Mistä te muut löydätte parisuhteita tai seksiseuraa?
Olen tässä ihmetellyt asiaa. Miten toiset ihmiset löytää kumppanin ja seksiä.
Kommentit (154)
Miksi pitäisi väkisin olla parisuhteessa? Moni tuntemani eronnut on paljon onnellisempi yksin, siis naisista. Erosta jo vuosia, enkä todellakaan kaipaa mitään suhdetta. Seksiä kylläkin, mutta en jaksa alkaa mihinkään Tinder-peleihin. Yksin on hyvä.
No kai munkin pitäisi sitten vain olla yksin. Unohtaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeetä. Olen tavis mies kohtuu ok näkönen. Ei naiset kiinnostu. En saa seksiseuraa. Olen yksin vaan. Mistä löydän kumppanin?
Kaikki ei löydä, joten hyväksy se.
Haluan kyllä löytää naisen.
Joo ja aina ei saa, mitä haluaa. Sen naisen pitäisi myös haluta sinut. Se on tämä inhimillisen kokemuksen kipupiste. Yritä sisäistää asia.
Joo muttakun ei naiset musta kiinnostu.
Miten nykyään saada seksiseuraa kun maksamalla?
Allu, luultavasti et saa. Maksullisten kanssa asiointikin vaatii vähän älyä.
Kyllä ihmiset on ilkeitä ja törkeitä.
Näköjään monet viihtyy sinkkuina.
Itse haluaisin seurustella mutta ei löydy mistään naista.
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyään saada seksiseuraa kun maksamalla?
Miehetkin on alkanut pyytää naisilta kaljapalkkaa seurastaan. Näin mulle tehtiin just! En kyllä mennyt.
Ilmaiseksi ei mistään. Rahalla tietysti saisi pillua, mutta en ole siihen vielä lähtenyt.
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Todella suurella osalla naisista on jotain traumoja ja mielenterveyden kanssa ongelmia.
Sellaiseen ei pidä sekaantua.On kokemusta kun kilttiä esitetään ja saa lapsia niin muuttuu kauheaksi.
Seksiä saisin ihan vaan ulos menemällä tai jopa naapurin naiselta, sano tossa yks kerta ku moikkasin et tuu millon vaan mun oven taakse jos tarviit jotain tai on jotain asiaa.
Tykkään olla erakkona enkä välitä ihmisten seurasta mutta ulkonäköä on että tulee aloitteita usein naisilta ja välillä miehiltäkin.