Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä peset iltaisin meikit pois?

Vierailija
23.07.2022 |

Itse olen jo vuosia pyyhkinyt koko kasvot silmämeikipoistoaineella. Sellaisella öljyisellä. Jää yöksi vähän öljyiseksi.
Mietin vain että vaikuttakoha tuo ihon rasvaisuuteen... on melko rasvainen ja finnejäkin tulee välillä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään myytävät meikinpuhdistusaineet eivät soveltuneet iholleni, käytän siis vedenkestäviä meikkejä.

Ruuanlaitossa käytän oliiviöljyä ja sitäkin kokeilin muttei sekään ollut mulle sopiva.

Kookosöljyä ja vaseliinia en ole kokeillut, kun jos ne ei sovi mulle niin loppuaineilla ei ole oikein käyttöä mulle.

Alla olevan linkin mukaisesti oon jo vuosia käyttänyt meikin poistoon vauva shampoota. Toimii mulle.

https://www.voice.fi/muoti-ja-kauneus/a-73855

Vierailija
22/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään myytävät meikinpuhdistusaineet eivät soveltuneet iholleni, käytän siis vedenkestäviä meikkejä.

Ruuanlaitossa käytän oliiviöljyä ja sitäkin kokeilin muttei sekään ollut mulle sopiva.

Kookosöljyä ja vaseliinia en ole kokeillut, kun jos ne ei sovi mulle niin loppuaineilla ei ole oikein käyttöä mulle.

Alla olevan linkin mukaisesti oon jo vuosia käyttänyt meikin poistoon vauva shampoota. Toimii mulle.

Jatkossa kannattaa kokeilla öljynjalostusteollisuuden tuotteiden ja ruoka-aineiden sijaan iholle tarkoitettua kosmetiikkaa. Alla olevassa linkissä muutama suositus.

https://miiajohansson.com/2022/02/paras-luonnon-puhdistusoljy-x-5/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vettä ja saippuaa.

Ja vaikka tämä tapa herättää vastustusta puhdistusainetehtailijoissa, ryppyjä ei ole vaikka ikää on.

Ihon kunto ratkeaa sillä mitä syö, eikä sillä millä sen puhdistaa.

En ymmärrä mikä järki on ihan tahallaan järkyttää ihon happitasapainoa emäksisellä saippualla. Saako siitä jonkun vaatimattomuuspalkinnon vai mitä?

Minkäs törsäyspalkinnon saa siitä, jos käyttää vuodessa satasia puhdistusaineisiin, vaikka saippua riittäisi?

Mainosten orjat ry voisi joskus testata mitä vesi ja saippua tekee. Ehkä se ei sovi kaikille, mutta osalle käy, enkä tajua miksi se herättää moista katkeruutta.

Minä tunnen muutamia ihmisiä jotka putsaavat kasvonsa vedellä ja saippua, eikä heillä ole ihonsa kanssa mitään ongelmia.  Kai sitä jokainen osaa valita itselleen sopivat puhdistusmenetelmät.

Vierailija
24/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut käytössä jo vuosia Clinique Take the Day off balm ja sen jälkeen pyyhin vielä Biothermin misellaarivedellä.

Vierailija
25/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamed

Vierailija
26/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa fiksu ap.

Joo, fiksuudesta en tiedä, mutta helppoa on vanulapuilla yhdellä tuotteella pyyhkiä kasvot puhtaaksi. Ja siis ennen tätä käyn aina suihkussa, jossa pesen kasvot kasvojen puhdistusgeelillä. Ja siis silmämeikinpoistoaineella viimeistely. Jonkin verran lähtee vielä pyyhittäessä.

Voisi tosiaan kokeilla jotain muuta konstia, ja katsoa miten vaikuttaa ihoon. 😃

Vierailija
27/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen puhdistuspyyhkeillä yleensä. Joskus jollain ihan oikeallakin meikinpoisto tuotteella. Mutta vauvapyyhkeet on niin näppäriä.

Vierailija
28/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen puhdistuspyyhkeillä yleensä. Joskus jollain ihan oikeallakin meikinpoisto tuotteella. Mutta vauvapyyhkeet on niin näppäriä.

Eikös noista jää todella lähmäinen ja tunkkainen fiilis?

Vierailija
29/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vettä ja saippuaa.

Ja vaikka tämä tapa herättää vastustusta puhdistusainetehtailijoissa, ryppyjä ei ole vaikka ikää on.

En ymmärrä mikä järki on ihan tahallaan järkyttää ihon happitasapainoa emäksisellä saippualla. Saako siitä jonkun vaatimattomuuspalkinnon vai mitä?

Minkäs törsäyspalkinnon saa siitä, jos käyttää vuodessa satasia puhdistusaineisiin, vaikka saippua riittäisi?

Mainosten orjat ry voisi joskus testata mitä vesi ja saippua tekee. Ehkä se ei sovi kaikille, mutta osalle käy, enkä tajua miksi se herättää moista katkeruutta.

Meikki ei kylläkään lähde saippualla mihinkään.

Vierailija
30/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vettä ja saippuaa.

Joku hapan pesuneste ei juuri saippuaa kalliimpaa ole.

Vierailija
31/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös noista jää todella lähmäinen ja tunkkainen fiilis?

Jää. Lisäksi meikki jää vaan pyörimään naamaan.

Vierailija
32/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa kannattaa kokeilla öljynjalostusteollisuuden tuotteiden ja ruoka-aineiden sijaan iholle tarkoitettua kosmetiikkaa. Alla olevassa linkissä muutama suositus.

https://miiajohansson.com/2022/02/paras-luonnon-puhdistusoljy-x-5/

Aika hintavia on nuo tuotteet.

Kuten sanoin käytän vauva shampoota, toimii hyvin minulla. 

Sekin on plussaa että ruokaostosten yhteydessä voin ostaa puhdistusaineet.

Vierailija
33/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla suihkussa käydessä pesen kasvotkin vartalosuihkugeelillä. Ihan sama lopputulos kuin kasvoille tarkoitetulla geelillä. Samaa ainetta eri purkissa ja eri hinnalla?

Vierailija
34/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alesta mikrokuituliinan, jonka pitäisi poistaa meikit ilman aineita. Se ei toimi minulla riittävän tehokkaasti sellaisenaan, joten käytän puhdistusmaitoa, jonka sitten pyyhin pois tuolla liinalla. Lähtee aurinkovoiteenkin jämät paremmin pois kuin millään muulla kokeilemallani menetelmällä.

Käytän tämän jälkeen vielä Cliniquen kuorivaa kasvovettä. Ihoni menee aivan tukkoon ilman sitä.

Vierailija
35/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa fiksu ap.

Joo, fiksuudesta en tiedä, mutta helppoa on vanulapuilla yhdellä tuotteella pyyhkiä kasvot puhtaaksi. Ja siis ennen tätä käyn aina suihkussa, jossa pesen kasvot kasvojen puhdistusgeelillä. Ja siis silmämeikinpoistoaineella viimeistely. Jonkin verran lähtee vielä pyyhittäessä.

Pyyhi ensin suurimmat kasvoista jollain (mä käytän ihan kosteuspyyhkeitä, esim. rainbow'n face care on hyvä ja edullinen) ja sitten suihkussa pesu?

Vierailija
36/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin alesta mikrokuituliinan, jonka pitäisi poistaa meikit ilman aineita. Se ei toimi minulla riittävän tehokkaasti sellaisenaan, joten käytän puhdistusmaitoa, jonka sitten pyyhin pois tuolla liinalla. Lähtee aurinkovoiteenkin jämät paremmin pois kuin millään muulla kokeilemallani menetelmällä.

Käytän tämän jälkeen vielä Cliniquen kuorivaa kasvovettä. Ihoni menee aivan tukkoon ilman sitä.

Oletko varma ettet käsittänyt väärin mikrokuituliinaa? Se soveltuu siivoamiseen pinnoilta ilman aineita, mutta tuskin meikinpoistoon.

Vierailija
37/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa fiksu ap.

Pyyhi ensin suurimmat kasvoista jollain (mä käytän ihan kosteuspyyhkeitä, esim. rainbow'n face care on hyvä ja edullinen) ja sitten suihkussa pesu?

Niin..🤔 Mutta jos ei suihkun jälkeen enää millään putsaa, jää tunne että kasvot eivät ole puhtaat. 😀

Vierailija
38/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä ja saippuaa.

Mummuni, 75-vuotias kävi elämänsä ensimmäisen kerran kosmetologilla.

Kosmetologi siinä kehuskeli, miten hyvässä kunnossa mummuni iho oli ja kysäisi millä mummuni ihoaan hoitaa.

Hän vastasi pesevänsä kasvot vedellä ja saippualla ja johan alkoi kosmetologi löytämään ihostaan kaikenlaista vikaa. 😂

Vierailija
39/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.boozt.com/fi/fi/biotherm/biosource-total-renew-oil-200-ml_1…

Tästä en luovu, on vaan niin kätevä ja hyvä. Alessa nyt monessa paikassa nähtävästi.

Vierailija
40/51 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa fiksu ap.

Niin..🤔 Mutta jos ei suihkun jälkeen enää millään putsaa, jää tunne että kasvot eivät ole puhtaat. 😀

Sulla on huono putsari? Kokeile tuota Biothermin, poistaa kaiken mutta ei ärsytä ihoa. Ja on pirun riittoisaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme