Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotteko YKSIN kotona?

Vierailija
23.07.2022 |

Tästäkö alamäki alkaa? Kyllä maistuu viini mutta en halua olla mikään juoppo!

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeestaan. Naisseuraa tulossa klo 21:00..ehkä otan muutaman paukun.

mies54v

Onko tuntiveloitus vai ennalta sovittu pakettihinta?

Hopiksen terassikierros ei sitten toiminut?

Vierailija
22/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon. Joskus kavereita liittyy seuraan, joskus ei. Oon kyllä juoppo, mutta ei se mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tällä hetkellä siideriä ja kohta olutta, välillä saatan vetää käteen.

Vierailija
24/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin se on parasta: kukaan ei kysele jos yksi paukku riittää koko illaksi,ja  ei tarvitse kuunnella humalaisten jorinoita ja voi lopettaa silloin kun haluaa

Vierailija
25/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kyllä. Kipulääkkeet melko stydejä mutta en tosiaan sekaisin käytä. Keskaria juon silloin tällöin ja alan aikaisin nukkumaan. Kas kummaa yöllä 3-10.00 käytännössä ei juuri ole kipuja. En enää lähde kylille pyörimään kun ei siellä mitään ole. Samoin morkkis pienempi.

Vierailija
26/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo. Yksi siiderikin niin tarkoittaa, että nukahdan sohvalle ja ilta pilalla. Juon vain juhlissa ym

Vierailija
27/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri lonkeron jääkaappiin ja yksi hän minä sen juon, koska maanviljelijämies aina töissä.

Vierailija
28/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin se on parasta: kukaan ei kysele jos yksi paukku riittää koko illaksi,ja  ei tarvitse kuunnella humalaisten jorinoita ja voi lopettaa silloin kun haluaa

Täsmälleen samaa mieltä. Aivan yksin tosin en ole, mutta saatan ottaa yhden tai kaksi ja puoliso ei yleensä juo mitään.

Vierailija
29/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo ollenkaan koskaan mitään missä on alkoholia

Vierailija
30/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen ja juot viiniä yksin kotona niin kyllä se hieman alamäeltä kuulostaa. Riippuu kyllä määrästä. Miehelle paremmalla alkonkestolla tuo ei välttämättä ole vielä niin hälyttävää, itse saatan ottaa punkkua esim. ja katsoa jotain taide-elokuvaa tai vastaavaa (en juo humaltuakseni voimakkaasti kylläkään, enkä usein).

Vierailija
31/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikännit silloin tällöin on ihan parhautta. Saa tehdä mielin määrin tuplapaukkuja ja kuunnella sellaista musiikkia kuin haluaa eikä kukaan valita.

Vierailija
32/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikännit ovat parhaat.

Vierailija
33/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon. Joskus kavereita liittyy seuraan, joskus ei. Oon kyllä juoppo, mutta ei se mitään.

Asiaan liittyviä todellisia kommentteja:

- Olenhan minä juoppo, mutta en minä mikään alkoholisti ole.

- Olenhan minä alkoholisti, mutta en mikään rappioalkoholisti.

(Sanamuotoja/rakennetta lievästi muokattu, asiasisältö on alkuperäinen. Toim. huom.)

Vierailija
34/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen ja juot viiniä yksin kotona niin kyllä se hieman alamäeltä kuulostaa. Riippuu kyllä määrästä. Miehelle paremmalla alkonkestolla tuo ei välttämättä ole vielä niin hälyttävää, itse saatan ottaa punkkua esim. ja katsoa jotain taide-elokuvaa tai vastaavaa (en juo humaltuakseni voimakkaasti kylläkään, enkä usein).

Seksistinen ajattelu ei ole tätä päivää. Kaikki saavat olla sitä sukupuolta, jota haluavat, eikä sillä ole mitään sen kummempaa merkitystä.

Vierailija
35/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistinen ajattelu ei ole tätä päivää. Kaikki saavat olla sitä sukupuolta, jota haluavat, eikä sillä ole mitään sen kummempaa merkitystä.

Niin, mielikuvitushan määrittelee miten sisäelimet toimivat. Olet täysin oikeassa tässä asiassa.

Vierailija
36/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikännit on aliarvostettu harrastus.

Vierailija
37/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo. Yksi siiderikin niin tarkoittaa, että nukahdan sohvalle ja ilta pilalla. Juon vain juhlissa ym

Laita makuuhuoneeseen telkkari, tai mikä sitten sohvalle nukahtamisen aiheuttaakin.

Vierailija
38/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan se yksin on.

Vierailija
39/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeestaan. Naisseuraa tulossa klo 21:00..ehkä otan muutaman paukun.

mies54v

Onko tuntiveloitus vai ennalta sovittu pakettihinta?

Hopiksen terassikierros ei sitten toiminut?

Erehdyt henkilöstä

mies54v

Vierailija
40/82 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Noin joka toinen kuukausi ostan siiderin/yhden annoksen kuohuviinipullon. Nämä juon ihan yksin. Muuten en alkoholia käytä.