Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder, mutta ilman meikkiä ja filttereitä

Vierailija
24.07.2022 |

Käyttäisitkö?

Miehenä kannatan ajatusta, en eilen tunnistanut tinder deittiäni ilman meikkiä...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mie röökiin filtterin tarviin.

Vierailija
2/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on Tinderissä myös täysin meikittömiä kuvia itsestäni. Samoin kokovartalokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole muita kuin filtteröityjä kuvia niin kannattaa skipata. Todellisuus voi olla karu.

Vierailija
4/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, tämä palstahullu, taas.

Sinä voit pyytää naiselta meikittömän kuvan.

Vierailija
5/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei ole muita kuin filtteröityjä kuvia niin kannattaa skipata. Todellisuus voi olla karu.

Jotkut miehet eivät tunnista, milloin kuva on filtteröity ja milloin ei. Sitten tulee noita yllätyksiä.

Vierailija
6/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle poitsulle tukee yllärinä, että naiset käyttää meikkiä ja näyttää erilaiselta ilman meikkiä? Myös ne " luonnonkauniit" käyttää meikkiä, ja paljon, sen meikin tekeminen on kaikkein vaikeinta. Sinä haluaisit naisen, joka näyttää miss Universumilta 24/7 /365/ yötä- päivää. Semmoista ei ole.

Vierailija
7/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli ensitreffeille ilman meikkiä? Vaikka Tinderissä esiintyy vain vahvasti meikattuna? En usko hetkeäkään.

Vierailija
8/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet eivät tunnista, milloin kuva on filtteröity ja milloin ei. Sitten tulee noita yllätyksiä.

Suurin osa miehistä ei tunnista edes sitä, milloin nainen on meikattu, ja milloin ei.

Vierailija
9/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tuli ensitreffeille ilman meikkiä? Vaikka Tinderissä esiintyy vain vahvasti meikattuna? En usko hetkeäkään.

En minäkään.

Vierailija
10/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tälläiseen päätelmään saavuit aloitus tekstistä miten?

Vierailija
11/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en eilen tunnistanut tinder deittiäni ilman meikkiä"

Eli nainen tuli muka treffeille ilman meikkiä. Ap ei tunnistanut häntä, koska ei ole nähnyt kuin meikattuna.

Vierailija
12/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen tuli muka treffeille ilman meikkiä. Ap ei tunnistanut häntä, koska ei ole nähnyt kuin meikattuna.

En kyllä löydä aloituksesta kohtaa jossa nainen tuli treffeille, kerrotko vielä että missä kohtaa tuo luki?

13/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä bisnesidea. Kannattaa toteuttaa.

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
14/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tunnistanut bussikuskia ilman hattua"

Kohdataanko tässä lausessa bussikuski

a)bussissa

b)lauseesta ei selviä missä bussikuski kohdataan?

Vierailija
15/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastasit, mutta itse ainakin päättelen lauseesta "en ollut tunnistaa deittiäni ilman meikkiä". Miten tuon voi muuten tulkita? Ellei sitten kyseessä ole täysi idiootti mies ilman yhtäkään aikaisempaa naiskokemusta. Että nainen on tinderissä ja ekojen treffien aikana meikannut niin hän olettaa, että nainen meikkaa ja on saman näköinen aina ja ikuisesti joka tilanteessa? 

Mulle kans joskus joku ihan aikuinen päälle 40v mies avautui mun meikkaamisesta (siis tinderkuvassa oli meikkiä). En edes meikkaa vahvasti tai usein, mut näkemättä tai sen enempää tutustumatta haukkui mut feikiksi. Ilmeisesti pitäisi olla aamulla just heränneenä otettu kuva? Mut en mä esiinny muillekaan ihmisille ihan niin sentään, eli olen feikki? Nämä samaiset miehet itsekin valehtelevat ja esittävät tinderissä muuta mitä ovat. Kirjoittaisivat suoraan tekstiin, että ovat pinnallisia, ilkeitä, naista alistavia, huumorintajuttomia ja itsekeskeisiä. 

Vierailija
16/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäisin tinderiä niin laittaisin meikittömiä kuvia, koska käytän meikkiä muutenkin vain pari kertaa vuodessa. En ole mikään "luonnonkaunis", mutta hyvinhän sillä karsisi ne, joita häiritsee mustat silmänaluseni, epätasainen ihoni ja värittömät ripseni.

Vierailija
17/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä löydä aloituksesta kohtaa jossa nainen tuli treffeille, kerrotko vielä että missä kohtaa tuo luki?

Ahaa, eli mies näki tämän tinderdeittinsä jossain muualla mutta ei tunnistanut, että kyseessä oli hänen tinderdeittinsä. Niinhän sen tietysti täytyy olla.

Vierailija
18/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastasit, mutta itse ainakin päättelen lauseesta "en ollut tunnistaa deittiäni ilman meikkiä". Miten tuon voi muuten tulkita? Ellei sitten kyseessä ole täysi idiootti mies ilman yhtäkään aikaisempaa naiskokemusta. Että nainen on tinderissä ja ekojen treffien aikana meikannut niin hän olettaa, että nainen meikkaa ja on saman näköinen aina ja ikuisesti joka tilanteessa? 

Mulle kans joskus joku ihan aikuinen päälle 40v mies avautui mun meikkaamisesta (siis tinderkuvassa oli meikkiä). En edes meikkaa vahvasti tai usein, mut näkemättä tai sen enempää tutustumatta haukkui mut feikiksi. Ilmeisesti pitäisi olla aamulla just heränneenä otettu kuva? Mut en mä esiinny muillekaan ihmisille ihan niin sentään, eli olen feikki? Nämä samaiset miehet itsekin valehtelevat ja esittävät tinderissä muuta mitä ovat. Kirjoittaisivat suoraan tekstiin, että ovat pinnallisia, ilkeitä, naista alistavia, huumorintajuttomia ja itsekeskeisiä. 

Sen voi tulkit esim seuraavasti,

tapasin naisen kahvilassa joka olikin eilinen tinder deittini tai minulle tuli kadulla juttelemaan joku tuntematon nainen josta selvisi että hän olikin viime viikkoinen tinder deittini.

Mitä tuosta lauseesta ei pysty päättelemään on se että oltiin tinder treffeillä.

Vierailija
19/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41268 kirjoitti:

Hyvä bisnesidea. Kannattaa toteuttaa.

Siis miehille. Valitse tavara. Tilaa kotiin. Vielä,kun saisi käyttäjäkokemukset mukaan.

Vierailija
20/50 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että hän näki tinderdeittiään. Mikä muu kuin treffit ne on? Treffit = tapaaminen. Aloittaja tapasi naisen. Väännetäänkö lisää rautalankaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan