Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette Dacia-automerkistä?

Vierailija
22.07.2022 |

Olen tähän saakka ostanut Toyotoja, mutta niillä ei ole enää halvempaa mallia, jossa kuitenkin olisi kunnollinen tavaratila. Yarikseen ei mahdu juuri mitään tavaratilaan.

Käytetyn auton osto pelottaa liikaa. Onko Dacia surkea ja ruostuuko se? Saako pitkään varaosia?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varaosia helposti saatavilla. Eli onko se riittävän yleinen auto?

Mikä sen malleista on yleisin.

Vierailija
82/84 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt pari-kolme vuotta vanhan auton uskaltaa ostaa, näissä on tehdastakuukin vielä voimassa. Löytyykö Kia, Hyundai, Rellu-akselilta mieluisaa, Renault Cliosta saa farkkuversionkin kohtuu huokeasti. Ajokokemusta näistä ei kylläkään itselläni ole enkä daciaa edes harkitsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin myydään pari kolme vuotta vanhaa autoa kohtuulliseen hintaan. Ja tokko on alustaa massattu.

Yhdellä korjaamolla kerran mulle sanottiin, että juuri juttelivat muiden työntekijöiden kanssa, että aina niissä käytetyissä autoissa on joku vika.

Vierailija
84/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu samaan sarjaan kuin esimerkiksi Renault, Citroenin, Peugeot, Fiat

ROMUJA.

Ken noita merkkejä ostavat, saavat varautua siihen että korjaamo keikat tulevat tutuiksi monta kertaa vuodessa.

Yhden kohdan kun saa kuntoon, on toisessa jo vikaa.

Arvosana noille ja Dacialle korkeintaan 6 .

Mulla on ollut 20 vuotta kolme eri Sitikkaa ajossa. Romusta en todellakaan tiedä - kerran vuoteen huolto ja uusintakatsastuksia ei ole tarvinnut tehdä. Olen ajanut näillä kolmella autolla yhteensä liki 700 000 kilometriä. Aina kerrasta käyntiin myös kolmen kympin pakkasilla, ei öljyvuotoja, vaihteisto-ongelmia, sähkövikoja tai ruostuvia peltejä. Joo, on vaihdettu jarrupaloja ja -satuloita, akkuja tms. sitä samaa KULUTUSOSAA MITÄ KAIKKIIN MUUNKIN MERKKISIN VAIHDETAAN. Mukavia, hyvin varusteltuja ja erinomaisia ajettavuudeltaan.

Dacialla en ole ajanut, mutta yks tuttu sitä kerran kehui, että käy ja kukkuu ja siinä on rahalle vastinetta, jos ei haittaa kaikkien besser wissereiden laukomat katteettomat kommentit.