Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotteko YKSIN kotona?

Vierailija
23.07.2022 |

Tästäkö alamäki alkaa? Kyllä maistuu viini mutta en halua olla mikään juoppo!

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väärinkäytä mitään päihteitä ja humalahakuisesti en enää juo. Joskus aikaisemmin oli toisin, mutta silloinkin juonti määrät oli hyvin kohtuullisia, ehkä n. 5x vuodessa.

Vierailija
42/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo yksin, ainoastaan seurassa. Yksin juodessa tulee alkkisolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen ja juot viiniä yksin kotona niin kyllä se hieman alamäeltä kuulostaa. Riippuu kyllä määrästä. Miehelle paremmalla alkonkestolla tuo ei välttämättä ole vielä niin hälyttävää, itse saatan ottaa punkkua esim. ja katsoa jotain taide-elokuvaa tai vastaavaa (en juo humaltuakseni voimakkaasti kylläkään, enkä usein).

Seksistinen ajattelu ei ole tätä päivää. Kaikki saavat olla sitä sukupuolta, jota haluavat, eikä sillä ole mitään sen kummempaa merkitystä.

Niin, mielikuvitushan määrittelee miten sisäelimet toimivat. Olet täysin oikeassa tässä asiassa.

Baaripariutuminen muuttui hyvin hankalaksi, jos ei kaikilla seuraa hakevilla ole jokin merkki, josta käy ilmi, mitä sukupuolta itse on ja mitä sukupuolta haluaisi kumppanin olevan. Lisäksi pitäisi olla erottavat merkinnät transsukupuolisille, kun moni cis-hetero ei piittaa transsukupuolisista. Kyllä nykyaika on hienoa!

Vierailija
44/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en väärinkäytä päihteitä. Käytän vain alkoholia ja sitäkin oikein.

Vierailija
45/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo yksin, ainoastaan seurassa. Yksin juodessa tulee alkkisolo.

Olet vain erityisherkkä.

Vierailija
46/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ainoastaan yksin kotona kun ei kavereita. Ei yksin viitsi lähteä mihkään.

Vierailija
47/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon tällä hetkellä siideriä ja kohta olutta, välillä saatan vetää käteen.

Kännissä runqqaaminen on jotenkin blääh. Ei toimi ainakaan mulla.

Vierailija
48/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksin juominen on sitä arjen luxusta.

Kun ei ole ketään kaveria edes selvinpäin, niin miksi ihmeessä tarvitsisin ketään silloin kun olen humalassa?

Vierailija
49/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Kiva laitella omassa rauhassa ruokaa, kuunnella musiikkia ja ottaa vähän viiniä. Joskus voi lipsahtaa jopa humalan puolelle. Seurassa juominen taas ei sovi minulle, en jaksa kuunnella muiden kännijuttuja, koska itse juon hitaasti ja melko vähän. 

Vierailija
50/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta, saa katsoa lemppariohjelmia ja youtube videoita pikku pöhnässä itsekseen.

Vierailija
51/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon ainoastaan yksin kotona kun ei kavereita. Ei yksin viitsi lähteä mihkään.

Tarkoitatko, että

- juot yksin kotona vain silloin, kun ei ole ketään kaveria seuraksi ja lähtemään kanssasi ulos?

- juot käytännössä vain yksin kotona, kun ei ole kavereita?

- yo viestin merkitys on jokin muu?

Vierailija
52/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia yksin ollessa, enkä seurassa. En halua niitä haittavaikutuksia mistään hinnasta.

Vierailija
53/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen ja juot viiniä yksin kotona niin kyllä se hieman alamäeltä kuulostaa. Riippuu kyllä määrästä. Miehelle paremmalla alkonkestolla tuo ei välttämättä ole vielä niin hälyttävää, itse saatan ottaa punkkua esim. ja katsoa jotain taide-elokuvaa tai vastaavaa (en juo humaltuakseni voimakkaasti kylläkään, enkä usein).

Kyse on pikemminkin elämäntyyleistä. Kaikki eivät harrasta baareja ja terasseja tai kutsu vieraita illanviettoihin kuin korkeintaan kerran pari vuodessa.

Vierailija
54/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia uskonnollisista syistä.

Vierailija
55/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi.

Vierailija
56/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on pikemminkin elämäntyyleistä. Kaikki eivät harrasta baareja ja terasseja tai kutsu vieraita illanviettoihin kuin korkeintaan kerran pari vuodessa.

Ajattelin itse tätä terveyden ja riippuvuuden näkökulmasta.

Vierailija
57/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja järjenkäytöstä. Jos oluen hinta baarissa tai terassilla on vaikka seitsenkertainen kaupan hintaan verrattuna, saa olla aika hyvät perusteet tai tulot lähteä tinttaamaan sinne. Joillekinhan se ei ole merkityksellinen. Hinta siis. Monille on.

Vierailija
58/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin itse tätä terveyden ja riippuvuuden näkökulmasta.

Elämästä ei selviä hengissä. Eikä paheeton elämä edes välttämättä ole sen pitempi, se vain tuntuu siltä.

Vierailija
59/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja järjenkäytöstä. Jos oluen hinta baarissa tai terassilla on vaikka seitsenkertainen kaupan hintaan verrattuna, saa olla aika hyvät perusteet tai tulot lähteä tinttaamaan sinne. Joillekinhan se ei ole merkityksellinen. Hinta siis. Monille on.

Alkuillasta tuo käy mielessä, loppuillasta en ajattele asiaa enää. En katso tiliotetta seuraavana päivänä :D

Vierailija
60/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon. Joskus kavereita liittyy seuraan, joskus ei. Oon kyllä juoppo, mutta ei se mitään.

Asiaan liittyviä todellisia kommentteja:

- Olenhan minä juoppo, mutta en minä mikään alkoholisti ole.

- Olenhan minä alkoholisti, mutta en mikään rappioalkoholisti.

(Sanamuotoja/rakennetta lievästi muokattu, asiasisältö on alkuperäinen. Toim. huom.)

Tiedän. Ei kuitenkaan päde minun tapaukseeni, koska tiedostan olevani alkoholisti, ja että rappioon tämä johtaa ennemmin tai myöhemmin. En elä missään harhakuvitelmissa. Se on ainoa huoleni, että toivottavasti vanhempani ehtivät kuolla ennen minua.

Hyvää iltaa sinulle. Nautitaan elämästä kukin omalla tavallamme.