Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys maalaisille, uskallatteko tulla autolla Helsingin keskustaan?

Vierailija
29.10.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mitään ongelmaa ei tuota ajelu keskustassa.

Mutta mä inhoon ajella pikkukaupunkien keskustoissa. Kesälläkin oltiin Heinolassa ja mentiin sinne ytimeen. Mun mielestä se oli stressaavaa ajoa. Varmaan joku heinolalainen ajaa ihan suveneeristi ja tottuneesti kotikaupungissaan, kun tietää missä on mikäkin ja ym. Mutta mä en noista pikkukaupunkien keskustoista tykkää.

Sama juttu oli kyllä Lahdessakin, vaikka on isompi kaupunki. Siellä oli kesällä vielä joitain katutöitä, vaikeutti mun suunnistusta ihan simona.

Vierailija
2/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ole mitään järkeä maksaa sikakalliita pysäköintimaksuja sillä joukkoliikenne toimii hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki uskallan, tosin yritän välttää ylipäänsä kaupunkiajoa ja suosia julkisia, ihan jo noin ekologisuuden kannalta.

Mutta helsinkiläiset ja muut, uskallatteko ajaa tai kävellä Tampereen keskustassa? Kadut revitään auki joka kesä, tilaa ei saa, vaikka kuinka vilkuttaisi ja jalankulkijoitahan ei päästetä tien yli. Muutenkin on asenne sellainen, että " ei varmana väistetä, se on ton toisen vika" .

T. paljasjalkainen tamperelainen.

Vierailija
4/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jotain ihmeellistä?

Olen ajanut Lontoossakin sekä suomalaista että paikallista autoa, joten en koe Helsingin liikennettä mitenkään ' ihmeellisenä' .

Vierailija
5/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina sitten niin polleana, kun oon selvinnyt esim. Helsingin keskustasta vahingoittumatta. Huvinsa kullakin. :)

Vierailija
6/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajeli helsingissä...eikä edes pelottanut :)

Vierailija
7/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tylsää aksenttia, hyi saatana!

Vierailija
8/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa jo takapenkilläkin! =)

Vierailija
9/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenteen rytmi on siellä niin nopea että jää jalkoihin koska on vaikea ajaa kun ei ole paikallistuntemusta. Se että osaa ajaa Oulussa on mulle ihan tarpeeksi.

Vierailija
10/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajotaidottomat siellä vaan puskee eteenpäin mitä kauheimmilla tavoilla. Lue: ihan järettömällä tavalla

Vierailija
11/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa pitäisi tulla, saa nähdä kuinka maalaisen käy.. tai sitten otan lennon ja taksin, voi olla kätevämpää, tosin maksaa talolle enemmän..

Vierailija
12/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, ei oikein huvita sokkona lähteä kaahaamaan.

Vierailija
13/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyn naapurikaupunkiinkin, vaikka olen käynyt siellä lapsesta asti.

Vierailija
14/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä siellä mihinkään osaisi.

Mulle on jo saavutus, kun osaan mennä Wasalandiaan.

Vierailija
15/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on sujuva liikenne ja tilaa annetaan tosi hyvin kun vilkkua näyttää halutessaan vaihtaa kaistaa. Pysäköinti keskustassa vain on hankalaa ja kallista. Julkisilla on helpompi ja nopeampi siellä liikkua keskustassa.

Luultavasti sinulle Helsingistä tulleena voisi olla hankala ajella meidän pikkukaupungissa. Täällä ei tilaa suosiolla annneta ja kaupunki on täynnä yksisuuntaisia katuja, joten suunnistus kartan avulla on hankalaa.

Vierailija
16/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurissa ja Berliinissäkin olen ajellut, itsasiassa melkein muakvampi siellä.

Vierailija
17/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole vielä tarvetta ollut. Shoppailureissut Vantaan Ikealla, Jumbossa ja Itiksellä riittävät ;)

Vierailija
18/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalla. Mies kyllä uskaltaa joten sen kyydissä olen ollut.

Vierailija
19/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luultavasti sinulle Helsingistä tulleena voisi olla hankala ajella meidän pikkukaupungissa. Täällä ei tilaa suosiolla annneta ja kaupunki on täynnä yksisuuntaisia katuja, joten suunnistus kartan avulla on hankalaa.

Vierailija
20/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen turkulainen ja ajoin kerran Helsingin keskustassa Helsingissä asuvan autolla, kun hän ei keskustassa uskaltanut ajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi