Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen noin 30 ÄO-pisteen päässä keskivertolampaasta, teistä ei ole minulle älyllisesti vastusta.

Vierailija
22.07.2022 |

Olen noin 30 ÄO-pisteen päässä keskivertolampaasta, teistä ei ole minulle älyllisesti vastusta. Siitä pitää huolen jatkuva kouluttautumiseni maineikkaan Prager Universityn kursseilla. Vapaa-aikanani haen tietoa maailman tilasta kuuntelemalla mm. Paul Joseph Watsonia, Jordan Petersonia, Alex Jonesia sekä usean muun älykön lähetyksiä, joista te matoset ette varmasti ole edes kuulleet.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lampaan keskiälykkyys? Liekö, kuten koirat ja kissat, noin 3-vuotiaan lapsen tasolla?

Siinä tapauksessa et yllä aikuisten ihmisten keskiarvoon, joka on 100 pistettä.

Mun äo (virallinen, ei mikään nettitesti) on 156.

Aloituksestasi päätellen olet aika yksinäinenkin. Mitä jos menisit laitumelle toisten lampaiden joukkoon?

Vierailija
2/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lapsentasoinen incel. Liekö pippelöinenkin kuin vauvalla ja kivekset laskeutumatta?

Yleensä nuo tilat tunnistetaan ja hoidetaan (mikäli hormoneilla pystytään eikä ongelma ole geneettinen) pikkulapsena, mutta sun vanhempia ei näköjään kiinnostanut

Vierailija
4/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sanot olevasi 30 pisteen päässä keskiverrosta kuulostaa siltä kuin älykkyysosamääräsi olisi 70. 

Vierailija
5/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sanot olevasi 30 pisteen päässä keskiverrosta kuulostaa siltä kuin älykkyysosamääräsi olisi 70. 

Sitähän se tarkoittaa. Minulla on kehitysvamma.

Ap

Vierailija
6/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi inkkelin perjantai.

Vierailija
7/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat kuitenkin kohtuu sujuvasti ottaen huomioon, että olet n. 5-vuotiaan tasolla.

Vierailija
8/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on lapsentasoinen incel. Liekö pippelöinenkin kuin vauvalla ja kivekset laskeutumatta?

Yleensä nuo tilat tunnistetaan ja hoidetaan (mikäli hormoneilla pystytään eikä ongelma ole geneettinen) pikkulapsena, mutta sun vanhempia ei näköjään kiinnostanut

Nyt oli kyllä niin kova argumentti että laatija mahtaa olla ylipiston professori!

Vierailija
9/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kirjoittaa puolestani kun itse en osaa.

Ap

Vierailija
10/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto Suomessa on 130.

Vierailija
11/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaan älykkyys on alhainen.

Vierailija
12/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sinua pökkinyt kun olet noin äreänä 🐏

Vierailija
13/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 pistettä enemmän kuin AV-mammoilla.... AP:n älykkyysosamäärä on siis hieman alle 100.

Vierailija
14/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä niin kova argumentti että laatija mahtaa olla ylipiston professori!

Ylipiston?

Missä muualla on professoreja kuin yliopistoissa?

Vierailija
15/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti teitä p*dareita. Ihan sama minkä ketjun avaa niin on joku creepy p*darimamma kommentoimassa. Vai oletko mies?

Vierailija
16/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto Suomessa on 130.

Kyllä se on se sata.

Tuo 130 tulee kun jätetään persut pois tutkimusaineistosta. Ne laskevat keskiarvoa.

Vierailija
17/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelet ns gate keeppereiden medioita? Tuu vaan syvemmälle jäniksen koloon rohkeesti.

Vierailija
18/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kerroppa mihin avaruus loppuu?

Vierailija
19/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin hiljattain tutkimuksen suomalaisten häpeästä.

Miesten suurimmat häpeän aiheet liittyivät yksinäisyyteen, lyhyyteen ja lihavuuteen.

Mä kärsin näistä kaikista.

Ap

Vierailija
20/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kerroppa mihin avaruus loppuu?

S-kirjaimeenhan se loppuu. Seuraava kysymys.