En osaa rätkättää "naisellista" tekonaurua. En saa aikaan edes rätkätyksenpoikasta
Kurkussani eikä aivoissani vaan ei muodostu sellaista
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa kamalalta sellainen jatkuva typerä kikattelu ja sitten myös sellainen kovaääninen rätkätys. En ymmärrä miksi naisten pitäisi nauraa sen enempää kuin miestenkään. Ja miksi minun pitäisi olla viehättävä jonkun miehen silmissä ylipäätään?
Ajatteletko ihmisten nauravan siksi, että olisivat viehättäviä?
Ihmiset tekevät yllättävän paljon asioita ollakseen viehättäviä. Jos haluat tehdä vaikutuksen ja näyttää viehättävältä jonkun miehen silmissä, letitä tämän nähden vaikka ystäväsi hiukset. Vaikutat lämpimältä ja välittömältä ihmiseltä. Ystäväsi ei tarvitse tietää, minkä vuoksi olet hänelle yhtäkkiä niin mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa kamalalta sellainen jatkuva typerä kikattelu ja sitten myös sellainen kovaääninen rätkätys. En ymmärrä miksi naisten pitäisi nauraa sen enempää kuin miestenkään. Ja miksi minun pitäisi olla viehättävä jonkun miehen silmissä ylipäätään?
Ihmiset tekevät yllättävän paljon asioita ollakseen viehättäviä. Jos haluat tehdä vaikutuksen ja näyttää viehättävältä jonkun miehen silmissä, letitä tämän nähden vaikka ystäväsi hiukset. Vaikutat lämpimältä ja välittömältä ihmiseltä. Ystäväsi ei tarvitse tietää, minkä vuoksi olet hänelle yhtäkkiä niin mukava.
Onko noin laskelmoivia ihmisiä oikeasti olemassa? Tunnen itseni hyvin yksinkertaiseksi. Olen taatusti jokin asperger, kun tuollaisen tekeminen ei tulisi mieleenkään.
Minulla on paljon erilaisia nauruja, ja ne tulevat automaattisesti. En tiedä miten ne valikoituvat, sillä eivät aina ole tilanteeseen sopivia tyylejä. Välillä tulee kikatusta, välillä ihmeellinen "hohhohhohoh" tyyppinen, välillä tulee vain ihmeellistä tikahtuvaa kihinää.
Elämä on omituista.
Vierailija kirjoitti:
Eräs naispuolinen työkaveri harrastaa tuota. Muuten ihan normaali ihminen, mutta kun seuraan tulee miehiä, alkaa mielipuolinen rätkätys. Kuin sekopää räkättirastas.
Voin kuvitella, karmeaa kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta.
Nuoret naiset huutonauraa "voimaantuneesti". Kuvottavan kuuloista.
Mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään että "pitäisi" osata tekonauraa. Nauran aika vähän ylipäätään, lähinnä hymyilen ja hymähtelen. En aio edelleenkään opetella tekonaurua :D
Minä olen sellainen joka paikassa nauraja. Nauran helposti monenlaisille jutuille. Välillä sopimattomissakin tilanteissa, mutta silloin kyse on hermostuneesta naurusta.
Toisinaan muut nauravat minun naurulleni 😆
Minua ei toisen naurut eikä nauramattomuus häiritse. Toivottavasti ei minunkaan nauruni häiritse ketään pahasti.
Naurua lukuunottamatta olen rauhallinen ja hiljainen.
Tämä on mielenkiintonen aihe. Miksi on pakko nauraa ääneen seurassa, tai muuten katsotaan pahasti? Se tapahtuu joka kerta, vaikka hymyilen kyllä ja olen mukana tunnelmassa. Mutta pitäisi osata nauraa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen opetellut sellaisen sosiaalisten tilanteiden naurun. Lapsena ja nuorena olin ujo, hiljainen ja vetäytyvä, ja vain hymistelin kun muut nauroivat. Nuorena aikuisena sain sitten haukkuja, että minusta ei pidetä, kun olen jotenkin epäluonnollinen, en anna itsestäni mitään eivätkä muut tiedä mitä ajattelen. Ihmiset ovat paljon tyytyväisempiä nyt, kun nauran omasta mielestäni luonnotonta, opeteltua naurua ja "laitan juttukasetin pyörimään" enkä ole itsekään tippaakaan kiinnostunut, mistä puhun. Mutta se on turkasen kuluttavaa.
Ole vain rohkeasti oma itsesi. Älä ala näyttelemään.
Aika moni taitaa tehdä samaa kun tuntuvat niin vastenmielisen epäaidoilta. Oikeesti lopettakaa se s#atanan opeteltu räkätys ja turha paskanjauhanta.
Kahvitilat erikseen puheliaille naurajille ja asialliset hiljaiset toiseen? Oisko kiva? 😌
Ei vaan lopetetaan teeskentely. Jos oikeasti naurattaa niin naura pois ja puhu jos on puhuttavaa, mutta älkää viittikö tekonauraa ja länkyttää jotain turhanpäiten.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset huutonauraa "voimaantuneesti". Kuvottavan kuuloista.
Himassa venaa ostovaimo joka räpsyttelee hämähäkki silmiään ja nauraa turbohuulilla? Juu tiedän tyypin.
Siis olet Pohjanmaalta? Ei siinä ole mitään väärää pönöttää häissä, hautajaisissa tai muissa juhlissa naama vakavana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintonen aihe. Miksi on pakko nauraa ääneen seurassa, tai muuten katsotaan pahasti? Se tapahtuu joka kerta, vaikka hymyilen kyllä ja olen mukana tunnelmassa. Mutta pitäisi osata nauraa ääneen.
Mulle tölväistiin joskus, että musta saa ylimielisen vaikutelman, kun vain virnuilen toisten jutuille. Se oli aito hymyni ja siihen asti mulla oli oikeasti kivaa.
Minä kun olen luullut, että naisellista tekonaurua on sellainen kikatus hihitys. Tätä se tekee, kun on ollut ensimmäkseen miesvaltaisissa työpaikoissa.
En nyt osaa edes kuvitella, mitä sellainen tekorätkätys on.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen luullut, että naisellista tekonaurua on sellainen kikatus hihitys. Tätä se tekee, kun on ollut ensimmäkseen miesvaltaisissa työpaikoissa.
Tunnistat vain miesten tekonaurun?
Millaista olikaan tämä nauru, josta on tehty laulu:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistat vain miesten tekonaurun?
En tunnista sitäkään. Ei kai Loirin nauru kappaleessa Naurava kulkuri voi olla tekonaurua, eihän?
Hih. Sehän kuulostaisi aika kauhealta. Onneksi jotkut nauravat luonnollisesti.
Kahvitilat erikseen puheliaille naurajille ja asialliset hiljaiset toiseen? Oisko kiva? 😌