Mitä mieltä rimpsumekosta aikuiselle?
Marketissa on sellaisia. En osaisi kulkea sellaisessa.
Kommentit (12)
Koska sinä et tykkää, kukaan muukaan ei saa tykätä? Aikuinen?
Kuinka aikuinen? ja millainen rimpsumekko?
30 v. esim. voi pukeutua moniinkin ns. nuorisovaatteisiin, mutta keski-ikänen saatta näyttää niissä ostarin ruusulta.
Vierailija kirjoitti:
Saa läskit piiloon.
No kun moni vaate, jonka kuvitellaan piilottavan läskit esim. ylisuuret t-paidat yksinketaisesti vaan korostavat niitä läskejä ja tekevät entistä muodottomamman näköiseksi.
Jos tulee sellaisesta onnelliseksi, pitää olla rimpsumekko. Tai minihame tai mitä vaan. Ei ikä ole mikään syy ryhtyä kukkahattuiseksi tiukkapipoksi.
Kukin kulkekoon sellaisissa rytkyissä kun haluaa, mutta minun makuuni nuo ylisuuret rimpsuttimet ovat naurettavan näköisiä. Ihan kuin jättikokoisia nuken vaatteita. Juu ei.
Siis jos mä 162 cm/90 kg laittaisin rimpsumekon ja vielä maihareiden kanssa, niin näyttäisin naurettavalta. Vähän pitää olla itsekritiikkiä.
Ja jos ap:n itsetunto ei kanna sitä rimpsumekkoa, niin se epäröinti näkyy ja se vaate vaan roikkuu epämiellyttävästi sun päällä. Yleensä se kokeilemalla selviää kannattaako ostaa ja oikealla kenkävalinnalla voit vaikuttaa siihen, mille näytät katukuvassa.
Tarkoitatko ballerinamaista hametta vai ovinarumaista rimpsua? Mikä se on. Siitä vaan päälle jos tuntuu kivalta ajatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos mä 162 cm/90 kg laittaisin rimpsumekon ja vielä maihareiden kanssa, niin näyttäisin naurettavalta. Vähän pitää olla itsekritiikkiä.
Ja jos ap:n itsetunto ei kanna sitä rimpsumekkoa, niin se epäröinti näkyy ja se vaate vaan roikkuu epämiellyttävästi sun päällä. Yleensä se kokeilemalla selviää kannattaako ostaa ja oikealla kenkävalinnalla voit vaikuttaa siihen, mille näytät katukuvassa.
162cm ja 90kg. Mitä. Helvettiä?
Mikä rimpsumekko? Näihin aloituksiin voisi oikeasti liittää kuvalinkin esimerkiksi, niin tietäisi mistä puhutaan.
Siis tällaisistako puhutaan nyt?
https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/95a38530e16641eab74fcacec34…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
162cm ja 90kg. Mitä. Helvettiä?
Etkö sä ole koskaan käynyt ulkona?
Kaikkea, mitä marketissa myydään, ei tarvitse itse ostaa. Voit edelleen ostaa ne pyöräilyshortsit ja teepaidan