Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millaisen seksuaalisen häirinnän, ahdistelun tai väkivallan kohteeksi olet joutunut?

Vierailija
21.07.2022 |

Viime päivinä on puhuttu paljon naisiin kohdistuvasta katuhäirinnästä. Olisi hyvä kuulla myös miesten kokemuksia. Millaista teihin kohdistuva ahdistelu ja häirintä on ollut?

Kommentit (1359)

Vierailija
381/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat sikoja.

Ja kaikki naiset lehmiä

Vierailija
382/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin psykan osastolla hoitajana ja duuniporukan kanssa illalla oltiin baarissa. Tuli paha olo kesken illan ja lähdin haukkaamaan happea. Olo huononi, joten lepäsin hetken siinä sivussa ja olin sammunut. Heräsin, kun naishoitsu ratsasti mun päällä. Olin naimisissa. En edes tajunnut, että oli raiskaus, kun vasta avioeron jälkeen kerroin uudelle naisystävälle, joka heti pamautti, että suthan on raiskattu. Olikin tosi likanen ja hyväksikäytetty olo ton jälkeen, vaihdoin duunipaikkaakin.

Juupa juu- menet baarista pihalle ja sammut ja nainen " ratsastaa" sinulla, ja kukaan ei puutu asuasntai soita poliisia? Ja olet sammunut, niin eipä se vehkeesi toimi.

Ikävää että joku palstatrolli löi lössiksi tämänkin ketjun ja tuuppaa tänne näitä samanlaisia tarinoita ja näitä keksittyjä juttuja.

Miten todellisuudesta vieraantunut voitkaan olla.

Toi voisi mennä läpi, jos hän olisi ollut sisätiloissa. Mutta ulkona? Kadulla tai puistossa? Missä on ihmisiä? Kyllä vähintäänkin joku kukkahattutäti olisi soittanut poliisit epäsiveellisyyden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti humalassa oleva nainen yritti ensin pitkään flirttailla ja jutella niitä näitä, mutta kun en lämmennyt kävi hän ilmeisesti WC:ssä riisumassa pikkuhousunsa, kävi istumaan minua vastapäätä ja avasi reitensä ja hameensa naamani edessä.

Vierailija
384/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti humalassa oleva nainen yritti ensin pitkään flirttailla ja jutella niitä näitä, mutta kun en lämmennyt kävi hän ilmeisesti WC:ssä riisumassa pikkuhousunsa, kävi istumaan minua vastapäätä ja avasi reitensä ja hameensa naamani edessä.

kai teit ilmoituksen

Vierailija
385/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hississä käynyt jopa niin, että naisen/ tytön kanssa osuttiin samaan aikaan, hän oli lähempänä hissinappeja. Hän sanoi että painetaanko kakkoseen. Mun oli pakko vastata joo.

Hän vaan virnuili ja tiesi miten noloa.

Tämmöistä vitsailua nyt ei pitäisi miksikään häirinnäksi tai ahdisteluksi laskea. Tosikkohan tässä häiritsee hauskanpitoa.

Vierailija
386/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hississä käynyt jopa niin, että naisen/ tytön kanssa osuttiin samaan aikaan, hän oli lähempänä hissinappeja. Hän sanoi että painetaanko kakkoseen. Mun oli pakko vastata joo.

Hän vaan virnuili ja tiesi miten noloa.

Tämmöistä vitsailua nyt ei pitäisi miksikään häirinnäksi tai ahdisteluksi laskea. Tosikkohan tässä häiritsee hauskanpitoa.

Nämä nyt ovat trollin ahterista vedettyjä juttuja. Ei kannata ottaa todesta.

Vierailija
387/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä kundina perseen puristelua baarissa ja ehdotuksia yli kymmenen vuotta vanhemmilta naisilta. Ulkonäön arviointia yms.

Ei traumoja, mutta olisi silti tärkeää, että miehet puhuisivat myös omista kokemuksistaan jotta käsitys siitä, että nainen voi olla vain uhri ei voimistuisi.

Mä vihaan ulkonäön arviointia.

Vierailija
388/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai teit ilmoituksen

Näin myös tällaisen naisen ABC:llä. Esitteli varustustaan pöydän alta muutama pöytä meistä poispäin kun oltiin kahvilla 2-3 maissa päivällä. Ja se ilme naamalla!!! Tämä näky jäi kyllä mieleen ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
389/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän vähän täällä on kokemuksia siitä, kun miehet ahdistelee miehiä. Osittain varmaan johtuu siitä, että seksuaalivähemmistöön kuuluvia on paljon vähemmän. Ovatkohan vielä jotenkin fiksumpaa porukkaa, eivät niin paljoa ahdistele? Vai onkohan siitä vielä vaikeampi puhua?

Parikymppisenä punttisalin saunassa n.10v vanhempi mies kysyi haluanko että hän ottaa minulta poskeen. En siis tuntenut tyyppiä, ikinä nähnytkään aikaisemmin, ei istuttu edes lähekkäin tai mitään, tyyppi vain kysyi tuosta noin vain, ikään kuin olisi normaalia.

Nauroin yllätyksestä ja kysyin "sori?" Hän toisti kysymyksen täsmälleen samoilla sanoilla. Siinä vaiheessa sanoin "joo ei" ja poistuin paikalta. Kyllä tuotakin tapahtuu.

Huomattavasti useammin tosin naisten suunnalta. Outoa on, että naiset ovat olleet paljon päällekäyvämpiä sen jälkeen kun menin naimisiin ja on ollut sormus nimettömässä. Pienen putiikin n.40v myyjä kerran ehdotti takahuoneeseen siirtymistä ja kysyi haluaisinko "vähän rentoutua" kun taas junassa humalainen tyttö kaatui vahingossa tai "vahingossa" syliin ja rupesi ehdottelemaan.

Enpä näistä ole muille kuin vaimolle kertonut koska jäänyt sellainen fiilis (ja mitä olen muiden miesten tarinoille reaktioita seuraillut) että parempi olla hiljaa tai nyymisti korkeintaan puhua kuten täällä.

Vierailija
390/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei täällä olla pahemmin puhuttu siitä kuinka seksuaalista häirintää miehet kokevat myös internetissä ja deittisovelluksissa.

Tinderissä on aika yleistä se että naiset tekee seksuaalista häirintää miehille ja myös miehille naiset laittelevat seksuaalisia kuvia itsestään vaikka mies ei niitä välttämättä halua.

Tinderissä jotkut naiset ehdottelevat tapaamisia tai "olisi kiva jaakaa yö kanssasi" viesteillä.

Kerro lisää

Vierailija
391/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ahdistavana ja häiritsevänä sen kuinka naiset ovat seksuaalisesti niin tyrkyllä. Pistäisivät vähän lisää vaatteita päälle.

Vierailija
392/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite vedän saman tien seuraavaa kourijaa pataan, oli mies tai nainen. Jos mun munaa vielä puristellaan kysymättä, ni puristelijalle tulee punainen nuha.

Hyvä

Vierailija
393/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin psykan osastolla hoitajana ja duuniporukan kanssa illalla oltiin baarissa. Tuli paha olo kesken illan ja lähdin haukkaamaan happea. Olo huononi, joten lepäsin hetken siinä sivussa ja olin sammunut. Heräsin, kun naishoitsu ratsasti mun päällä. Olin naimisissa. En edes tajunnut, että oli raiskaus, kun vasta avioeron jälkeen kerroin uudelle naisystävälle, joka heti pamautti, että suthan on raiskattu. Olikin tosi likanen ja hyväksikäytetty olo ton jälkeen, vaihdoin duunipaikkaakin.

Juupa juu- menet baarista pihalle ja sammut ja nainen " ratsastaa" sinulla, ja kukaan ei puutu asuasntai soita poliisia? Ja olet sammunut, niin eipä se vehkeesi toimi.

Ikävää että joku palstatrolli löi lössiksi tämänkin ketjun ja tuuppaa tänne näitä samanlaisia tarinoita ja näitä keksittyjä juttuja.

Toi voisi mennä läpi, jos hän olisi ollut sisätiloissa. Mutta ulkona? Kadulla tai puistossa? Missä on ihmisiä? Kyllä vähintäänkin joku kukkahattutäti olisi soittanut poliisit epäsiveellisyyden takia.

Onhan näitä sattunut naisillekin, miksi ei miehille sattuisi?

Vierailija
394/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö nämä puristelijat ja hiplaajat sellaisia, joiden mielestä on ihan normaalia, että miehet tekee samaa naisille. Tiedän näin ajattelevia myös olevan ainakin vanhemmassa naisväessä.

Vierailija
395/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten osalta:

-Rinnakkaisluokan poika kourii takapuolta, kun olin 14.

-Selvästi vanhempi humalainen mies lyö "leikillisesti" vatsaan ja yrittää alkaa väkisin tanssimaan kanssani baarissa. Lähdin baarista heti pois.

Naisten osalta tapaukset ovat olleet miedompia. En oo ihan varma, laskisinko näitä häirinnäksi. Mutta vähän outo olo jäi näistä kuitenkin.

-Toisen luokan opettaja koskettaa hiuksiani takaapäin sanomatta mitään tai kysymättä lupaa. Olin 11 silloin.

-Olin porealtaassa veljeni ja kaverin kanssa (olimme 16, 17 ja 18 vuotiaita), kun nelikymppinen nainen hyppää altaaseen joukkoon kanuunankuula-tyylillä. Kuulemma olimme niin komeita, että halusi siksi tulla juttelemaan.

Vierailija
396/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä sammuneen kalun saa seisomaan sopivalla stimuloinnilla, esim eturauhanen

Vierailija
397/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain tuosta sellaisen käsityksen, että oli muistikatko, eikä muistaisi sitä, kun on päädytty johonkin asunnolle/hotelliin, vaan havahtunut tuossa tilanteessa ja edellinen muistikuva on sieltä baarin pihalta.

Vierailija
398/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiivisia peppuheikkejä joutui joskus nuorena läiskimään ravintolassa, ja palvelualalla asiakasnaiset puristelivat, puhuivat härskejä, ja vonkasivat kotiinsa työvuoron jälkeen. Myös työkaverit tekivät samaa. Kyseessä oli ruokakauppa, eikä mikään ravintola edes. Mikä naisia oikein vaivaa? Ainoastaan heterosmiehet ovat käyttäytyneet täysin asiallisesti. Olo on usein turvaton noiden muiden ryhmien läsnäollessa.

Vierailija
399/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia nämä vastaukset tuolle yhdelle miehelle :D :D

Onko myös naisen vastuulla että häntä tullaan väkisin halaamaan? Miksi naiset te ette voi kysyä että onko ok halata? Miksi oletatte että kaikki miehet haluavat teidän syliinne, ja jos eivät halua niin heidän pitää siitä erikseen sanoa? Kysy jos haluat halailla tuttua tyyppiä, äläkä mene pyytämättä toisen iholle.

Kaksoisstandardit taas loistaa

Mä kyllä säädän itsekin etäisyyttä kädellä, jos joku yrittää väkisin halata. En vain ota sitä halailua vastaan. Känniset miehet voivat nimittäin olla yhtä päällekäyviä ja rasittavia kuin näköjään känniset naisetkin. Varmasti osa kun lukee näitä kokemuksia, ottaa opikseen ja kysyy seuraavilla kerroilla saako miestä halata. Mutta et voi olettaa, että kaikki tajuavat tai lukevat tätä palstaa. On siis hyvä miettiä, miten itse torpata tällaiset tilanteet, jos mahdollista.

Olisi naistenkin myös hyvä miettiä miten torpata miesten ahdistelut.

Tästähän on ollut viime aikoina paljonkin juttua - keinoja, joilla nsiset puolustautuvat ahdistelulta. Ehkä miehet voi jaksa vinkkejä toisilleen myös ja saada noista naisten keinoista myös jotain ajateltavaa?

Mitä nämä keinot ovat?

Sano, lopeta ja poistu paikalta.

Kysy mitä ihmettä nainen touhuaa, eikö hän tiedä, että toisia ei kourita.

Sano, että menee kauemmaksi.

Sano, että et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä.

Vierailija
400/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö nämä puristelijat ja hiplaajat sellaisia, joiden mielestä on ihan normaalia, että miehet tekee samaa naisille. Tiedän näin ajattelevia myös olevan ainakin vanhemmassa naisväessä.

Siksi puuma kunnon heltalla onkin parasta myös nuoremmalle alfalle. Läpsyy mukavasti puolelta toiselle.