Mistä te muut löydätte parisuhteita tai seksiseuraa?
Olen tässä ihmetellyt asiaa. Miten toiset ihmiset löytää kumppanin ja seksiä.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen naiset pitäs olla että löytää parisuhde tai kiinnostutte?
Ei saa olla ainakaan heikkolahjainen eikä myöskään mielenterveysongelmia kuten yhdellä palstalla kirjoittelevalla miehellä.
tuo vaatimus että on ilman mt-ongelmia sulkee pois suurimman osan naisista.
Mulla on yksinäisyyttä ja masennusta ja oppimisvaikeutta eikai se ole este löytää kumppania?
En ole silti mikään lihava lihapulla ja lyhyt. Enkä elä sossun rahoilla käyn töissä ja urheilen, Kyllä ihmettelen ku ei vaa löydy ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin alkoholisoituneen mutta tosi kultaisen miehen jo yli vuosi sitten. Edelleen ollaan rakastuneita. Joskus ehkä kannattaisi laskea rimaa kriteereissä.
Mieluummin tod yksin kuin alkoholistin kumppanina :O
Alkoholistit on lepposaa seuraa. Eivät ota turhaa stressiä mistään. Ehkä juuri siksi hyviä seurustelukumppaneita.
N20
Jos nainen ei hyväksy jotain oppimisvaikeutta yksinäisyyttä kaverittomuutta nainen ei todellakaa ole mun arvoinen ja olen sinkkuna piste-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin alkoholisoituneen mutta tosi kultaisen miehen jo yli vuosi sitten. Edelleen ollaan rakastuneita. Joskus ehkä kannattaisi laskea rimaa kriteereissä.
Mieluummin tod yksin kuin alkoholistin kumppanina :O
Alkoholistit on lepposaa seuraa. Eivät ota turhaa stressiä mistään. Ehkä juuri siksi hyviä seurustelukumppaneita.
N20
Mielummin oppimisvaikeus kun alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään kävelyllä keskellä päivää Alppilassa. Jo vain olisi ollut tarjolla monenmoista. Että sinne vaan, ainakin naiselle näyttää seuraa järjestyvän heti.
N51
Outo ajatus että jos joku tulee juttelemaan kyse on seuran järjestymisestä.
Missä ihmeen harhoissa porukka elelee?
Itse harkitsen jo vakavasti poismuuttoa. Ihan turha jäädä itkemään elämätöntä elämää suomeen.[/quote]
mihin maahan muuttaisit?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi nainen, jolla parisuhde enää vain kulissia lasten takia, ja kaipailisin kovin kivaa seuraa vähän kaikkeen ja rehellisesti sanoen myös sitä huomiota. Ei ole mitään hajua mistä sellaista pitäis hakea. En ole mikään Miss Suomi, mutta en myöskään tavoittele kuuta taivaalta.
No täällä vastaava mies ja ihan kai tasokaskin. Missä ihmeessä meidänkaltaiset intressit voisivat kohdata?
ONS tai muut lyhenteet ei kiinnosta vaan ihan oikea matalan profiilin eksklusiivinen suhde.
Tinderistä löysin vaikka työlästähän se oli. Siis mulla on pari kevyttä suhdetta. En halua mitään vakavaa. Ei kyllä tullut vastaankaan miehiä, jotka olisivat kelvanneet parisuhteeseen. N40
No mistä voi löytää. Mä oon ihan komea ja pitkä ja ihmettelen kun ei naiset millää kiinnostu ei missään.. on mulla tinder ja käyn baareissa.
mistä sen kumppanin löytää sitte? EI naiset mulle juttele.. ei kato päälle.. ei halua tavata.. ei oikee mitään. Yksin mä käyn salilla ja urheilen.
En mä tiedä. Ehkä ei oo tarkotettu mulle sit ketään. Ehkä vois niitä kavereitaki etsiä tai jotain.
No kai pitää vain katella leffoja ja jatkaa yksinäistä elämäänsä ja käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse harkitsen jo vakavasti poismuuttoa. Ihan turha jäädä itkemään elämätöntä elämää suomeen.
mihin maahan muuttaisit?Jonnekkin länsimaihin, en todellakaan minnekkään toiseen itäblokin maahan enkä aasiaan. Sinne missä viihtyy henkisesti.
Mistä te muut ootte löytäny parisuhteita. Onko nainen kävelly juttelemaan vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
</p>
<p>Löysin alkoholisoituneen mutta tosi kultaisen miehen jo yli vuosi sitten. Edelleen ollaan rakastuneita. Joskus ehkä kannattaisi laskea rimaa kriteereissä.[/quote kirjoitti:Mieluummin tod yksin kuin alkoholistin kumppanina :O
N20
Hohhoijaa. 20v hengaa pultsarin kanssa? Rima taitaa puuttua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muut ootte löytäny parisuhteita. Onko nainen kävelly juttelemaan vai mitä?
Ei se mene niin että jossain ne naiset odottaa. Ainakin Hesassa on koko elämänpiiri mahdoton rakentaa niin että naisiin tutustuisi. Pitää olla elämässä sisältöä, naiset tulee siinä mukana.
No kai se on niin vaikeeta tai mahdotonta löytää nainen. Toisilla on hyvä säkä löytää parisuhde. Pitää varmaa alkaa keksii muita juttuja elämässä kun ei halua lapsiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mene niin että jossain ne naiset odottaa. Ainakin Hesassa on koko elämänpiiri mahdoton rakentaa niin että naisiin tutustuisi. Pitää olla elämässä sisältöä, naiset tulee siinä mukana.
MIitä sisältöä?
Eli pitäs olla kavereita.. harrastuksia sosiaalinen elämä että löytää naisen? Eipä ole ketään. Lähinnä yksin on vaan.
Isoin ongelma on siinä että kun koko homma pyörii naisten tahdon ympärillä pitäisi hyvässä parivalinnassa olla jotain sanottavaa miehilläkin. Sen naisen pitäisi olla mieleinen.