Mistä te muut löydätte parisuhteita tai seksiseuraa?
Olen tässä ihmetellyt asiaa. Miten toiset ihmiset löytää kumppanin ja seksiä.
Kommentit (154)
Täällä yksi nainen, jolla parisuhde enää vain kulissia lasten takia, ja kaipailisin kovin kivaa seuraa vähän kaikkeen ja rehellisesti sanoen myös sitä huomiota. Ei ole mitään hajua mistä sellaista pitäis hakea. En ole mikään Miss Suomi, mutta en myöskään tavoittele kuuta taivaalta.
Tuntuu että ei tälle vaan voi mitään. en halua väkisin etsiä ja tutustua laittaa viestiä jos toista ei sillain kiinnosta. Että onko se joku karma miksi on yksin vai.. mä en lähe mistää maksulliselta hakemaa seuraa. oon yksin.
Mäki oon pitkä. En ole mikää komistus vaan tavallinen hieman mahaa.. en tavoittele missiä. Kaipaisin seuraa ja oon yksinäinen`? Mistä semmosta löytää?
Deittipalveluissa on jotenkin ihan tyhjää ja hiljasta. T yksinäinen mies.
Millainen naiset pitäs olla että löytää parisuhde tai kiinnostutte?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla ainakaan heikkolahjainen eikä myöskään mielenterveysongelmia kuten yhdellä palstalla kirjoittelevalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarista löysin omani 16 v sitten. Seksiä en ole etsinyt, koska tuon mieheni löysin nuorena. Minua kyllä yritetään baarissa, eli tullaan kysymään saako tarjota jotain juotavaa. Kohteliaasti yleensä lähestytään ja mukavan näköisiä perusmiehiä.
Enkä tosiaan ole mikään huippuluokan kaunotar, vaan ihan tavallinen " naapurintyttö" tyylinen mutta hymyilen kyllä ja hyväntuulinen. Luulen, että tuo vaikuttaa. Kannattaa muutenkin ottaa kohtaamiset yhtenä elämänkokemuksena eikä naisenkaato/ vaimonhakua reissuna josta sitten masentua.
Tää onkin todella relevantti vastaus, jos sun edellisistä deiteistä on aikaa 16 vuotta. Maailma on sen jälkeen muuttunut ja aika harva enää tapaa ihmisiä noin vaan livenä, vaan se on melkein pakko olla deittipalveluissa jos aikoo tutustua uusiin ihmisiin.
No liikun kyllä ihmisten ilmoilla ja ainakin minua on nyt lähestytty kesänkin aikana, suoraa tanssilattiallakin jne terassilla. Nuo deittipalvelut on ihan hyviä kyllä myös, mitä lähipiirissä olen havaintoja tehnyt. Tämä korona- aika teki kyllä haittaa. Mutta joo en kyllä ole mikään asiantuntija. -sama
Saamme jatkuvasti lukea lehdistä kuinka naiset käyvät jopa kolmella tinder-treffillä päivässä. Eiköhän tuossa joku saa halutessaan seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla ainakaan heikkolahjainen eikä myöskään mielenterveysongelmia kuten yhdellä palstalla kirjoittelevalla miehellä.
tuo vaatimus että on ilman mt-ongelmia sulkee pois suurimman osan naisista.
No kai mä sit jatkan sinkkuna jos en kerta riitä omana itsenään. Se pitää hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksei saa olla. Mites jos nainen on heikkolahjainen ja mt-ongelmia?
Kyllähän se lihavempi tavallinen nainen löytää seuraa kyllä. Ei se ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet valkoinen mies suomessa voit unohtaa seksin ja parisuhteen. Myös duunin saanti on poissuljettu. Itse harkitsen jo vakavasti poismuuttoa. Ihan turha jäädä itkemään elämätöntä elämää suomeen.
Jos kävisit joskus sieltä incelnetistä täällä reaalimaailman puolella, niin huomaisit, että me valkoiset suomalaiset miehet olemme aika usein töissä ja parisuhteissa.
Omat seksi- ja parisuhdeseurani olen löytänyt enimmäkseen baareista ja keikoilta.
Kaiken lisäksi vastassasi on feministi miehet, jotka blokkaa pillunsaantisi. Olet incel olet sitä ja tätä. Jokatapauksessa huolimatta mielettömästä median aivopesusta ja difersifikaation aivopesusta naisille ja vaatimuksien ohjelmoinnista. Syy löytyy aina miehestä. Jopa toisten miesten mielestä etukäteen niin että estää kaiken mahdollisen tutustumisen vastakkaiseen sukupuoleen. olethan sitä ja tätä.
Suosittelen parisuhdetta haikaileville miehillä jättämään tämän mädän maan ja sen mädät ihmiset.
Okei. Miten selität kiistattomat empiiriset TOSISEIKAT siitä, että suurimmalla osalla aikuisista on sekä töitä että parisuhteita?
Ne on LAMPAITA
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että monet naiset on niin hoikkia ja kauniita todella koulutettuja itse olen niin tavallinen kuin olla ja voi.. ei vain mistään tunnu löytyvän naista nykyään. Siis ei mulle naiset juttele eikä lähesty.. en mäkää lähesty olen aika ujo eikä niin hyvät sosiaaliset taidot. .haluaisin muuttua ja en ole mikää ihan pohjasakkia kuitenkaa.. mut toisilla käy säkä olen katkera.
Ei se ole mitään säkää, että on kouluttautunut ja pysyy hoikkana. Se vaatii työtä. Jos ne naiset on sen vaivan nähneet, niin miksi kelpuuttaisivat jonkun sluiban yhteiskunnan elätin, joka ei edes omaa kroppaansa saa pidettyä kuosissa?
Vierailija kirjoitti:
Saamme jatkuvasti lukea lehdistä kuinka naiset käyvät jopa kolmella tinder-treffillä päivässä. Eiköhän tuossa joku saa halutessaan seksiä
Naisilla on ostajan markkinat. Huomasi selvän eron invaasion aikaan. Alkoi suomalaisen pillun perässä juosta koko maailman ukot ja verorahoilla. Mitäpä siinä voi mies tehdä muuta kuin hyväksy kohtalonsa ja alkaa etsiä muista maista. Kannattaa vaan unohtaa suomalaiset naiset, ne on turisteja ja pleijereitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että monet naiset on niin hoikkia ja kauniita todella koulutettuja itse olen niin tavallinen kuin olla ja voi.. ei vain mistään tunnu löytyvän naista nykyään. Siis ei mulle naiset juttele eikä lähesty.. en mäkää lähesty olen aika ujo eikä niin hyvät sosiaaliset taidot. .haluaisin muuttua ja en ole mikää ihan pohjasakkia kuitenkaa.. mut toisilla käy säkä olen katkera.
Ei se ole mitään säkää, että on kouluttautunut ja pysyy hoikkana. Se vaatii työtä. Jos ne naiset on sen vaivan nähneet, niin miksi kelpuuttaisivat jonkun sluiban yhteiskunnan elätin, joka ei edes omaa kroppaansa saa pidettyä kuosissa?
Siis just. No eli miehen pitäs olla koulutettu atleettinen adonis? Ei kaikki halua kouluttautua ja itekki kyl liikun.
seurustelukumppania en ole löytänyt koskaan, seksiseuraa tinderistä. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksinäisyyttä ja masennusta ja oppimisvaikeutta eikai se ole este löytää kumppania?
Vierailija kirjoitti:
seurustelukumppania en ole löytänyt koskaan, seksiseuraa tinderistä. N33
Ehkä jos käyttäisit energiasi muuhun kuin seksiseuraan voisi jotain jäädä käteenkin.
Tää onkin todella relevantti vastaus, jos sun edellisistä deiteistä on aikaa 16 vuotta. Maailma on sen jälkeen muuttunut ja aika harva enää tapaa ihmisiä noin vaan livenä, vaan se on melkein pakko olla deittipalveluissa jos aikoo tutustua uusiin ihmisiin.