Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertin painajainen: miehen veli jo viidettä päivää kylässä

Vierailija
22.07.2022 |

On esiteini-ikäisen poikansa kanssa. En jaksa enää vieraita. Eivät saa omatoimisesti ruokaa otettua saati laitettua. Puhumattakaan, että saisin itse olla rauhassa kotonani. Joka paikassa astioita, tyhjiä tölkkejä ..Joo kylässä saa käydä, mutta viikko melkein alkaa olla liikaa. Meillä miehen kanssa vika lomaviikko niin menee sit näin..Huoh. Oon ihan puhki vaikka koitan parhaani mukaan vältellä heitä nyt..Mites muut jaksatte vieraita monta päivää putkeen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo miehellesi muka ok? Ei kai sinun tarvitse passata? Mies hoitakoot omat vieraansa.

Vierailija
2/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täällä uikuta vaan sano tuo suoraan vieraillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista.

Vierailija
4/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Meillä joskus ulkomailta vieraita pidempään. Silloin vaan asennoidun ja tsemppiä itseäni. Mutta on ihanaa, kun lähtevät, vaikka ovat kivoja ja osallistuvat ruualaittoon ymn.

Vierailija
5/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät siivousperjantain käyntiin, kaikki siivoaa. Roskat pois, tiskit tiskataan, imuroidaan jne.... ruoan sa hoitaa joku muu kuin sinä eli miehen veli tarjoaa pitsat koko porukalle.

Vierailija
6/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo miehellesi muka ok? Ei kai sinun tarvitse passata? Mies hoitakoot omat vieraansa.

On ok..Tai sitten ei kehtaa sanoa. En tiedä. No parhaani mukaan koitan olla passaamatta. Mutta ei ne astiat itsestään peseydy ja täytyyhän minunkin syödä. Nyt vaan kahden sijasta on neljän verran noita. Olen kyllä sanonut miehelle että hoitakoot ruuan nyt. En kokkaa enää yhtään. Ap

Vierailija
7/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät siivousperjantain käyntiin, kaikki siivoaa. Roskat pois, tiskit tiskataan, imuroidaan jne.... ruoan sa hoitaa joku muu kuin sinä eli miehen veli tarjoaa pitsat koko porukalle.

Tämän kun joskus näkisi. Ei ole vastavuoroista tämä yhtään. Miehen veli ei osta itse edes ruokia ikinä. Uskomattoman itsekäs. Ap

Vierailija
8/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla se samainen miehen veli, joka ei koskaan tiskaa?

Vierailija
9/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ovat siellä noin kauan? Oliko sovittu yhdessä etukäteen noin pitkästä vierailusta? Voin vaan kuvitella miten koville ottaa.

Vierailija
10/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi passaat niitä? Sanot että ruokaa ei ole eikä tule, ostakaa ja tehkää itse. Tuo on muutenkin jo niin pitkä kyläilyaika, itse en ottaisi kotiini ketään yhtä tai kahta yötä pidemmäksi aikaa.

Vierailija
11/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ovat siellä noin kauan? Oliko sovittu yhdessä etukäteen noin pitkästä vierailusta? Voin vaan kuvitella miten koville ottaa.

No mies sopinut vissiin heidän kanssaan..Ei mulle kertonut edes, että tulevat. Tulin itse reissusta viime sunnuntaina ja silloin ilmoitti. Olisin jäänyt reissuun, jos olisin tiennyt. Ap

Vierailija
12/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi passaat niitä? Sanot että ruokaa ei ole eikä tule, ostakaa ja tehkää itse. Tuo on muutenkin jo niin pitkä kyläilyaika, itse en ottaisi kotiini ketään yhtä tai kahta yötä pidemmäksi aikaa.

En aiokaan enää passata. Vaikka mies koittaa syyllistää. Ap

Vierailija
13/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lähteä jonnekin? Minä en kestäisi, menisin vaikka lähimetsään telttaan ja kävisin kotona vain peseytymässä.

Vierailija
14/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään päivää meillä omissa tiloissa. Jos yövieraita tulee, he majoittuvat piharakennuksessa, jossa on oma keittiö ja kylpyhuone. Yhdessä vietetään aikaa vaihdellen sen mukaan, kumman vieraita ovat. Jos ovat minun vieraitani, minä katson heille paikat kuntoon ja hommaan esimerkiksi näin kesällä grillattavaa illaksi ja aamiaista heidän jääkaappiinsa. Jos ovat puolison vieraita, niin hän miettii, mitä haluaa tarjoilla ja mitä odottaa vieraiden tuovan tullessaan. Joitakin miehen vieraita käyn tervehtimässä ja istumassa heidän kanssaan iltaa yhtenä iltana, joitakin en.

Yövieraat eivät olleet terveitä silloinkaan, kun asuin yksin kerrostalossa. Kaupungeissa on hotelleja. Lienee turha mainita, etten itsekään mene kenenkään luo yökylään.

Vierailija
15/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko lähteä jonnekin? Minä en kestäisi, menisin vaikka lähimetsään telttaan ja kävisin kotona vain peseytymässä.

Olin ehdottamassa samaa. Tosin en telttaa vaan lähtemistä Tallinnaan, kaupunkilomalle Suomeen tms.

nr 14

Vierailija
16/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei introverttinä haittaa ylimääräinen työ vaan rasittaa se etten saa olla omissa oloissani riittävästi kun on vieraita

Vierailija
17/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä passaa enää, ja miehen kanssa noiden lähdettyä tiukka keskustelu siitä, että varoittamattaei voi yhteiseen kotiin kumpikaan kutsua ketään päiväkausiksi, saati että odottaa sun vielä passaavan.

Jos mies ei kykene ymmärtämään että tuo on kohtuutonta ja olet ärtynyt ihan syystä, niin itselläni saattaisi mennä jopa maku koko suhteeseen, koska oman kumppanin ovimattona ja kotipiikana kohteleminen on tosi kurjaa.

Vierailija
18/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat

Vierailija
19/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? Miksi et toimi niin kuin sinulle ehdotetaan vaan aina teet tämän saman aloituksen?

Vierailija
20/49 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kun joskus näkisi. Ei ole vastavuoroista tämä yhtään. Miehen veli ei osta itse edes ruokia ikinä. Uskomattoman itsekäs. Ap

Törkeetä. Tuossa taas huomaa, että samassa sisarussarjassa voi kasvaa kovin monenlaisia tyyppejä.