Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vapaudesta on luovuttava parisuhteessa?

Vierailija
07.05.2025 |

Olen kiinnittänyt huomiota, että nykyään pitää olla jatkuvasti osoittamassa toiselle osapuolelle, että välität hänestä, mutta itse en koko ajan sitä harjoita. Silti saan kuulla, että en välitä toisesta yhtään, olen kylmä ja etäinen yms. paskaa.

En voi toteuttaa itseäni suhteissa ja olla omassa rauhassa, kun jatkuvasti pitää toisen luoda draamaa, niin lopulta tähän perseilyyn en suostu, ettei sille toisen huomioimiselle tule loppua millään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yksin.

Vierailija
2/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhde on kahden kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ongelmia kestää naisia.

Vierailija
4/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän parisuhteessa oleminen ole pakollista. 

Vierailija
5/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvi mutta miehen tarvii!!!

Vierailija
6/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhde on kahden kauppa.

On mutta kysymys onkin milloin naiset jälleen aloittavat tekemään oman osuutensa eikä toimisi näin nykyisen kaltaisesti että nainen vaatii kaiken mieheltä mutta ei suostu itse tekemään muita asioita kuin niitä mitä pelkästään itse haluaa

Vierailija
7/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi olla suhteessa oma itsesi niin onko se suhde ja kyseinen ihminen oikea tai ees tarpeeksi sopiva sulle🤔.. kompromisseja asioista joista ei oikeesti halua tehdä pitäis mun mielestä välttää.. 

Vierailija
8/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis tehdä asioita mitä ei itse halua vaan toisen mieliksi.. eikö se ole aika kuvottavaa.. yksinkin niitä ongelmia on niin vielä sitten iso paska ihmisen muodossa . Yök.. ja vielä pitäis sellaseen sopeutua.. miten joku pystyy.. tai ees haluaa.. 

Vierailija
9/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat tällaisia. Jatkuvasti pitää olla huomion kohteena ja vakuutteluja kiintymyksestä on syytä sadella tiuhaan. Tämän huomaa tuttavapariskunnistakin.

Tuntuu, että nämä naiset on jotenkin epävarmoja omasta arvostaan ja takertuvia, ihan kuin ei olisi omaa elämää ja mielenkiinnon kohteita. Toimivassa parisuhteessa kuuluu olla myös kyky erillisyyteen ja omaan aikaan. 

Ovat tuttavinakin hankalia tapauksia. Eivät kestä olla erossa kumppanistaan, niin että voitaisiin  viettää yhteistä aikaa ja miehet ja naiset voisi tehdä eri asioita. Olen nainen.

Vierailija
10/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaiijat ovat epävakaata pohjasakkaa. 

Vierailija
11/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ovat tällaisia. Jatkuvasti pitää olla huomion kohteena ja vakuutteluja kiintymyksestä on syytä sadella tiuhaan. Tämän huomaa tuttavapariskunnistakin.

Tuntuu, että nämä naiset on jotenkin epävarmoja omasta arvostaan ja takertuvia, ihan kuin ei olisi omaa elämää ja mielenkiinnon kohteita. Toimivassa parisuhteessa kuuluu olla myös kyky erillisyyteen ja omaan aikaan. 

Ovat tuttavinakin hankalia tapauksia. Eivät kestä olla erossa kumppanistaan, niin että voitaisiin  viettää yhteistä aikaa ja miehet ja naiset voisi tehdä eri asioita. Olen nainen.

Eihän miestä saa laskea minneköön ilman valvontaa!!! Sehän pian löytää paremman ja minä menetän kaiken tekijän ja kaiken maksajan!!!

Vierailija
12/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamaiijat ovat epävakaata pohjasakkaa. 

Dopamiiniaddikteja.

Vierailija
13/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkinäinen draama ei kuulu parisuhteeseen ja omaa aikaa pitää olla suhteessa.

Vierailija
14/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla jatkuvassa kylkimyyryssä. Luulen että pitäisi jo suhteen alussa sopia pelisäännöistä. Ainakin me tehtiin selväksi olemisemme rajat. Minä luen paljon, hän käy metsällä ja harrastaa tuomarointia. Antamalla tilaa toiselle sen pitäisi hyvin onnistua. Siltikin jää aikaa yhdessä olemiselle runsain mitoin.

Vierailija
15/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkinäinen draama ei kuulu parisuhteeseen ja omaa aikaa pitää olla suhteessa.

Draamailijat hakevat valuvaa ja paukkuvaa hetkellistä tunnetta. Keskenkasvuista.

Vierailija
16/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, mitä ap viestillään tarkoittaa. Eikö hänen mielestään parisuhteessa tarvitse osoittaa välittämistä millään tavalla? En myöskään ymmärtänyt, millaista välittämisen osoittamista tässä nyt halutaan vältellä, mutta useimmille kai riittäisi, että jotain merkkejä välittämisestä on. Enkä oikein usko, että kenenkään tarvitsee olla "jatkuvasti osoittamassa toiselle osapuolelle, että välität", mutta olisi suhteen jatkon kannalta hyvä osoittaa sitä välittämistä jollain tavalla.

On tietysti eri asia, jos toinen kaipaa jatkuvia ylenpalttisia "välittämisen osoituksia", mutta viestistä saa vaikutelman, että siitä ei ole kyse.

Vierailija
17/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, mitä ap viestillään tarkoittaa. Eikö hänen mielestään parisuhteessa tarvitse osoittaa välittämistä millään tavalla? En myöskään ymmärtänyt, millaista välittämisen osoittamista tässä nyt halutaan vältellä, mutta useimmille kai riittäisi, että jotain merkkejä välittämisestä on. Enkä oikein usko, että kenenkään tarvitsee olla "jatkuvasti osoittamassa toiselle osapuolelle, että välität", mutta olisi suhteen jatkon kannalta hyvä osoittaa sitä välittämistä jollain tavalla.

On tietysti eri asia, jos toinen kaipaa jatkuvia ylenpalttisia "välittämisen osoituksia", mutta viestistä saa vaikutelman, että siitä ei ole kyse.

Piilonarsisti vaatii ihailua 24/7

Vierailija
18/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:ta. En minäkään jaksa turhaa draamaa suhteissa, koska tuollainen koetteleminen on kusipäiden käytöstä.

Vierailija
19/19 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä luopua! Jos toinen uhittelee/diivailee tuolla tavalla, niin silloin olet väärän tyypin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi