen linkkiketjussa.

Vierailija
5/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat hauskoja ja kivoja. Opettavaisuus ei ehkä niin pinnalla kuin vaikka Nalle Puhissa, sekin on meillä.

Maisan Musiikkikone on aika surkea, en suosittele.