Mies tekee lomalla mikä itseään huvittaa
Mulle jää miettiä kaikki viihdyke lapsille. Kiva.
Kommentit (24)
Ai, sulla on vapaamatkustaja perheessä. Meneehän se elämä noinkin, vai meneekö?
Kertokaas; miksi teillä on näitä miehiä?
Miksi haluatte mokoman riesan elämäänne?
Tätäkin palstaa kun lukee niin kyllä saa sellaisen kauhun siihen sukupuoleen että jos vähänkään järkeä päässä on pysyy kaukana! Minä olen pysynyt ja pysyn.
Maksoiko mies loman?
Otit mieslapsen ristikseks, toivottavasti sillä on ainakin rahaa.
Voit syyttää vain itseäs hienosti tehdyistä valinnoista, mies ei ole muuksi muuttunu.
Vierailija kirjoitti:
Ai, sulla on vapaamatkustaja perheessä. Meneehän se elämä noinkin, vai meneekö?
Minullakin oli, ja päädyin siihen lopputulokseen että elämä ei mene niin. Omilleen tuollaiset pitää pistää, tai etsimään uusi piika.
Vierailija kirjoitti:
Maksoiko mies loman?
Otit mieslapsen ristikseks, toivottavasti sillä on ainakin rahaa.
Voit syyttää vain itseäs hienosti tehdyistä valinnoista, mies ei ole muuksi muuttunu.
Eihän tämä ole mieslapsi. Mieslapsi valittaisi ap:lle, että ei ole tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin palstaa kun lukee niin kyllä saa sellaisen kauhun siihen sukupuoleen että jos vähänkään järkeä päässä on pysyy kaukana! Minä olen pysynyt ja pysyn.
Etkö siis tunne oikeassa elämässä yhtään miehiä? Miten tuollaista elämää edes pystyy elämään Suomessa? Asutko luostarissa?
Siihen en viitsi edes kommentoida, kuinka järkevää on tehdä todellista maailmaa koskevia johtopäätöksiä anonyymien nettitrollien juttujen perusteella. Aika suuri vaikutus niillä kyllä sinuun on, kun pelkkien anonyymien kirjoitusten perusteella olet sinne luostariin muuttanut.
Mikä nyt on ongelma?Mies on lomansa ansainnut.
Minäkin teen lomalla - ja yleensä muulloinkin - mitä huvittaa. Ja olen vieläpä mies. Kuinkas paljon se aloittajaa harmittaa?
Naiset kuvittelevat aina että miehen pitää tehdä mitä nainen haluaa
Niinhän naisetkin tekee mitä itse haluaa niin onko se sukupuoli riippuvainen oikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis tunne oikeassa elämässä yhtään miehiä? Miten tuollaista elämää edes pystyy elämään Suomessa? Asutko luostarissa?
Siihen en viitsi edes kommentoida, kuinka järkevää on tehdä todellista maailmaa koskevia johtopäätöksiä anonyymien nettitrollien juttujen perusteella. Aika suuri vaikutus niillä kyllä sinuun on, kun pelkkien anonyymien kirjoitusten perusteella olet sinne luostariin muuttanut.
Ikävä kyllä näistä suurin osa on ihan tositarinoita. Niin se vain menee, että lapset jää 99% naisen vastuulle, vaikka mies olisi niitä vaatinut tehtäväksi. Vähimmällä pääsee, kun ei pariudu ollenkaan ja jos tarvitsee jotain paijattavaa, ottaa koiran/kissan.
Ei kai niille muksuille mitään ihmeitä tartte järjestää, kiva kun saa olla rauhassa kotona
Luin otsikon niin että oikea MIES tekee lomalla mikä itseään huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä näistä suurin osa on ihan tositarinoita. Niin se vain menee, että lapset jää 99% naisen vastuulle, vaikka mies olisi niitä vaatinut tehtäväksi. Vähimmällä pääsee, kun ei pariudu ollenkaan ja jos tarvitsee jotain paijattavaa, ottaa koiran/kissan.
Kerrotko nyt vielä, miten se on minun, lapsettoman miehen, vika, mitä minulle tuntemattomat ihmiset valitsevat omissa kodeissaan tehdä? Pitäisikö minun väkivalloin puuttua tuntemattomien ihmisten lasten tekemiseen ja hoitoon, vai mitä minun pitäisi tehdä?
Kuka hänet sinulle valitsi?