Montako pinaattilättyä per nuppi?
Meillä on viikonloppuna juhlat ja ruokalistalla on poronkäristystä muusilla.
Kasvissyöjille on varattu pinaattilättyjä. Riittääkö yksi paketti neljälle aikuiselle?
En viitsisi turhaan ottaa pakasteesta sulaamaan toista pakettia, kun jos ei tulekaan syötyä, niin menee ruokaa hukkaan.
Kommentit (34)
Kokeile ennemmin 200 g makaronilaatikkoa?
Riippuu miten paljon sitä muuta sapuskaa on. Pelkkää muusiako kaveriksi vai onko lisukkeita?
Poronkäristys hyi. Pinaattiletut hyi.
Grillatkaa vaikka mieluummin.
Ei kai se toinenkaan paketti hukkaan mene kun teidän perhe syö sen juhlien jälkeisenä päivänä.
Syön yleensä puoli paketillista kerralla. Pidän itseäni yleensä ottaen melko vähäruokaisena.
Vierailija kirjoitti:
Poronkäristys hyi. Pinaattiletut hyi.
Grillatkaa vaikka mieluummin.
Poronkäristys on hyvää muusin kanssa, jos on kunnon muusia
Älä nyt hyvä ihminen mitään einespinaattilättyjä tarjoa. Tee itse pinaattipannaria.
Yläasteella mun ennätys oli 30 pinaattilättyä ja olin laihapoika 😅
M35
Naisille riittää hyvin 4-5 lättyä, miehille pitää olla vähintään 2-3 pakettia jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella mun ennätys oli 30 pinaattilättyä ja olin laihapoika 😅
M35
ja nykyään oot vaan luuserimies, todennäköisesti vielä läskikin
Juhlaruoka: pinaattiletut?
Oma ehdotus esim. se perunamuusi ja uunikasvikset jotka haudutetaan kasviliemessä. Pinaattiletut on kuivia eikä pysy kuumina. Puolukkasurvosta pakastepuolukoista, etikkakurkkua, punajuurisäilykettä. Tietysti paljon alkusalaatteja, leipää, kasvismargariinia.
Noin 8-10 per pää jos ne ei inhoa pinaattilettuja
Vierailija kirjoitti:
Juhlaruoka: pinaattiletut?
Oma ehdotus esim. se perunamuusi ja uunikasvikset jotka haudutetaan kasviliemessä. Pinaattiletut on kuivia eikä pysy kuumina. Puolukkasurvosta pakastepuolukoista, etikkakurkkua, punajuurisäilykettä. Tietysti paljon alkusalaatteja, leipää, kasvismargariinia.
Ei pinaattilätyissä mitään vikaa juhlaruokanakaan ole, kunhan ovat itse tehtyjä. Silloin eivät ole kuvia ja pysyvät folion alla oikein hyvin kuumina. Einekset eivät kuulu juhlapöytään.
t. kasvissyöjä
Riittääkö yksi paketti neljälle aikuiselle?
Ei todellakaan riitä. Sama kun kysyisit riittääkö 1rkl muussia per aikuinen.
Lettu, ei lätty. Opettele puhumasn suomea.
Tee itse pinaattiletut. Tulee parempia!