Mistä te muut löydätte parisuhteita tai seksiseuraa?
Olen tässä ihmetellyt asiaa. Miten toiset ihmiset löytää kumppanin ja seksiä.
Kommentit (154)
On menny jotenki elämä vain vaikeemmaksi kun ikää tulee ei halua lapsia ja kohta on 40 v.. ei mistää löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muut ootte löytäny parisuhteita. Onko nainen kävelly juttelemaan vai mitä?
Ei se mene niin että jossain ne naiset odottaa. Ainakin Hesassa on koko elämänpiiri mahdoton rakentaa niin että naisiin tutustuisi. Pitää olla elämässä sisältöä, naiset tulee siinä mukana.
MIitä sisältöä?
Normaalia elämää, frendejä, duunia/opiskelua, omia juttuja. Sellaista jota ei suomessa enää ole. Sosiaalisesti suomi on kuivunut kokoon. Naiset keskenään käy ulkona syömässä ja piknikeillä joskus joukkoon on hilattu eksoottinen.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löysin vaikka työlästähän se oli. Siis mulla on pari kevyttä suhdetta. En halua mitään vakavaa. Ei kyllä tullut vastaankaan miehiä, jotka olisivat kelvanneet parisuhteeseen. N40
Kelpasivat suhteeseen, vaikka eivät kelvanneet suhteeseen.
Aika pimeetä :D
Vierailija kirjoitti:
On menny jotenki elämä vain vaikeemmaksi kun ikää tulee ei halua lapsia ja kohta on 40 v.. ei mistää löydä kumppania.
Niin on. Mä käyn vaan töissä, kalastamassa ja juon olutta. Otan rennosti vaan ja chillaan.
Enkä ole lapsia vailla, sen verran on tää yhteiskunta sekaisin.
No vissiin saa unohtaa naiset ja keskittyä urheiluun leffoihin ja käydä töissä vaan.. miten ne toise ton parisuhteissa ja niillä on rakkautta ja seksiä.
No en sääli itteeni ja meen eteenpäin. Tulee se nainen jos on tullakseen. Käyn töissä ja pidän ittestäni huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muut ootte löytäny parisuhteita. Onko nainen kävelly juttelemaan vai mitä?
Ei se mene niin että jossain ne naiset odottaa. Ainakin Hesassa on koko elämänpiiri mahdoton rakentaa niin että naisiin tutustuisi. Pitää olla elämässä sisältöä, naiset tulee siinä mukana.
MIitä sisältöä?
Normaalia elämää, frendejä, duunia/opiskelua, omia juttuja. Sellaista jota ei suomessa enää ole. Sosiaalisesti suomi on kuivunut kokoon. Naiset keskenään käy ulkona syömässä ja piknikeillä joskus joukkoon on hilattu eksoottinen.
Ei oo kavereita ei myöskää harrasta.. muutako sali ja työpaikka on.
Tuntuu että ei tässä ole mitään toivoa. pitäs kai ottaa eläin ja käydä vaa töissä ja elää yksin. Pakko se on jaksaa olla yksin.
Miten muut ikisinkut tai vastaavas tilantees olevat naiset tai miehet jaksaa olla yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi nainen, jolla parisuhde enää vain kulissia lasten takia, ja kaipailisin kovin kivaa seuraa vähän kaikkeen ja rehellisesti sanoen myös sitä huomiota. Ei ole mitään hajua mistä sellaista pitäis hakea. En ole mikään Miss Suomi, mutta en myöskään tavoittele kuuta taivaalta.
No täällä vastaava mies ja ihan kai tasokaskin. Missä ihmeessä meidänkaltaiset intressit voisivat kohdata?
ONS tai muut lyhenteet ei kiinnosta vaan ihan oikea matalan profiilin eksklusiivinen suhde.
En käsitä, miksi jäätte noihin kulissisuhteisiin? Itse erosin (kaksi lasta). Mä olen kai myös kohtuu tasokas (vuosiansiot n. 100keur luokkaa, hoikka ja olettaisin, että aika hyvännäköinenkin). Mulle sopis vakava, ekslusiivinen juttu, jossa ei muuteta yhteen ainakaan nyt toistaiseksi (ehkä myöhemmin, sitten kun lapset omillaan tai suhde muuten tosi vakiintunut).
Mutta mitään kakkosnaisen statusta en kelpuuttaisi, vaan haluaisin kyllä miehen, jonka voi ottaa mukaan myös ystävien ja suvun tapaamisiin ja voi treffailla myös julkisilla paikoilla. Eli mihinkään salailuun en ryhtyisi. En ole Tinderiin vielä mennyt, etten ole juuri etsinyt toistaiseksi, että löytyiskö jotain. Uskon, että vaikeaa on näin 38-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kavereiden vanhemmista.
Miten sait tietää, että kuka heistä on sinkku? Mä olen nimittäin eronnut, mutta uskon, että suurin osa lapsen kavereiden vanhemmista luulee, että olemme lapsen isän kanssa yhdessä edelleen. Kun siis molemmat ollaan esim. vanhempainillassa tai kentän laidalla muksun pelissä ja toki puheväleissä ollaan. Ja itse oletan toki myös, että muutkin vanhemmat ovat edelleen parisuhteissa.
Ehkä sitten, jos tulee jotain yökyläilyä, selviää se, että ollaan erottu? Tai kun lapset enemmän yhteydessä suoraan jatkuvasti (myös isäviikonloppuina tms.). Nyt mulla siis vasta päiväkoti-ikäisiä.
Entä jos haluaisi ystäviä, mutta ei seksiä tai parisuhdetta? Mistä löytäisi? Tinder yms ei ole oikea paikka etsiä, eikä harrastukset ole ystäviä antanut
Lopeta nyt ainakin toi naurettava itsesääli.