Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies joka pyytää apua naisilta ongelmaani.

AP
22.07.2022 |

Okei. Pyydän jo anteeksi pitkää tekstiä mutta minun pitää selostaa tämä tarinani jotta täältä voisi saada minua hyödyttäviä vinkkejä. Olen 27- vuotias mies ja tarvitsisin apua erääseen kinkkiseen ongelmaani. Eräs nainen johon olen ollut ihastunut ammattikouluajoista asti on nyt eronnut poikaystävästään ja on facebookin mukaan sinkku. Haluaisin pyytää hänet kahville mutta emme ole olleet yhteydessä yli 9 vuoteen. Emme kouluaikoinakaan jutelleet kuin pari kertaa sillä tiesin hänen olevan silloin varattu ja halusin pitää etäisyyttä häneen sillä hänen lähellään oleminen tuntui samaan aikaan ihanalta mutta samalla pahalta koska hän oli varattu ja lopputuloksena olisi ollut vain pelkkiä tunnontuskia ja sydänsuruja.

Tämä nainen seurusteli opiskeluaikanamme erään mäntin kanssa ja en silloin viitsinyt lähestyä häntä koska siinä olisi vain polttanut omat näppinsä kun lähtee leikkimään tulella. Facebookissa hänen profiilinsa status on nyt muuttunut sinkuksi. Hän ei ole fb kaverilistallani mutta haluaisin nyt pyytää häntä kahville sillä haluaisin edelleen tutustua häneen.

Nyt päästään siihen varsinaiseen kysymykseeni. Jos lähetän tälle naiselle kaveripyynnön ja pyydän häntä treffeille niin miten hän suhtautuisi tällaiseen puolituntemattomaan mieheen jonka kanssa hän on vain jutellut pari kertaa kouluaikoina? Mietin myös että hän on ehkä unohtanut minut mutta minä en ole unohtanut häntä. Jos täältä saisi vähän vinkkejä miten minun tulisi tätä asiaa lähestyä. En halua vaikuttaa miltään creepyltä hyypiöltä vaan mieheltä joka haluaa tutustua häneen paremmin nyt kun siihen on auennut tilaisuus.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo mies, naiset ovat vaarallisia, ja aistivat heikkoutesi kun pyydät apua! Seuraksena harpyijaparvi käy kimppuun ja repii sinut henkisesti kappaleiksi! Voit yrittää pelastaa tilanteen osoittamalla miehekkyyttä, kuten avaamalla tiukasti kiinni olevan purkin paljain käsin.

Vierailija
22/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan sulla oli se toinen ketju samasta aiheesa ja siinä kannustettiin ottamaan yhteyttä.

En edelleenkään tiedä mistä on kysymys. En ole tuo henkilö keneksi minua väität.

-AP

Sanamuodot ovat aivan samoja. Hyvä yritys hermanni.

Jos nainen on olemassa, laita jo se kaveripyyntö.

Jos keksit päästäsi tai yrität saada ohjeita tuntemattomien facebook-häirintään, niin eipä kannata paljon odotella flaksin käyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ensiksi laitat kaveripyynnön ja jos hän hyväksyy sen, niin kyselet kuulumisia ja katsot miten hän vastailee. Yhtäkkiä kahville kysyminen vuosien jälkeen voi olla vähän creepyä.

Itse ainakin laitoin ihan tekstiviestin saman tyyppisessä tilanteessa, ehdottelin tapaamista kahvittelun merkeissä. 15 vuoteen ei ollut mitään kontaktia, sitä ennen laivalla tavattu ja sielläkin pelkkää juttelua ettei kuvitella mitään ihmeellistä.

Hyvin toimi, parin vuoden seurustelu tuosta syntyi. Jos näitä alkaa liikaa miettimään ja analysoimaan mitä voi tehdä ja mitä ei niin eihän siitä mitään tule... varsinkin jos jotain vauva foorumin neuvoja noudatat niin metsään menee :DDD

Vierailija
24/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko laitoit kaveripyynnön? Vai ehtiikö hänen parisuhdestatuksensa muuttua jälleen varatuksi ennen kuin saat sen aikaiseksi?

Vierailija
25/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvitella tilanteen, jossa et ole ihastunut häneen ja ottaisit muuten vain yhteyttä? Miten silloin toimisit? JOs osaat kuvitella tilanteen, niin tee sen mukaan. 

Mitä enemmän kohde kiinnostaa sen enemmän suorituspainetta, mikä olisi oikein. Loppujen lopuksi sellaisessa tilanteessa kokee tekevänsä kaiken väärin, vaikka suurin osa omasta käytöksestä olisi  ihan ok.

Niinpä ei ole omituista ottaa yhteyttä vanhaan puolituttuun. Ihmiset saattavat jopa ilahtua, että joku muistaa. Olipa se sitten kaveripyyntö tai viesti, että mitä kuuluu. 

Jos toinen pitää sinua creepynä hän tekee sen silloin jokaisen kohdalla, joka lähestyy ystävällisissä aikeissa. Ja kun et odota mitään suuria tapahtuvaksi et myöskään pety. Hänellä kun voi olla jo uusi romanssi käynnissä ja josta ei halua somessa kertoilla, Niinpä vain pää kylmänä otat sen roolin, että vanha amistuttu täällä huhuilee ja siinä kaikki. Nyt aluksi siis.

Vierailija
26/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä olennaista, kuinka hyvin hän tunsi sinut silloin.

Jos vain ihailit häntä kaukaa, hän ei välttämättä tunne sinua lainkaan, eikä muista. Silloin minä ainakaan en edes hyväksyisi kaverikutsua, kun ajattelisin, että joku ihan random tyyppi tunkee kaveriksi. Varsinkaan ei silloin pidä kysyä suoraan treffeille.

Kuinka hyvin itse tunnet hänet, jos olette puhuneet vain kaksi kertaa ohimennen? Ja kuinka pitkään ja syvällisesti? Oletko ihastunut vain ulkonäköön, etkä edes tiedä hänestä mitään, silloin ennuste on tosi heikko.

Jos hän tunnistaa sinut nimeltä, ja tietää kuka olet, hän saattaa vastata viesteihisi kohteliaasti. Voit jonkun ajan kuluttua pyytää kahville, EI treffeille. Jos hän lähtee kanssasi kahville, voitte jutella enemmän ja tutustua siinä paremmin.

Jos teillä menee kivasti, voithan kysyä, lähteekö hän seuraavalla viikolla taas kahville.

Valitettavasti jo aloituksesi on melko creepy.

No meillä on yhteisiä tuttuja aika paljon ja hän kyllä todennäköisesti tuntee minut nimeltä ja ulkonäöltä tai ainakin pitäisi tuntea sillä kävimme samaan aikaan ala-astetta, yläastetta ja ammattikoulua. On totta että vain pari kertaa juttelimme eikä hän silloin koskaan saanut tietää tunteistani. Pidin tietoisesti etäisyyttä koska en halunnut ihastua tuon enempää varattuun. Meillä kävi eräs tapaus kun olimme kahden jonka takia hänen pitäisi muistaa minut. En lähde avaamaan yksityiskohtia mutta hän tuli silloin luokseni kysymään että olenko kunnossa kun minulle sattui pieni tapaturma.

-AP

Vierailija
27/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisasiantuntija kirjoitti:

Varo mies, naiset ovat vaarallisia, ja aistivat heikkoutesi kun pyydät apua! Seuraksena harpyijaparvi käy kimppuun ja repii sinut henkisesti kappaleiksi! Voit yrittää pelastaa tilanteen osoittamalla miehekkyyttä, kuten avaamalla tiukasti kiinni olevan purkin paljain käsin.

Niinpä kai. Mitä edes ajattelin kun tänne kirjoitin? Pelkkää kettuilua ja inceliksi haukkumista. Parempi vain luottaa omaan vaistoon. Meni sitten syteen tai saveen.

-AP

Vierailija
28/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä kai. Mitä edes ajattelin kun tänne kirjoitin? Pelkkää kettuilua ja inceliksi haukkumista. Parempi vain luottaa omaan vaistoon. Meni sitten syteen tai saveen.

-AP

Eli se kaveripyyntö ei vieläkään lähtenyt, mutta huomenna tai ylihuomenna tulee jälleen samanlainen avaus palstalle?

Vierailija
29/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Eli se kaveripyyntö ei vieläkään lähtenyt, mutta huomenna tai ylihuomenna tulee jälleen samanlainen avaus palstalle?

Itseasiassa lähetin sen 5 minuuttia sitten jos ihan noin palavasti tahdot tietää.

T. -AP

Vierailija
30/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei se olisi tilannekatsauksen aika. Nainen hyväksyi kaveriviestini!!!

Olemme nyt viestitelleet jonkun 15 minuuttia ja tutustuneet toisiimme paremmin. Kysyin häntä kahville tänä iltana ja hän suostui.

Kiitos kaikille teille jotka avustitte minua asiallisesti. Arvostan asiallista palautettanne mutta päädyin ottamaan nyt riskin ja pistämään niinsanotusti kaikki peliin ja se näköjään kannatti. Haluan kiittää myös teitä "Njäh njäh incel tyydy omaan käteesi" sekä muita pikku provoilijoita. Ilman teitä tuskin olisin uskaltanut lähestyä tätä naista. Ensimmäinen etappi on nyt suoritettu. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

-AP

Vierailija
31/31 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä olennaista, kuinka hyvin hän tunsi sinut silloin.

Jos vain ihailit häntä kaukaa, hän ei välttämättä tunne sinua lainkaan, eikä muista. Silloin minä ainakaan en edes hyväksyisi kaverikutsua, kun ajattelisin, että joku ihan random tyyppi tunkee kaveriksi. Varsinkaan ei silloin pidä kysyä suoraan treffeille.

Kuinka hyvin itse tunnet hänet, jos olette puhuneet vain kaksi kertaa ohimennen? Ja kuinka pitkään ja syvällisesti? Oletko ihastunut vain ulkonäköön, etkä edes tiedä hänestä mitään, silloin ennuste on tosi heikko.

Jos hän tunnistaa sinut nimeltä, ja tietää kuka olet, hän saattaa vastata viesteihisi kohteliaasti. Voit jonkun ajan kuluttua pyytää kahville, EI treffeille. Jos hän lähtee kanssasi kahville, voitte jutella enemmän ja tutustua siinä paremmin.

Jos teillä menee kivasti, voithan kysyä, lähteekö hän seuraavalla viikolla taas kahville.

Valitettavasti jo aloituksesi on melko creepy.

No meillä on yhteisiä tuttuja aika paljon ja hän kyllä todennäköisesti tuntee minut nimeltä ja ulkonäöltä tai ainakin pitäisi tuntea sillä kävimme samaan aikaan ala-astetta, yläastetta ja ammattikoulua. On totta että vain pari kertaa juttelimme eikä hän silloin koskaan saanut tietää tunteistani. Pidin tietoisesti etäisyyttä koska en halunnut ihastua tuon enempää varattuun. Meillä kävi eräs tapaus kun olimme kahden jonka takia hänen pitäisi muistaa minut. En lähde avaamaan yksityiskohtia mutta hän tuli silloin luokseni kysymään että olenko kunnossa kun minulle sattui pieni tapaturma.

-AP

No sittenhän tunnette jo vuosien ajalta, ja hänellä on käsitys, millainen tyyppi olet. Olisi kannattanut kertoa tuo heti, on miehiä jotka lähettelee viestejä ihan tuntemattomille.

Samassa koulussa koko nuoruuden olleet kyllä tietävät toisensa jollain tasolla. Onnea matkaan.