Mistä te muut löydätte parisuhteita tai seksiseuraa?
Olen tässä ihmetellyt asiaa. Miten toiset ihmiset löytää kumppanin ja seksiä.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alemman tason nainen saa kikkeliä alemman tason mieheltä. Alemman tason mies saa pimpsukkaa rahalla.
Mitenkäs tämä oikein toimii? Eikö se mies siinä samalla saa pimpsukkaa, kun nainen saa kikulia? Vai onko muut reiät käytössä?
"Kourallinen" miehiä harrastaa seksiä suurimman osan irtosuhteita/vapaita suhteita harrastavien naisten kanssa.
Vmp. Me henkisesti normaalit harrastamme seksiä keskenämme, onnellisesti yhdessä jo 13 v.
Ei kehitellä satuja, vaan eletään. Harrastuksessa tapasimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä myös, että millä vuosikymmenellä nämä ihmiset ovat jonkun löytäneet ja minkä ikäisenä. Kaikki löysi 2000-luvun alussa baarista jonkun, mutta nyt sen ikäluokan fiksut käy enää todella harvoin baarissa (n. 40v) ja todennäköisyys, että sinua lähestyvä mies tai nainen on oikeasti sinkku, eikä vaan pettämässä puolisoaan, on todella pieni.
Ihmisten asennoituminen naista etsivään mieheen on muuttunut toksiseksi, kun ennen se oli olennainen osa yhteiskuntaa. Ympäristö on naisen saantia vastaan. Ennen kun meni baariin sieltä aika varmuudella jonkun sai mukaan. Nykyään miehistä alkaa olla ylitarjonta ja samaan aikaan imapiiri on asettunut valkoista miestä vastaan. Myös muut suomalaiset miehet ei halua että pariudut. Siinähän "lähestyt" naisia.
Noh, mä olen taas tuon ikäluokan sinkkunainen ja ne mua lähestyvät, seksiä vonkaavat miehet osoittautuu usein varatuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt ja vastaus on että en mistään. Ja en ole tässä iässä enää mitään teiniä metsästämässä.
N40+
Naisella on eri kuin miehellä. Moni mies etsii kumppania jonka kanssa saa vielä lapsia.
Ne lapset tehdään nuorina, tai ei tehdä. Setämies siittää vain vammaisia lapsia.
No kai se joskus onnistuu sitten.
Jodeli taitaa olla nykyisin aika hyvä paikka!
Mistä tavallinen ylipainonen mies voi löytää kumppanin joka ei oo rikas ja omista 30 tuhatta Audia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt ja vastaus on että en mistään. Ja en ole tässä iässä enää mitään teiniä metsästämässä.
N40+
Naisella on eri kuin miehellä. Moni mies etsii kumppania jonka kanssa saa vielä lapsia.
Ne lapset tehdään nuorina, tai ei tehdä. Setämies siittää vain vammaisia lapsia.
Mä siis todella ihmettelen, kun tinder tuntui olevan täynnä lapsia haluavia yli 40v miehiä. Ovat vähintään 10v myöhässä, kun vasta siihen naiseen pitäisi tutustua ja lapsiako sitten joskus melkein 50-vuotiaana? Meinasivat silloin jaksaa valvoa vauvan kanssa? Itse ainakin sain ensimmäisen lapsen 31-vuotiaana silloin 33v miehen kanssa ja nyt melkein 37-vuotiaana eronneena en enempää halua.
Ei naiset katso edes päälle tai minä miehenä en tunnu olevan naisille olemassa. Se tuntuu pahalta. Mulla on vähän ylipainoa ja mahaa mutta en lihava ole ja toki käyn töissä ja urheilen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tavallinen ylipainonen mies voi löytää kumppanin joka ei oo rikas ja omista 30 tuhatta Audia?
Jos nimi on Allu niin ei mistään
No ainaski on paljo hyviä juttuja elämäs jos ei naista saa. työpaikka vakituinen ja autoki löytyy. luottotiedot kunnos ja hieno asunto. asiat on hyvin. Täytyy toivoa että onnistuisi joskus.
Baarista löysin omani 16 v sitten. Seksiä en ole etsinyt, koska tuon mieheni löysin nuorena. Minua kyllä yritetään baarissa, eli tullaan kysymään saako tarjota jotain juotavaa. Kohteliaasti yleensä lähestytään ja mukavan näköisiä perusmiehiä.
Enkä tosiaan ole mikään huippuluokan kaunotar, vaan ihan tavallinen " naapurintyttö" tyylinen mutta hymyilen kyllä ja hyväntuulinen. Luulen, että tuo vaikuttaa. Kannattaa muutenkin ottaa kohtaamiset yhtenä elämänkokemuksena eikä naisenkaato/ vaimonhakua reissuna josta sitten masentua.
Oon ihan oma itseni käyn töissä ei ole kavereita.. liikun käyn 2-.3 kertaa salilla käyn ihmisten ilmoilla käyn baareissa olen ujo ja aika semmonen yksin aina.. eikai yksinäisyys ole este.. mutta miten sitä löytäisi..?
Tuntuu että monet naiset on niin hoikkia ja kauniita todella koulutettuja itse olen niin tavallinen kuin olla ja voi.. ei vain mistään tunnu löytyvän naista nykyään. Siis ei mulle naiset juttele eikä lähesty.. en mäkää lähesty olen aika ujo eikä niin hyvät sosiaaliset taidot. .haluaisin muuttua ja en ole mikää ihan pohjasakkia kuitenkaa.. mut toisilla käy säkä olen katkera.
Monet tuntuu jo yli 30 v seurustelevan ja on omia piirejä kavereita. Mä olen vähän poikkeus olen tosi yksinäinen ja käyn töissä ja liikun kyllä en ole sohvaperuna. Ihmettelen vaan miten ne toiset niin pariutuu tai mistä ihmeestä löytävät? Mä toivon rakkautta että saisin koskea naista ja että nainen on musta kiinnostunut eikä aina yksipuolista. Ehkä aika näyttää.
Ehkä se tulee sitten kun ei etsi ja vähiten sitä odottaa. En tiedä vaa missä. Kai joskus sitte.
Tinderistä löysin. Ihan tavallisia miehiä, osan kanssa hommat meni seksiin. Parhaimpien petikavereiden kanssa saattoi tulla seksisuhde, yhden miehen kanssa pari vuotta kestävä on-off suhde. Nykyinen mies löytyi festareilta. Nämä ikävuosina 25-30v.
Seksiä saan mistä vaan siinä ei naama paljon vaikuta mutta parisuhdetta en saa sitten millään.
Vaimolta saa kumpaakin jo 18 vuotta
20-30veenä löytyi parisuhteet helposti mutta nyt 40+ ei tunnu löytyvän mistään.