Palsanmäki kaupitteli väärennettyjä Rolexeja!
Iltalehti tavoitti Aki Palsanmäen torstai-iltana. Niukkasanainen Palsanmäki totesi, että ilmoituksella myydään rannekelloja. Rikossyytöksistä kuullessaan hän repesi nauramaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b072722-87ab-4368-9c3e-f40178a0b132
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää Palsanmäistä. Erittäin rahanahneita ovat. Vaikka rumasti sanonkin, niin Helin syöpä on hänen omaa ansiotaan. Karma kostaa kaikki, mitä ovat ahnehtineet ja huijanneet esim vanhuksilta.
Miten niin huijanneet? Ymmärrätkö etteivät he voi maksaa tavaroiden myyjille samaa mitä he niistä tod näk myydessään saavat?
Vierailija kirjoitti:
Rolex onkin piratoiduin kellomerkki.
Ihan sama pashaa kuin muutkin! Todella älykääpiö pitää olla et maksaa kellosta enemmän kuin 10€ uutenakaan. Ja kännyaikana kuka ees tarttee kelloa? Itsellä ei ole enkä ketään tunne joka rannekelloa käyttää. Vaikka saisin lottovoiton täysosuman en senttiäkään kelloon laittaisi!
Rolex ja Longines kellot on piratoiduimmat kellomerkit. Ja palsanmäen ahne hulluhan se on jos ei puolia tarjoa ukkeli on ottanut myyntiin Rolexeja tarkistuttamatta niiden aitoutta. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää Palsanmäistä. Erittäin rahanahneita ovat. Vaikka rumasti sanonkin, niin Helin syöpä on hänen omaa ansiotaan. Karma kostaa kaikki, mitä ovat ahnehtineet ja huijanneet esim vanhuksilta.
Miten niin huijanneet? Ymmärrätkö etteivät he voi maksaa tavaroiden myyjille samaa mitä he niistä tod näk myydessään saavat?
Minulla ei ole mitään yhteyttä palsanmäkisiin eikä heidän tekoset tai kaupanpito kiinnosta sen enempää kuin maalin kuivumisen katsominen mutta sanon että kovasti sitä ollaan heille kateellisia!
Kaupanteossa myyjä AINA päättää hinnat. Ei OLE pakko myydä ellei halua. Ja jokainen teistä narisijoista haluaa itsekin aina ostamansa lähes ilmaiseksi, jos mahdollista! Jos muuta väität, niin valehtelet! Sen verran olen näitä "moraalivartija"-henkilöitä työkseni ja harrastuksissani tavannut. Piste.
On se Aki takuulla tiennyt, että nuo on kopioita. Tehnyt vuosikymmeniä tuota hommaa, niin kyllä siinä oppii aidon kopiosta erottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipas kusipäinen kommentti, toivon totisesti että karma kostaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama pashaa kuin muutkin! Todella älykääpiö pitää olla et maksaa kellosta enemmän kuin 10€ uutenakaan. Ja kännyaikana kuka ees tarttee kelloa? Itsellä ei ole enkä ketään tunne joka rannekelloa käyttää. Vaikka saisin lottovoiton täysosuman en senttiäkään kelloon laittaisi!
Se on oikeutesi ja saat käyttää rahasi miten parhaaksi näet.
Tosin mitä älykääpiöihin tulee, niin kannattaa lukea tuo oma viestisi ja sen jälkeen miettiä onko ns. varaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään yhteyttä palsanmäkisiin eikä heidän tekoset tai kaupanpito kiinnosta sen enempää kuin maalin kuivumisen katsominen mutta sanon että kovasti sitä ollaan heille kateellisia!
Kaupanteossa myyjä AINA päättää hinnat. Ei OLE pakko myydä ellei halua. Ja jokainen teistä narisijoista haluaa itsekin aina ostamansa lähes ilmaiseksi, jos mahdollista! Jos muuta väität, niin valehtelet! Sen verran olen näitä "moraalivartija"-henkilöitä työkseni ja harrastuksissani tavannut. Piste.
Voi voi kun valittajat tietäisivät millaiset katteet "tavalliset" kaupat ottavat tavarasta ;o)
Onko joku yllättynyt siitä, että markkinoivat tuotteitaan epämääräisesti?
Ei nyt kannata vetää tähän Helin syöpää.Itse en katsele enään ohjelmaa juuri Akin takia.Työtä tekevä,mutta aina samat jutut kuinka jostain tavarasta ei voi saada millään mitenkään niin paljon..Jäänyt mieleen kun monta monta vuotta menivät vanhan pariskunnan luokse ja ihan suoraan sanoen sontaa tavaroiden arvosta heittivät vanhuksille.
Kaikki taviksetkin on tunteneet rantarolexit jo vuosikymmeniä. Ammattikelmi tuntee ne satavarmasti.
Aitoja Rolexeja on vaikea myydä kun kaikki epäilevät.
Kelmi vetää vähäväkisiä säälimättä linssiin ja oikein retostelee sillä.
Väärennöksethän voi viedä Tallinnaan ja myydä siellä. Viranomaiset eivät puutu asiaan mitenkään vaikka sataman läheisyydessä myydään avoimesti piraattituotteita.
Ja suomalaiset ostavat niitä.
Mulla kans menny maku tähän palsanmäen ohjelmaan. Juu, ymmärrän ettei voi maksaa sitä hintaa millä myyvät eteenpäin mutta viime vuosina ohjelmaa seuranneena tuntuu, että ahnehtivat tavaraa vaan koko ajan halvemmalla kuin alkuvuosien aikoina. Ja tyhmät suomalaiset myy, että pääsevät hetkeksi telkkariin. Itse en monessa tilanteessa olisi myynyt koska itse myydessä netin kautta saisi paremman hinnan..
Saisi nelonen lopettaa jo koko ohjelman ja jotain muuta tilalle. Alkuaikojen viehätys ohjelmasta on kadonnut ja pelkkä ahneus/junttius on enää jäljellä.
Hulluhan se joka ei kuparipannua ranta-Rolexiin päikseen vaihda.
Vierailija kirjoitti:
On se Aki takuulla tiennyt, että nuo on kopioita. Tehnyt vuosikymmeniä tuota hommaa, niin kyllä siinä oppii aidon kopiosta erottamaan.
ehkä hänelle ei ole koskaan aitoa kelloa tuotu myyntiin, joten hänellä ei ole kokemusta aitoista kelloista. joten ei ole mitään vertailukohtaa väärälle kellolle.
Lellulellu kirjoitti:
Rolex ja Longines kellot on piratoiduimmat kellomerkit. Ja palsanmäen ahne hulluhan se on jos ei puolia tarjoa ukkeli on ottanut myyntiin Rolexeja tarkistuttamatta niiden aitoutta. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Aki ei ole mikään suuri ajattelija. Lisäksi tuolla näyttää nousseen maine hattuun jos tuo vaan naureskelee kun muut koittaa huomauttaa että tuo myy laitonta tavaraa?!
Ehkä heli on tuon pariskunnan aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä hänelle ei ole koskaan aitoa kelloa tuotu myyntiin, joten hänellä ei ole kokemusta aitoista kelloista. joten ei ole mitään vertailukohtaa väärälle kellolle.
Ei kait kukaan aitoa kymppitonnien roleksia laita tuohon maalaishuutokauppaan myyntiin ja sitten joku näistä akin vakkareista ostaa sen parilla satasella. Kuparipannusta maksettiin tietty samassa huutokaupassa enemmän.
Eihän tuossa ole ollutkaan tarkoitus myydä niitä aitoina vaan ihan muutaman kympin saada koko erästä. Vai kuvitteletteko oikeasti hänen kauppaavan aitoina ja laittaneen kaksi kymppitonnin kelloa myyntiin samaan erään.