Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen 42 ja muuttunut tätimäiseksi!!

Vierailija
21.07.2022 |

En muuten oikeasti kestä olla tätimäinen, eli kaikki mahdolliset ja mahdottomat vinkit otetaan vastaan jotta saisin kaiken tanttamaisuuden itsestäni pois. Kaiken huipuksi olen koulutukseltani sosiaalityöntekijä, mikä ei ainakaan tätimäisyyden auraa yhtään himmennä!

Kommentit (222)

Vierailija
41/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shaft kirjoitti:

Nyt ryhdistäydyt, ei tossa iässä ole vielä mitään syytä vajota mihinkään epätoivoon tai tätimäisyyteen.

Kai sulla on pitkät hiukset? Jos olet ehtinyt ottaa sellaisen "aikuisen naisen" kynittyä kanan p3rsettä muistuttava lettityylin, niin hommaa pidennykset omien takaisin kasvua odotellessa. Ja emmä miehenä meikeistä osaa paljon muuta sanoa kun että huulipunat ja sellaset basic jutut ja sitte luomiväri niinku olisi grillihiilellä vedetty.  Pushupit tietty ja jos kroppa sallii, niin napapaita ja leviksen 501:set tai kovempiin iltamiin mustat nahkahousut ja jotku kengät missä korkoa kunnolla. Ja nämä on vielä aika kevyitä toimenpiteitä, vrt silkkarit ym. mitä täällä kans ehdotellaan mutta jos saldoa riittää, niin go for it...

Onko 501:set taas muotia?

Hei kuule, 501:set on aina muotia.

Valkaistut 501:set naisella... parasta.

Vierailija
42/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion ainakin laihduttaa normaalipainon alarajalle eli kolmisen kiloa ja kasvattaa puolipitkät hiukset. Silmälaseista en voi valitettavasti luopua. Kirurgisiin operaatioihin en mene. Ap

Ei sulla sitten ylipainoa ole nyt lainkaan, ei se auta, voi vain kuivattaa kasvoja. Yksi milä vaikuttaa kokonaisuutena, on kävelytyyli. Nuoremmilla on usein joustava askel ja vanhemmat töpöttävät.

Jokainen ylimääräinen kilo tekee liikkumisestani raskasta ja paino kertyy mahaan, joten pakko laihduttaa jotten olisi tätimäinen. Ap

Tuossa iässä ja jo valmiiksi varsin matalassa painossasi laihduttaminen vain kuluttaisi turhaan lihaksistoasi, joka on jo alamäessä iänkin puolesta.

Laihduttamisen sijasta suosittelen asiantuntevasti ohjelmoitua voimaharjoittelua, jolla voit palauttaa kehoon nuorekasta lihaksistoa ja tiimalasisiluettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivartalolihavuus eli tätitukevuus on SE juttu, joka vanhentaa naiset kautta linjan. Kun vyötärö katoaa, se tuo jopa 20 vuotta lisää ikää ulkonäköön.

Niinpä! Ja jotta minulla on vyötärö, painon on oltava 50kg. Ap

Mulla paino on pysynyt samassa, mutta silti vyötärö on vähemmän näkyvä ja yläkroppa jotenkin tukevamman oloinen. Onko tällainen muutos yleistä iän myötä vai kuvittelenko vaan.

T. Toinen nelikymppinen tätiytyvä nainen

Auttaisiko ylävartalon liikkuvuusharjoitteet ja se aiemmin mainittu jooga tuohon ylävartaloon kertyvään massaan? Emännänkyhmykin on mahdollista jumpata pois.

Vierailija
44/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet käyttää Capri housuja?

Ne on ihan kauheat melkein kaikilla.

Koska ne oli muotia 20 v sitten ja ihan hyvänä on kaapissa säilyneet kaikki nämä vuodet, niin mitäpä sitä kato uusiakaan ostamaan. Siihen vielä ballerinat jalkaan niin johan on hemaisevaa ja muadikasta.

Vierailija
45/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, että käsivarsien treenaus on se joka auttaa tätimäisyyteen??? :DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
46/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan juoksua ja voimaharjoittelua. Yhtään enempää painoa minulla ei kannata olla tai olemukseni on raskas ja tukeva. Ap

Vierailija
47/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja treenaa lihaksia etenkin käsivarsiin.

Lisäksi keskivartalo ja ryhti kuntoon. Mahakkuus tekee tätimäiseksi ja lisäksi ne timmit syvät lihakset on tarpeen muutenkin kun ikää tulee.

Vierailija
48/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännänkyhmyä ei onneksi ole, jos olisi en kehtaisi poistua himasta. Ap

Vierailija
49/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatka sinä  sitten vaan ihan tyttömäisen keveästi  sinne jonnekin seitsemänvitoseksi asti ja ala sitten vasta pikkuhiljaa lipua kohti varhaiskeski-ikääsi !

Vierailija
50/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioon kannattaa kiinnittää huomiota myös eri tavalla kuin nuorena. Liika hiilarit ja sokerit pois ja omegaöljyjä lisää. Ruokavaliovirheet saa helposti vatsan pömpöttämään ja naamaan turvotuksen.

Vierailija
51/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa olla täti?

Saa olla jos haluaa. Mutta jos ei halua olla, eikä ole eikä varsinkaan tunne itseään tädiksi niin silloin sitä ei halua näyttääkään tätimäiseltä.

Olo on hyvä kun sisäinen ja ulkoinen olemus kuvastaa toisiaan.

Vierailija
52/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä piirteet hupmasit tätimäisiksi itsessäsi ap? Mikä on erilailla nyt kuin nuorena?

Mä päädyin värjäämään ja kasvattamaan samannäköisen pitkän, vaalean tukan kuin oli nuorena. Se nuorensi ihan hyvin. En tiedä miten olin pikkuhiljaa päätynyt maantienharmaaseen nutturaan.

Mutta nythän maantienharmaa, ehkä aurinkoraidoilla sävytettynä, sotkuisella nutturalla pään päällä on nuorten aikuisten trendi. Miten se voisi olla tätimäistä?

Tätimäistä on värikypärä ja leikkaus, jota pitää käydä muutaman viikon välein huoltamassa kampaajalla.

Huolettomuus, luonnollisuus, raikkaus.

Laadukkaat vaatteet, materiaaleihin huomio, ei mitään mustaa trikoota.

Vaikea kuvata sitä eroa, mutta nuorena maantienharmaa nuttura näytti hyvältä mulla, vähän kuin olisin balettitanssija. Nyt viisikympoisenä se sama tekee tiukan tätimäisen vaikutelman. Nuorten tyylin kopiointi ei välttämättä nuorenna.

Vierailija
53/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivartalolihavuus eli tätitukevuus on SE juttu, joka vanhentaa naiset kautta linjan. Kun vyötärö katoaa, se tuo jopa 20 vuotta lisää ikää ulkonäköön.

Mulla paino on pysynyt samassa, mutta silti vyötärö on vähemmän näkyvä ja yläkroppa jotenkin tukevamman oloinen. Onko tällainen muutos yleistä iän myötä vai kuvittelenko vaan.

T. Toinen nelikymppinen tätiytyvä nainen

Auttaisiko ylävartalon liikkuvuusharjoitteet ja se aiemmin mainittu jooga tuohon ylävartaloon kertyvään massaan? Emännänkyhmykin on mahdollista jumpata pois.

Mistä se massa tulee, kun paino pysyy samana enkä mistään kohden ole laihtunut? Samat vaatteet kyllä sopii, mutta omaan silmään ainakin olemus on erilainen. Joogaa olen harrastanut monta vuotta, eikä ole emännänkyhmyä.

Vierailija
54/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalioon kannattaa kiinnittää huomiota myös eri tavalla kuin nuorena. Liika hiilarit ja sokerit pois ja omegaöljyjä lisää. Ruokavaliovirheet saa helposti vatsan pömpöttämään ja naamaan turvotuksen.

Samoin pitää panostaa nukkumiseen ihan eri tavalla kuin nuorena.

Vierailija
55/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
56/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tätimäisyyttä aiheuttaa tympeä, sitruunanniellyt ilme. Jos on sellainen luonnostaan, niin kasvolihasten treeni voisi auttaa. Toiseksi, lyhyet hiukset pidemmiksi.

Vierailija
57/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet käyttää Capri housuja?

Ne on ihan kauheat melkein kaikilla.

Koska ne oli muotia 20 v sitten ja ihan hyvänä on kaapissa säilyneet kaikki nämä vuodet, niin mitäpä sitä kato uusiakaan ostamaan. Siihen vielä ballerinat jalkaan niin johan on hemaisevaa ja muadikasta.

Miksi pitäisi mummon lyhyet villahousut jalassa liikkua, niin kuin nuoriso nykyään tekee?

Vierailija
58/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalon suhteita on vaikea muuttaa pelkästään laihduttamalla,  tuossa iässä on todennäköistä, että myös lihakset katoavat laihtumisen myötä. Vyötärön muokkaamiseen ehdotan kuntosalia.

Vierailija
59/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on tarpeen mullekin.

Rakastan kuviollisia mekkoja. Mistä tietää, millainen on tätimekko ja mikä taas nuorempasn ryyliin sopiva? En voi käyttää housuja ollenkaan, olen mekkoihminen. Kiitos vinkeistä!

Vierailija
60/222 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalon suhteita on vaikea muuttaa pelkästään laihduttamalla,  tuossa iässä on todennäköistä, että myös lihakset katoavat laihtumisen myötä. Vyötärön muokkaamiseen ehdotan kuntosalia.

Olet täysin väärässä. Saan kapean vyötärön yksinkertaisesti laihduttamalla 3 kiloa, olen ennenkin tehnyt saman. Ja harrastan kyllä liikuntaa kuten kerroin, aikanaan kun kävin salilla ja painoin enemmän, olin tukevampi ja tanttamaisempi kropasta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi