Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu vuokralaisten kateus omista-asuntojen omistajia kohtaan?

Vierailija
24.07.2022 |

Ollaan selvästi mustankipeitä, kun luulevat minun olevan myös vuokralainen ja sitten paukautan, että ei, minä asun omistusneliössä Lauttasaaressa. Eivät he sitä voi käsittää, että miten minulla, yksin asuvalla, on varaa moiseen. Sen sijaan, että olisivat onnellisia puolestani, aistin sen, kateuden minua kohtaan. "Millähän rahoilla..." Omillani.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Minä vain asun, enkä mieti tuollaisia. Meidän talossamme on sekä omistusasujia että vuokralaisia, sen tiedän. Mutta miksi katsoisin vuokralaisia alaspäin. En ajattele asiaa. Mistä ap:lle on tullut tuollainen ajatusmalli?

Se on sitä kun kuvittelee liikaa

102/108 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tiedä ketään kateellista. Paljon kivempi asua vuokralla. Eihän sitä mitään mukaansa saa. Tietty jos on lapsia he saavat sitten perintöä. Itsellisen ihmisen ihan turha omia ostella. On vapaampaa olla vuokralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönön ihanaa elämää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PUTS PUTS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PUTS PUTS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisille ei ole ilmaista kodin siivous palvelua. En halua ajatella edes mitä omakotitalon siivous maksaa ja ensi talvena sähkön hinta on 3 kertainen.

Hih hih

Hönö herännyt su-aamuna putsausta miettimään. On se hyvä, että pitää vuokramurjunsa siistinä. Asunnon arvo säilyy.

Vuokra-asunnossa on se hyvä puoli, että jos ei ole eläkkeellä rahaa siivoukseen niin vuokraisännälle jää loppusiivous.

Hönö palstaillut jo 6 tuntia. Välillä putsaa vuokramurjuaan. PUTS PUTS

Olet huono tunnistamaan eri ihmisten tekstejä Hönö - Influencer

Hönö malttoi hetken olla hiljaa, hih. Mahtoi olla tuskaista!

Miksi sinä Hönö - Influencer koko ajan puhut itsestäsi. No ei käy kateeksi, jos äidilläsi on valesokkelitalo 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
104/108 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

No en kyllä tiedä ketään kateellista. Paljon kivempi asua vuokralla. Eihän sitä mitään mukaansa saa. Tietty jos on lapsia he saavat sitten perintöä. Itsellisen ihmisen ihan turha omia ostella. On vapaampaa olla vuokralla.

Niin ja vuokralla asuvat ovat yleensä kotona, kun omistusasujat raatavat töissä.

Vierailija
105/108 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan olla enemmän kiinni siitä, miten teikäläinen sen oman asumismuotonsa ulos "paukauttaa". On ihminen sitten vuokralla asuva, omistusasunnossa tai aivan sama missä, jos oma asumismuoto pitää nokka pystyssä ilmoittaa, onko ihme jos muut vaikuttaa nihkeiltä.

Voihan joku myös olla aidosti kateellinen. Mitä sitten? Ehkä kannattaa vaan keskittyä omaan elämäänsä, antaa sitten kateellisten vinkua selän takana jos vinkuvat. Ja ehkä kaikilla ei ole mahdollisuutta säästää asuntoa varten tarpeeksi, niin ehkäpä jotkut kokevat, et jos joku korostaa, ettei hän ei ainakaan asu vuokralla, vaivaannuttavana.

Suomessa on muutenkin outo pakkomielle, että aina on oltava oma asunto/talo. Monissa Euroopan maissa voidaan hyvin elää vaikka koko elämä vuokralla. Toki Suomen kiskurivuokrat ehkä ovat osaltaan tämän asian taustalla. Joskus vuokraan meni 10-20 prosenttia palkasta. Miettikää mitä se olisi tänä päivänä, hohhoh.

Vierailija
106/108 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on nyt virallisesti uusi hullu: Hönö-hullu. Ei siis itse Hönö joka voi toki olla hullu, en tunne, mutta tämä Hönö-hullu joka jauhaa tuosta Hönöstä koko ajan missä vaan.

Ketään ei kiinnosta, oikeasti. Mene syömään ne lääkkeesi.

Vierailija
107/108 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttu on omakotitalossa ja vuokralla kerrostalossa, jälkimmäinen parempi vaihtoehto.  Omaa velkaa ei ole ollut koskaan.

Vierailija
108/108 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oikein Lauttasaaressa ja kerrostalossa/ rivitalossa.

Että on kyllä hienoa luksusta ( huomaa tökerö ja alleviivaava sarkasmi )