Juotteko YKSIN kotona?
Tästäkö alamäki alkaa? Kyllä maistuu viini mutta en halua olla mikään juoppo!
Kommentit (82)
Juon. Joskus kavereita liittyy seuraan, joskus ei. Oon kyllä juoppo, mutta ei se mitään.
Juon tällä hetkellä siideriä ja kohta olutta, välillä saatan vetää käteen.
Yksin se on parasta: kukaan ei kysele jos yksi paukku riittää koko illaksi,ja ei tarvitse kuunnella humalaisten jorinoita ja voi lopettaa silloin kun haluaa
Käytännössä kyllä. Kipulääkkeet melko stydejä mutta en tosiaan sekaisin käytä. Keskaria juon silloin tällöin ja alan aikaisin nukkumaan. Kas kummaa yöllä 3-10.00 käytännössä ei juuri ole kipuja. En enää lähde kylille pyörimään kun ei siellä mitään ole. Samoin morkkis pienempi.
En juo. Yksi siiderikin niin tarkoittaa, että nukahdan sohvalle ja ilta pilalla. Juon vain juhlissa ym
Laitoin juuri lonkeron jääkaappiin ja yksi hän minä sen juon, koska maanviljelijämies aina töissä.
Vierailija kirjoitti:
Yksin se on parasta: kukaan ei kysele jos yksi paukku riittää koko illaksi,ja ei tarvitse kuunnella humalaisten jorinoita ja voi lopettaa silloin kun haluaa
Täsmälleen samaa mieltä. Aivan yksin tosin en ole, mutta saatan ottaa yhden tai kaksi ja puoliso ei yleensä juo mitään.
Jos olet nainen ja juot viiniä yksin kotona niin kyllä se hieman alamäeltä kuulostaa. Riippuu kyllä määrästä. Miehelle paremmalla alkonkestolla tuo ei välttämättä ole vielä niin hälyttävää, itse saatan ottaa punkkua esim. ja katsoa jotain taide-elokuvaa tai vastaavaa (en juo humaltuakseni voimakkaasti kylläkään, enkä usein).
Kalsarikännit silloin tällöin on ihan parhautta. Saa tehdä mielin määrin tuplapaukkuja ja kuunnella sellaista musiikkia kuin haluaa eikä kukaan valita.
Vierailija kirjoitti:
Juon. Joskus kavereita liittyy seuraan, joskus ei. Oon kyllä juoppo, mutta ei se mitään.
Asiaan liittyviä todellisia kommentteja:
- Olenhan minä juoppo, mutta en minä mikään alkoholisti ole.
- Olenhan minä alkoholisti, mutta en mikään rappioalkoholisti.
(Sanamuotoja/rakennetta lievästi muokattu, asiasisältö on alkuperäinen. Toim. huom.)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja juot viiniä yksin kotona niin kyllä se hieman alamäeltä kuulostaa. Riippuu kyllä määrästä. Miehelle paremmalla alkonkestolla tuo ei välttämättä ole vielä niin hälyttävää, itse saatan ottaa punkkua esim. ja katsoa jotain taide-elokuvaa tai vastaavaa (en juo humaltuakseni voimakkaasti kylläkään, enkä usein).
Seksistinen ajattelu ei ole tätä päivää. Kaikki saavat olla sitä sukupuolta, jota haluavat, eikä sillä ole mitään sen kummempaa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksistinen ajattelu ei ole tätä päivää. Kaikki saavat olla sitä sukupuolta, jota haluavat, eikä sillä ole mitään sen kummempaa merkitystä.
Niin, mielikuvitushan määrittelee miten sisäelimet toimivat. Olet täysin oikeassa tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
En juo. Yksi siiderikin niin tarkoittaa, että nukahdan sohvalle ja ilta pilalla. Juon vain juhlissa ym
Laita makuuhuoneeseen telkkari, tai mikä sitten sohvalle nukahtamisen aiheuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeestaan. Naisseuraa tulossa klo 21:00..ehkä otan muutaman paukun.
mies54v
Onko tuntiveloitus vai ennalta sovittu pakettihinta?
Hopiksen terassikierros ei sitten toiminut?
Erehdyt henkilöstä
mies54v
Joo. Noin joka toinen kuukausi ostan siiderin/yhden annoksen kuohuviinipullon. Nämä juon ihan yksin. Muuten en alkoholia käytä.
Hopiksen terassikierros ei sitten toiminut?